Gå til innhold

Bestille brus fra Coca Cola. Har noen gjort det før?


Munty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For mye snakk og for lite handling i denne tråden!

 

...Og til deres skuffelse kommer jeg ikke til å bestille brusen med det første, fordi som jeg har nevnt tidligere skal pengene gå til nye høyttalere først.

 

Jeg bestiller nok rundt nyttår vil jeg tro. Lysten på høyttalere lokker mest.

 

Regnes nye bilder av Cola-samlingen som handling?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ut i fra hva eg kan lese så godtar du at Coca Cola kan sende deg autogiro på maks kr 10.000. Dette betyr ikke at de kommer til å gjøre det, men at du godtar at de kan gjøre det. Autogiroen vil være på det du har handlet for.

 

Ser jo ellers helt greit ut. Hva med å ta den helt ut og leie brusautomat i samme slengen? :)

 

hvis du leser litt, så kan du se at ved Autogiro kan du huke av Nei. Da trur jeg det er vanlig faktura som gjelder. Eller at du får kid og konto nummer du må betale, før du får varen.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 2 år senere...
Gjest Slettet+130498

Får starte med å beklage bumping av en 2 år gammel tråd. Er det noen her som faktisk har kjøpt en pall eller tilsvarende med cola direkte fra selskapet? Hvordan var isåfall prisen?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Sorry for bump på gammel post :innocent:

 

Her er ett screenshot fra coca-cola sin egen bestillingsportal, og prisen vi betaler for en kasse (24stk) er 347,43 kr ink. mva. Altså rett under 14.50 kr pr flaske. Vi bestiller direkte fra coca-cola, men siden varene leveres fra vår hovedgrossist betaler vi ikke (noe til coca-cola) for frakt. Jeg er derfor ikke sikker på hva minstekravet for fri frakt er. Til sammenligning er minstekravet fra f.eks ringnes 10 kasser/enheter, så fra coca-cola er det sikkert nokså likt.

 

Og for dere som lurer. Man trenger ikke å bestille hver måned, men etter behov. Det leveres på døren, men det er som regel på dagtid. Og man kan betale bestillingen med vanlig faktura, som kommer på mail =)

 

Peace out.

 

EDIT: Minstebestilling fra coca-cola er 15 kasser/enheter. Hvis ikke kommer frakt på 250kr.uh28yj7.png

Endret av eyedropper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...