Gå til innhold

DC Universe Online


Anbefalte innlegg

Det var en blog som startet rykter om at selve spille skulle være gratis for alle PS plus medlemmer, noe sonm ble avkreftet av Sony ett par dager etterpå.

 

Kommer helt sikkert til Europa, hvis ikke hadde ikke Sony sin ofisielle europeiske playstation blog snakket om spillet, noe som den gjør.

http://blog.eu.playstation.com/tag/dc-universe/

 

Som du ser sier dem i at spillet kommer til PC og PS3 i starten på 2011.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står kanskje litt lite informasjon i førstepost.

 

Kjipt at det blir utsatt.

Noen som vet hvorfor vi i Norge ikke kan forhåndsbestille?

Har sprita opp åpningsposten litt. Håper engelsk går bra.

Ser kjempebra ut det! :D

 

Man må jo kunne litt engelsk hvis man skal spille dette uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ooooho, jeg hater at jeg må være på jobb i 2 timer til akkurat nå grrr.

 

Edit: aurvan; skal du spille på US server??

Hvis det er de første som kommer opp. Du får velge mellom amerikansk og europeisk. Sannsynligvis kommer amerikanske servere først opp. Hvis det er lite lag og mase folk online når jeg spiller, blir jeg antagelig der. Da slipper jeg alle som snakker fransk, tysk og spansk. Men kommer til å sjekke ut europeiske servere når de dukker opp, så får vi se.

 

Og hvis du ikke har gjort det allerede, har du ca. 20 GB med patching å laste ned :p

Lenke til kommentar

Da er jeg i gang med ventinga i alle fall...

 

(bilde)

 

Powergirl? Pen hun, men ikke den jeg helt vil møte. Av en eller annen grunn har jeg fått sansen for Poison Ivy.

 

Hvem har dere tenkt å ha som mentor? Jeg kommer selvsagt til å prøve alle, men i første omgang tenkte jeg Wonder Woman, Circe og Lex i den rekkefølgen. Har en følelse av at de andre kan få nok slaver... øh... lærlinger fra før. :p

Lenke til kommentar
Forvørig vil jeg mest møte ms Quinn :p

 

Hun var svært bra i Arkham Asylum, men jeg håper hun har tatt en tur innom en plastisk kirurg og fjernet all den silikonen hun hadde stappet inn. Det gjelder de andre kvinnfolka også, selvsagt. Litt former er bra, men det får da være grenser. Jeg vil møte Wonder Woman, ikke Wonder Bra Woman. :p

 

Edit: Eller for å si det på denne måten: Hvem ville du helst hatt som mentor?

 

Poison Ivy?

 

 

 

 

Eller Harley? :p

 

 

 

 

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Det er faktisk mulig å ha store bryster uten silikon :p Jeg klager i alle fall ikke.

 

Uansett... her er første dag for min helt, Redline!

 

sl6y53.jpg

 

Dette var før jeg oppdaget at ikke alle grafikkinnstillingene stod på max, så ser litt bedre ut nå.

 

EDIT: Jeg endte opp med å joine en League på den europeiske PVP-serveren, så tror nok jeg blir der (så lenge det er folk der, da).

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...