Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Barbere underlivet


Gjest Gutt16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær litt forsiktig med å ta alle påstander som god fisk, trådstarter. I motsetning til hva NoxRy gir inntrykk av vil ikke en normal mengde kjønnshår klø, det gjør det i alle fall ikke for meg. På den annen side vil det klø som et h*lvete et par dager etter du har barbert deg (alt etter som), pga da vil det kun være små tuster der.

 

Så for all del, du må gjerne barbere deg kun for å ha gjort det, finn ut selv hva du liker best. Men til senere bør du kanskje gå for én ting, og ikke barbere én gang i måneden. Husk også at hårene vokser ut raskere for hver gang du har barbert deg.

 

Hva som er normalt og ikke trenger du egentlig ikke å bry deg om, det er din kropp det gjelder. Men å barbere seg er faktisk veldig normalt, og mange kvinner foretrekker at sin mannlige partner har barbert seg. Selv foretrekker jeg å ikke barbere, men etter oppfordring fra en eventuell partner skal jeg vurdere å revurdere.

 

Det fins mange guider her på forumet og nettet ellers på hvordan du kan barbere deg, bare å lete rundt ;)

Lenke til kommentar

Begynte selv med dette da jeg var 16, nå er jeg 37, og frua foretrekker at det er barbert.

 

Å si at hårene vokser fortere ut tror jeg er helt skivebom. Det er hypofysen som bestemmer hastigheten på hårvekst, ikke hvor ofte du svinger høvelen. Det er bare det at, når man barberer seg, får man et synlig tegn på at håret vokser. Dette er det samme som skjegget, fjerner man det ikke på ganske lenge, så merker man heller ikke i stor grad at det vokser. Hvor ofte du trenger å dra over på nytt avhenger hvor fort håren vokser, for mitt vedkommende tar jeg det hver terdje - fjerde dag. Går jeg 1 - 1 1/2 uke uten å fjerne det igjen, stikker det så inni gamperævva at jeg holder på å fly på veggen. Så bare sving høvelen og finn din egen rutine og rytme =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man skal barbere med hårene fordi man lettere får irritert hud om man barberer mot, i tillegg kan du få inngrodde hår. Personlig liker jeg gutter/menn som barberer seg, eller i allefall trimmer. Om du har forskjellige og tilfeldige sexpartnere så er det nok safest (i allefall angående mine venninner) å barbere seg, men om du har kjæreste så spør du hva hun liker.

 

Selv barberer jeg mot hårene, ettersom da trenger jeg ikke gjøre det så ofte. Har hørt at napping skal være ganske effektivt hvis du ikke vil gjøre det så ofte. Men gjør sikkert litt vondt i starten.

 

Nappe kjønnshår? Håper du tuller :!:

Napping funker svært bra. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om du vil barbere: barber.

 

Jeg synes også det klør om det blir for langt. Selv bruker jeg barbermaskin over selve penis, slik at det blir 3mm-ish der (vil jo ikke se ut som en tolvåring heller, noe madammen er enig i) og ellers barberer jeg alle veier mulig for å bli kvitt de helvetes hårene som tar en evighet å barbere hver gang, strekke meg her og strekke meg der! ARGH! (Ja, jeg barberte meg nylig. Ja, jeg er lei. Må finne opp en ballebarberingsmaskin.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er jente i midten av 20-årene og vil IKKE ha mann med barbert underliv. Det er greit å trimme litt hvis hårveksten er veldig kraftig, men synes ikke helt glatte mannfolk er kjekke.

 

Hva har å barbere underlivet med at en person er kjekk/pen eller ikke å gjøre?

Så hvis du finner en kjekk mann som du liker og finner ut at han glattbarberer seg der nede, da er du out of there da + at han har blitt stygg?

Lenke til kommentar

Er jente i midten av 20-årene og vil IKKE ha mann med barbert underliv. Det er greit å trimme litt hvis hårveksten er veldig kraftig, men synes ikke helt glatte mannfolk er kjekke.

 

Hva har å barbere underlivet med at en person er kjekk/pen eller ikke å gjøre?

Så hvis du finner en kjekk mann som du liker og finner ut at han glattbarberer seg der nede, da er du out of there da + at han har blitt stygg?

 

Stygg er antonym til pen/vakker. Jeg skrev kjekk, som kan forklares som bl.a. tiltalende. Så nei, jeg mener ikke at en mann som er glattbarbert mellom beina er stygg, men at det nødvendigvis ikke tiltaler meg.

 

Skal man se på dette fra en litt stereotypisk vinkel, så foretrekker jeg den litt barske mannemann-typen framfor Petter Pilgaard. Har vært sammen med menn som både har lite og mer hårvekst fra naturens side, dømmer ikke noen pga. hårvekst, men foretrekker en som ikke fjerner alt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...