Gå til innhold

DC Universe Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, kanskje det har noe med at jeg var online istad, også stoppa jo alt opp også ble jeg disconnecta, så serverne tror kanskje at jeg er online enda.

 

Edit: Er en god del poster om det på det offisielle forumet alt, så SOE er nok klar over problemet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Nå kom jeg inn hvertfall =)

 

Edit: Aurvan, hvor finner du disse tegneserie bildene?

Jeg kom inn, men ble disconnecta etter en stund. Fikk i alle fall laga villain-karakteren min. Skulle kalle han Deadlock, men det var opptatt (han er en Deadpool/Deathstroke-inspirert ond Batman), så endte opp med Deathcore. Er på den andre PVP-serveren (husker ikke navnet, men det var ganske cheesy).

 

Jeg bruker ofte google picture, eller DC-bloggen og Comic Vine.

 

http://dcu.blog.dccomics.com/

http://www.comicvine.com/

 

ajoyn7.jpg

 

Kan noen forklare dette for meg:

 

post-174005-0-89250000-1295294445_thumb.jpg

 

Server population: Low

In line: 282

 

:dontgetit:

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar
Subject: EU PC Server Downtime - 1/17/11

 

We will have a brief downtime to restart the EU PC servers starting at 12PM PST. The game should be available shortly after the restart takes place.

Når er det nøyaktig? kl. 22:00 norsk tid, eller?

 

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/pacific-time/

 

Var vel 21.00.

Ja, det var det jeg trodde først, men da var jo ikke serverene nede...?

 

Forøvrig sitter jeg fortsatt i kø på en LOW POPULATION server... skjønner ingenting...

 

Edit: Så fikk jeg WORLD DOWN på den serveren... jaja, får vente med å få villain-karen min ut av Brainiac-skipet ser det ut som.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar
Subject: EU PC Server Downtime - 1/17/11

 

We will have a brief downtime to restart the EU PC servers starting at 12PM PST. The game should be available shortly after the restart takes place.

Når er det nøyaktig? kl. 22:00 norsk tid, eller?

 

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/pacific-time/

 

Var vel 21.00.

Ja, det var det jeg trodde først, men da var jo ikke serverene nede...?

 

Forøvrig sitter jeg fortsatt i kø på en LOW POPULATION server... skjønner ingenting...

 

Edit: Så fikk jeg WORLD DOWN på den serveren... jaja, får vente med å få villain-karen min ut av Brainiac-skipet ser det ut som.

 

Kom jo en ny melding så jeg: http://forums.station.sony.com/dcuopc/posts/list.m?topic_id=9382 var ikke vits med en full restart allikevel.

 

Kan jo hende at population er litt bugga, altså egentlig så er serveren full men den vises som low.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg bytta til Redline, så får bare utsette å teste villain-fyren. Men likte martial arts-animasjonene, og Tech-power. Ser ut som det kan bli mye moro med alts når jeg ikke har så mye å gjøre med Redline lenger.

 

Ja, blir vel noen alts på meg etterhvert også, men jeg er meget fornøyd med Neuroman enn så lenge, samt at jeg liker serveren, selv om det er litt mye kø i ny og ned.

 

Edit: Tror du kan legge til disse to i førsteposten også:

Orb79 - Lightbulb

Triggers - Funknut

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Det var vel egentlig ikke en gruppe for å gjøre PvE spesifikke ting. det var en løs sammensetning av heroes som samlet seg for å banke røven til en stor gruppe villain gankers.

 

Så nei, slikt får du ikke til i en PvE server, rett og slett fordi folk ikke springer rundt som PvP enablet der. Da er det verken behov eller mulighet til slikt (mye kjedeligere spør du meg). Mye mindre incentiv for faction å samarbeide i stor skala som i går.

Hvilket er en av grunnene til å velge PvP server. Man får kanskje ikke noe håndfast utav slike events(ok, gotham/metropolis villains questene), men jaggu er det gøy. :)

 

 

 

Vil tro det er like lett å skaffe grupper til å gjøre PvE ting på PvE server som på PvP sånn ellers.

 

*sigh* PvP fanboys... :p I LotRO for eksempel var det svært sjelden å sette i sammen en gruppe for å gjøre vanskelige instancer og quests. Hvordan er det i DCUO på PvE-servere? Er det mye solo, eller jobber folk sammen? PvP interesserer meg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det var vel egentlig ikke en gruppe for å gjøre PvE spesifikke ting. det var en løs sammensetning av heroes som samlet seg for å banke røven til en stor gruppe villain gankers.

 

Så nei, slikt får du ikke til i en PvE server, rett og slett fordi folk ikke springer rundt som PvP enablet der. Da er det verken behov eller mulighet til slikt (mye kjedeligere spør du meg). Mye mindre incentiv for faction å samarbeide i stor skala som i går.

Hvilket er en av grunnene til å velge PvP server. Man får kanskje ikke noe håndfast utav slike events(ok, gotham/metropolis villains questene), men jaggu er det gøy. :)

 

 

 

Vil tro det er like lett å skaffe grupper til å gjøre PvE ting på PvE server som på PvP sånn ellers.

 

*sigh* PvP fanboys... :p I LotRO for eksempel var det svært sjelden å sette i sammen en gruppe for å gjøre vanskelige instancer og quests. Hvordan er det i DCUO på PvE-servere? Er det mye solo, eller jobber folk sammen? PvP interesserer meg ikke i det hele tatt.

Det er ingen her som spiller på PvE-servere, så du får teste selv :) For min del blir PvE-servere som å fjerne den andre M'en fra MMO. En verden komplett blottet for fare blir litt for 'carebear'. Det handler ikke om at folk som spiller på PvP-servere driver med ganking og PvP hele tiden. Det handler om å spille på en server der det betyr noe å være enten hero eller villain.

 

Så spill gjerne på PvE-servere, men uten å sukke over PvP "fanboys".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er ingen her som spiller på PvE-servere, så du får teste selv :) For min del blir PvE-servere som å fjerne den andre M'en fra MMO. En verden komplett blottet for fare blir litt for 'carebear'. Det handler ikke om at folk som spiller på PvP-servere driver med ganking og PvP hele tiden. Det handler om å spille på en server der det betyr noe å være enten hero eller villain.

 

Så spill gjerne på PvE-servere, men uten å sukke over PvP "fanboys".

 

Jo takk, har prøvd en del PvP-servere opp gjennom årene, og de har utelukkende vært grupper folk på høyt level som jakter på enslige folk på lavt level å drepe på pur faen. Hadde noen prestert å lage en PvP-server det var mulig å spille på solo og hvor folk faktisk oppførte seg hadde det vært noe annet, men det kommer nok aldri til å skje. En PvE-server med mulighet for frivillig PvP hadde vært noe annet. Kanskje ved å la oss skru på PvP når vi ville (med mindre vi er i kamp, selvsagt.) Jeg er ikke tilhenger av enten-eller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...