Gå til innhold

DC Universe Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte nettopp leave en 2v2 Legends-match fordi partneren min hadde mikrofonen på med TVen i bakgrunnen. Faen for en idiot. Vet noen hvordan man muter?

 

Usikker på om du kan mute, men jeg vil da tro at om du slår av voice funksjonen i settings så vil du ikke høre andre, dog du vil jo heller ikke kunne bruke den selv.

Lenke til kommentar

Vel er ikke så stor fan av voice funksjoner i et spill, bruker heller da en ventrilo/teamspeak/mumble server da. Men såklart voice innebygd i spillet gjør det jo enklere å få snakka med folk man ikke kjenner fra før.

 

Fint intervju om spillet: http://www.eurogamer.net/articles/2011-01-14-mmo-in-tights-will-dc-universe-change-console-gaming-interview?page=1

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Er spillet verdt det? Hvordan er kontrollene?

 

Hørt det er cash shop, hva kan man kjøpe? pay 2 win?

 

Hvor stor er områdene, er det mye loading?

 

Vel er en stund siden jeg har hatt det så artig i et MMO som i DCUO, så er helt klart verdt en titt, dog perfekt er det nå ikke.

Spiller med mus og tastatur og det funker utmerket, husker jeg hørte mye om at håndkontroll var tingen før jeg kjøpte spillet, men jeg tror det er smak og behag, du har hvertfall muligheten til å bruke håndkontroll om du vil.

 

Er vel snakk om at det skal komme noe rart som skal selges, men slik jeg har forstått det skal ikke det være noe som gir deg en fordel.

 

Byene er store, og spillet føles veldig åpent, eneste loadingen er som sagt når du går inn i bygninger.

 

Edit: Er ekstrem godt å drepe villains som er noen par leveler høyere enn deg, spesielt artig om de angriper deg først også ender det med at du tar rotta på de. Skal sies at det føles at balansen mellom hero og villains på Bloodstorm(EU PvP serveren) føles noe ubalansert i villains sin favør, så kom gjerne hit og start som hero.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Det er 1:5 i Hero:Villain, og høy-level villainene er veldig glade i å oppføre seg som svenske tolvåringer har jeg merket. Ble drept av en level 30 for første gang da jeg var 6.

 

edit: Start på en av de to nye, altså de med "low"-population. Hvis ikke risikerer du å måtte stå i kø for å komme inn.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Har ikke testet i DCUO, men i de fleste andre spill vil /ignore også mute den aktuelle spilleren.

 

Ellers vil jeg si at ble litt overrasket når jeg var nummer 364 i køen :cry:

Men når det er sagt, så er det jo positivt at spillet er populært! Håper noen migrerer til andre servere slik at jeg slipper å sitte og vente i kø :p

 

@Nitrius: Jeg svarte på beskjeden din, og la deg til vennelista. Men måtte stikke på nattevakt IRL (league-navnet er også Night Watch :p ) før jeg så om du fikk det med deg. Nå må jeg sove, men er på igjen fra jeg våkner (ca. kl. 15) til jeg må på nattevakt igjen.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk er så glad i å spille villains, er jo heros i DC universet som har de kuleste folka spør du meg, batman, superman, green lantern, martian manhunter osv...

 

Edit: Smak og behag selvfølgelig =)

 

Skjønner ikke hvorfor folk er så glad i å spille heroes, er jo villains i DC universet som har de kuleste folka spør du meg. joker, two-face, darkseid, killer croc, lex luthor, metallo, red lantern osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...