Gå til innhold

Julegave fra din arbeidsplass


redsword

Anbefalte innlegg

Er det mange her som er spent på hva årets julegave blir til deg fra firmaet du jobber i?

 

Den mest latterligste gaven jeg har fått, må være da jeg jobbet som butikkmedarbeider i en matvarekjede. Det vi fikk var...... "trommevirvel"....

en JULETREKULE!! jippi?

 

Har begynt i en elektrokjede i år, så jeg håper på en litt bedre gave i år! om jeg får. hehe.

 

Men ja! hva tror du at du får?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den mest latterligste gaven jeg har fått, må være da jeg jobbet som butikkmedarbeider i en matvarekjede. Det vi fikk var...... "trommevirvel"....

en JULETREKULE!! jippi?

 

Haha! Hvilken kjede? Hos Ica fikk vi en stor eske fylt med godis i fjor, kjempekos! Men i år skal vi ha JULEBORD! Regner med at det kanskje ikke blir presang da, men julebord er jo MYE bedre.

Er litt spent på om det blir presang fra bensinstasjonjobben, hører rykter om julebord der også, men sjefen vår har nedskjæringer på hjernen så jeg har mine tvil. Men uansett blir det minst ett julebord, jeee!

 

Det lureste må være å legge et evt bytte av jobb til årsskiftet, slik min far gjorde for et par år siden. Fikk da julegave fra både den gamle jobben og den nye jobben, og håvet inn en spekeskinke og en ipod. :ph34r:

Lenke til kommentar

Det ser ut som om opp til flere får masse fint her :) godt og høre!

 

Personlig så har jeg fått vite at jeg skal på hele 3 julebord i år!!!

 

1. Julebord med hovedjobben.

2. Julebord med vekterjobben.

3. Julebord med Revygruppa vår!

 

Forbereder meg til flere heidundrenes dager i november og desember... masse fyllesjuke tror jeg... ihvertfall etter revyjulebordet.. etter noen år der, så har man opplevd at julebordet hvert år er veeeeldig morsomt og har masse fyllesjuke i seg i flere dager etterpå!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

fikk gavekort på Jernia av sjefen for 2 år siden. var ansatt i elektrofirma med rein elektroinstallasjon på kjemikalietankere. firmaet hadde 2 omganger med jul. første året fikk jeg gavekort, men det var det første halvåret firmaet levde. andre året ble det julebord + noe annet kanskje, husker ikke. men vi fikk jo et 2 døgns cruise med tyskland skipet i september det året. men det var penger vi fikk av å levere inn kobber til gjennvining da skips inst. gir veldig mye med kabelkapp som er kobber og plast. 1,5 år med firmaet fra start til slutt før det ble lagt ned pga. FINANSKRISA. verftet vårt fikk ikke flere kontrakter på tankere. store redere vi bygde for gikk utenlandsk for der er det billigere! Stolt Nielsen- veldig stor reder i Norge, flyttet Stolt Tankers fra Norge da han såg at norges politikk var helt på tryne. nå bygger han tankere i utlandet. vi bygde tankere i rustfritt stål og har da hatt kunder som kommer tilbake hele tiden. i Korea og japan har de nå kontrakter med stolt nielsen og odfjell tankers som og er norsk rederi. men hos stolt nielsen så blir de kanselert pga. veldig store forsinkelser og lite kompetanse. vi ler av de. nå nylig kanselerte de fler kontrakter og fikk et skip gratis. japan hadde fått saltvann i tankene til skipet uten at de vil skade. så nå har de odfjell og stolt "byttet" mangen skip og kjøpt flere for å styrke kapasisten sin!

 

nå med nytt elektrofirma så forventer jeg julegave med tanke på økonomien til firmaet. men de tapte penger på 2 skip som vi leverte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...