Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg stygg fitte?...


Gjest Jente 18år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er gutt på din alder trådstarter, og kunne ikke brydd meg mindre. Om jeg skulle være så kravstor at utseendet til jenters kjønnsorgan hadde noen større betydning for meg kunne jeg like godt gått etter gutter med én gang, for å si det sånn (sier ikke at homofili er et valg..).

 

Mitt råd: det vil ikke hjelpe deg å tenke på det, så slutt å tenk på det :)

Lenke til kommentar

Det er nesten sykt hva enkelte jenter føler av "press" for omverdenen.

 

Det er fordi jenter ikke tror på at "selvtillit er alt", som de fleste gutter tror på.

 

 

Men ja TS, enig med alle her, dette er ikke noe å bry seg om! Den pollen er forresten helt naturlig at noen gutter lager, tenk på alle teite poller jenter lager.

 

F.eks. alle sånne "hvem liker du best av Edward og Jacob i twilight?" og så er sannheten at de egentlig hadde dødd av glede uansett hvem de hadde fått.

 

Poller må være lov, men ikke ta dem så seriøst. :thumbup:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om hvordan fitta ser ut? Det viktigste er vel strengt talt hvor trang/vid den er.. Hvis du først er på punktet hvor gutten skal sleike deg, så vil han ikke snu i døra med mindre du har en forvokst hamster mellom beina (get it? hårete og stor? heeh..).

Lenke til kommentar

Det er nesten sykt hva enkelte jenter føler av "press" for omverdenen. Jeg kan bare snakke for meg selv, men dette er overhodet ikke noe issue for meg iaf. Det er leit at du ikke er fornøyd, men dette er noe jeg aldri ville brydd meg over.

 

Snakk med meg etter du har havnet på studentfylla og våkner opp med ei jente som har større utstyr enn det du har selv. Må da være medisinsk forsvarlig med inngrep i visse tilfeller, det skal liksom ikke spise opp G-strengen heller.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...