Gå til innhold

DC Universe Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke testet i DCUO, men i de fleste andre spill vil /ignore også mute den aktuelle spilleren.

 

Ellers vil jeg si at ble litt overrasket når jeg var nummer 364 i køen :cry:

Men når det er sagt, så er det jo positivt at spillet er populært! Håper noen migrerer til andre servere slik at jeg slipper å sitte og vente i kø :p

 

@Nitrius: Jeg svarte på beskjeden din, og la deg til vennelista. Men måtte stikke på nattevakt IRL (league-navnet er også Night Watch :p ) før jeg så om du fikk det med deg. Nå må jeg sove, men er på igjen fra jeg våkner (ca. kl. 15) til jeg må på nattevakt igjen.

 

Så at du svarte, drev å skrev en melding i det jeg så at du skrev at du måtte stikke, men var litt for sein, men ikke noe krise.

 

Og køen blir nok bedre etterhvert, slik har det alltid vært i de fleste MMO spill hvor det har dukket opp kø for å kommme seg inn.

 

Tenker jeg lager en hero på Bloodstorm, slik at jeg møter noen fra forumet.

 

Mange som spiller hero/villain der?

 

edit: argh, dobbelpost.

 

Jeg spiller hero der, kaller meg Neuroman, bare å legge meg til eller slå av en prat =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Shadowfox, hero på Bloodstorm

 

Forøvrig, acrobatics ruler. men du må ha boosterrockets og zipline speccet fra movement treet for at det skal bli virkelig epic!

 

å komme seg unna badguys da er enkelt, bare ha ryggen til en høy høy bygning til enhver tid, så er det bare å snu seg, og ZIP, du er oppe på taket på nulltid.

Lenke til kommentar

å komme seg unna badguys da er enkelt, bare ha ryggen til en høy høy bygning til enhver tid, så er det bare å snu seg, og ZIP, du er oppe på taket på nulltid.

 

Ikke hvis de springer/flyr etter deg med stuns og faenskap.

 

Men liker den nye heroen min. Han ser badass ut, samtidig som han har den "comical" stancen.

 

Juggler:

 

 

Cooper:

 

 

Kan hende jeg reroller Juggler til hero. Liker utseende hans.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Kjøpte meg spillet igår etter noen adger på gjerdet. Virker morsomt så langt, men med noen barnesykdommer som er litt irriterende. Forøvrig burde gjengen med ansvar for chatten bli satt på buss i retning NAV asap. Snakk om søppel.

Spiller Dual Wield, Ice og acrobatic med navnet Vanilla Ice, AKA The Lyrical Poet.. Lvl 10 atm. Hero @ Bloodstorm som resten her tydeligvis.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...