Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg stygg fitte?...


Gjest Jente 18år

Anbefalte innlegg

Må da være medisinsk forsvarlig med inngrep i visse tilfeller, det skal liksom ikke spise opp G-strengen heller.

 

 

Dere gutter er veldig kjappe til å mene det motsatte kjønn bør operere seg, selv om dere selv ikke vil.

 

Om dere hadde hatt en stygg skavank, som for mye magefett ("det skal liksom ikke spise opp magemusklene og penisrota") eller stygg stor nese, ("den skal liksom ikke være et blikkfang"), så er det uaktuelt.

 

Men jenter, de skal føle seg presset til å forandre på seg, selv på kjønnsleppene, som er noe man sjelden ser??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dere gutter er veldig kjappe til å mene det motsatte kjønn bør operere seg, selv om dere selv ikke vil.

 

Om dere hadde hatt en stygg skavank, som for mye magefett ("det skal liksom ikke spise opp magemusklene og penisrota") eller stygg stor nese, ("den skal liksom ikke være et blikkfang"), så er det uaktuelt.

 

Men jenter, de skal føle seg presset til å forandre på seg, selv på kjønnsleppene, som er noe man sjelden ser??

 

Pff, er større press på gutter enn på jenter på sjekkearenaen, ikke minst seksuelt. Noen jenter tror virkelig at de gjør det som er forventet av dem om de ligger musestille med spredte ben i senga i tyve minutter.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men jenter, de skal føle seg presset til å forandre på seg, selv på kjønnsleppene, som er noe man sjelden ser??

Tror du har sovnet litt her. Kvinner skal se bra ut. Menn derimot kompanserer dette ved å måtte gjøre hele sjekkeaspektet selv gjennom drinks/sjarm/mye energi whatever. Kvinner i dag er uheldigvis så mette på kuk at de nå mener at menn ikke bare skal sjekke de opp, men også se ut som metroseksuelle skinkeryttere samtidig som de lar seg selv forfalle til det grusomme. Hvor har det blitt av selvrespekten og anstedigheten?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er det høl er det håp.

 

Men seriøst, tror ikke du har noe å bekjymre deg stort over, som mange har sagt over her.

Store kjønnslepper er for meg et tegn på modenhet. Hvis du er 18 år og ser ut som du er 8 i underlivet, så er hvertfall ikke det noe jeg ville tent stort på. Gutter og jenter er veldig like når det kommer til det motsatte kjønns underliv.

Man hører stadig om jenter som forteller om at de vil ha en gutt med astronomisk stor pikk, og gutter som vil ha jenter med faste fine bryster og perfekt fitte, men mesteparten av jordas befolkning bryr seg ikke om utstyret til typen eller underlivet til dama, så lenge de liker personen som "har det på seg"

 

Kjønnsorgan er uansett ikke veldig fint å se på, så klart jeg blir tent av å se fitta til dama, men det vil jo ikke derme si at jeg vil ta bildet av den og ramme den inn, det har noe med hvordan jenta er generelt, hvertfall i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

Kvinner i dag er uheldigvis så mette på kuk at de nå mener at menn ikke bare skal sjekke de opp, men også se ut som metroseksuelle skinkeryttere samtidig som de lar seg selv forfalle til det grusomme. Hvor har det blitt av selvrespekten og anstedigheten?

 

 

Og menn er så mette på skjønne kvinner at nå skal de operere fitta også for å konkurrere på markedet?? Hvor er selvrespekten og anstendigheten, mann??

Lenke til kommentar

Er det mulig at etter din søken på å være ideell har du utvikler komplekser som gjør slik at du ikke greier og vurdere hvordan du selv ser ut mest mulig objektivt? (som om noen egentlig kan det). Mange jenter synes ikke at dåsa ser ut i måneskinn uansett.

 

Poenget er; alle er forskjellige og har forskjellige preferanser men når alt kommer til alt så er det ytterst og da mener jeg YTTERST få som lar seg stoppe av hvordan høna ser ut.

Og for og ha sakt det i tillegg outie ser ikke stygt ut!

 

Mvh T&C

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...