Gå til innhold

Surf på flyet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artikkelen nevnte noe annet enn jeg nevnte, vanskelig å skjønne?

 

Du direkte misquoter (eller bare ser du ikke at det står mer der?)

 

Her er hele sitatet

Internett på fly er ikke noe nytt – selskapet Boeing startet tjenesten Connexion allerede i 2001, men tilgangen var såpass ustabil at satsingen ble stoppet. Nå har det imidlertid skjedd store fremskritt i teknologien.

 

Men det er nærmere 5 år siden internet ble tilgjengelig på fly som en stabil tjeneste, og den har vært tilgjengelig konstant siden den gang.

 

Ser du ikke at jeg skriver om noe annet? Det kan da umulig være så vanskelig å skjønne.

Lenke til kommentar

Internett på fly er ikke noe nytt – selskapet Boeing startet tjenesten Connexion allerede i 2001, men tilgangen var såpass ustabil at satsingen ble stoppet. Nå har det imidlertid skjedd store fremskritt i teknologien.

Det var ikke stabilitet som var det største problemet... Det var også relatert til kostnadene.

SAS tilbød også Boeing sin Connexion tjeneste ombord på deres fly, jeg har selv surfet på Internett mellom København og New York.

 

Det er uansett bra at SAS kommer med denne tjenesten igjen, og også på 737-maskiner som brukes i Europa. Dette sammen med nyheten om at SAS igjen åpner direkteruten mellom Oslo og New York er gode nyheter! :)

Lenke til kommentar

Ettersom de fleste nye maskiner i kategorien "mobilitet" har batterikapasitet >5t, selv etter store mengder bruk, kommer dette behovet bare bli mindre og mindre med tiden. Er det likevel et must har de vel AC på business?

 

On topic: Lurer på hva denne tjeneste kommer koste for de som ikke kjører på med business. Noe sier meg at det kommer koste mer enn det smaker.

Lenke til kommentar

Ettersom de fleste nye maskiner i kategorien "mobilitet" har batterikapasitet >5t, selv etter store mengder bruk, kommer dette behovet bare bli mindre og mindre med tiden. Er det likevel et must har de vel AC på business?

På interkontinentale flyvninger har de strøm (110V) både på Business og Economy Extra.

Lenke til kommentar

vanlig vis så er det non som ønsker å tjen godt med penger på dette.

Samtidig pleier slik nye ting å være dyrt i begynnelsen.

 

Og så er det slik at telefonsamtaler fra fly ( for de som har den muligheten) har vært dyrt.

 

hva det koster nå har jeg ingen peiling på. likevel har jeg ingen tro på at det er blitt så mye billigere

Lenke til kommentar

HURRA!!!

 

Endelig kan jeg få live feed på trynebook om hvilke flighter og hvor folk skal! fokkings genialt, dette har jeg ventet lenge på! Dere skjønner det at jeg har et så inn i helvettes kraftig behov for å orientere folk om hva JEG holder på med til enhver tid da jeg er 100% sikker på at alle sammen er veldig nyskjerrig!

 

12 timer på fly uten å kontakt med omverdenen eller at 400 flypasasjerer kan sitte kontinuerlig på en 12 timers flight å kronisk jabbe på skype og prøver å toppe naboen i lydvolum er en skjebne værre en døden ikke sant?

 

Jeg flyr business og er platinum kunde hos KLM/AF de 3 siste årene. Flyr ganske mye og setter pris på noen timer uten joming i den pokkers telefonen / e-post mas. De stemmer de har AC uttak på business på det som går interkontinentalt men du må ha lader hvor du kan skru av lading (kun supply). Har du pc som er litt større så tripper du bare kontaktsikringen hele tiden (eldre fly = værre).

 

Personlig sier jeg et tydelig NEI til internett på fly. Det er nok irritasjonsmomenter der fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...