Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste liv? Hva snakker du om? :p

 

Så klart... hallo.. Hva er du... Du er en konsentrasjon av energi..

 

Energi kan ikke bli borte eller oppstå og du har altså alltid eksistert og vil heller ikke kunne forsvinne.

 

Litt tungt å svelge for sandalfolk som liker å spikre folk på kors den der..

 

 

Ser den ^^

Lenke til kommentar

Neste liv? Hva snakker du om? :p

 

Så klart... hallo.. Hva er du... Du er en konsentrasjon av energi..

 

Energi kan ikke bli borte eller oppstå og du har altså alltid eksistert og vil heller ikke kunne forsvinne.

 

 

Tuller du nå?

 

Om hva??? Om de naturlovene som vi alle i hele universet er bygd på da eller??

 

Kan sikkert spøke litt med dem...

 

Eller tror du ikke på loven om energi kanskje???

 

1337.jpg

Lenke til kommentar

Protip: Det skal ha vært romerne som korsfestet.

 

Vet ikke hva som er verst egentlig... dyrke handlingen, og den symbolske kannibalisme som fulgte etterpå.... eller å sette inn en nagle eller to ^^

 

Skremmende... :dontgetit:

 

Hehe, "tror du ikke på loven om energi". Frøken, premisset for påstanden din er bare tull og tøys.

 

Irriterende å komme med en påstand uten et fnugg av begrunnelse..

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har misforstått samtalen, men E=MC2 betyr at energi kan bli masse og masse kan bli til energi, ingen energi forsvinner.

 

Jeg har alltid eksistert i den forstand at massen min alltid har eksistert og at energien jeg tilfører alltid har eksistert. Sammenkomsten av atomene i kroppen min som utgir meg har ikke alltid eksistert, akkurat som en bil ikke eksisterer fordi man har en gigantisk klump av jern.

Lenke til kommentar

Hehe, "tror du ikke på loven om energi". Frøken, premisset for påstanden din er bare tull og tøys.

 

Irriterende å komme med en påstand uten et fnugg av begrunnelse..

Vel, jeg har ikke påstått noen ting. Premisset ditt er galt, vi er ikke energi i den forstand. Det at vi har masse og masse og energi er to sider av samme sak er å presse det litt langt, ettersom det som definerer "oss", hvis jeg da snakker om oss som personer, ikke bare er selve massen med prosessene denne massen gjennomgår.

 

Det er neppe tolkningen din ettersom du snakker om neste liv. Bevisstheten din dør med legemet ditt.

 

Vet ikke om jeg har misforstått samtalen, men E=MC2 betyr at energi kan bli masse og masse kan bli til energi, ingen energi forsvinner.

 

Jeg har alltid eksistert i den forstand at massen min alltid har eksistert og at energien jeg tilfører alltid har eksistert. Sammenkomsten av atomene i kroppen min som utgir meg har ikke alltid eksistert, akkurat som en bil ikke eksisterer fordi man har en gigantisk klump av jern.

Noe sånt, ja.

 

Faktisk ikke "alltid", i den form av at det (antagelig) er meningsløst å snakke om tid før rom.

Endret av Lycantrophe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over "alternative tullinger" som tror på alt som har med ånder, flere liv, og alt slikt "livs energi" tull.

 

Tydelig at mange av dem ikke hadde godt av å droppe ut av skolen, for det dem sier er så banalt at det er sykt.

 

 

Ja αкαѕнα, du har missforstått "loven om energi". Ikke uttal deg om noe som du totalt ikke behersker.

Endret av dotten☻
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...