Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager! Jeg mente etnisk utrydding.

 

Åjada...buhu! FRP er ordentlige rassister som kjører en hard innvandringspolitikk og lavere tolleranse for invandrerkrimminalitet. Utsagn som dette irriterer, i dag er man jo faen meg rassist om man ikke spiser kebab fordi man ikke er villig til å ta i mot østlig kultur (for å ta et latterlig dårlig eksempel).

Lenke til kommentar

Lukter politisk debatt på lang vei her!

 

Istedet for å diskutere politikk så vil jeg heller påpeke at jeg har uttrykket min mening, akkurat som du uttrykker din nå!

 

Jeg kan ikke noe for at FrP er en haug av overgripere som gir tomme løfter om gull, grønne skoger og skattelette, som har opp gjennom historien hatt lang kontakt med Hvit Valgallianse (Du vet, de nynazistene) og som kommer med falske statistikker og ytringer om innvandrere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da vil jeg ytre min motmening.

 

Det der er bare piss og det vet du. Du har ingenting å begrunne "overgriper"-påstandene dine med. Og helt ærlig; hva slags politisk parti er det som ikke gir tomme løfter?

 

Jeg har jo nettopp begrunnet svaret mitt. Det er forskjell på å love "flere arbeidsplasser" og å love "Jeg vil redusere skattene så mye at alle blir rike, så vil jeg bruke magiske penger på å bygge svære motorveier og konsentrasjonsleirer til muslimene."

 

Stem heller på et skikkelig parti, slik som Høyre om du vil være liberal. FrP kommer til å kjøre Norge i grøfta, slik som det har gjort med alle kommunestyrene de har vært i.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har jo nettopp begrunnet svaret mitt. Det er forskjell på å love "flere arbeidsplasser" og å love "Jeg vil redusere skattene så mye at alle blir rike, så vil jeg bruke magiske penger på å bygge svære motorveier og konsentrasjonsleirer til muslimene."

 

Stem heller på et skikkelig parti, slik som Høyre om du vil være liberal. FrP kommer til å kjøre Norge i grøfta, slik som det har gjort med alle kommunestyrene de har vært i.

Nuvel, ingen som har gitt FRP sjansen. Og når en ser på hvordan det går med den rød-grønne regjeringa så vil jeg ikke si at FRP er det verste.

 

Gleden ved politisk debatt er at det er kun tapere og stappfullt med stråmenn og generelt kjedelig.

Skulle stemt høyre, men pga DLD så får nok FRP min stemme i år.

Lenke til kommentar

At det er både godtatt og forventa å seie baguett med u og projektor med s. Og ein blir håna om ein faktisk seier det som er rett.

 

Aldri skjønt greien med det. I Lofoten sier alle "Baguett", men det høres jo helt mongolid ut. Her sier vi "bagett", men skriver "baguett".

Lenke til kommentar

Egentlig burde vel jeg og gjøre det ettersom jeg misliker hippier og ikke vil stemme på dem. Jaja.

 

Er ikke du ett år ynggre enn meg? Da kan ikke du stemme :@

Hilsen din personlige stalker.

 

At jeg ikke kom opp i eksamen denne uken irriterer igrunn litt. Heller eksamen denne uken, og ha fri i nesten to uker, enn fri denne uken og eksamen i neste. Men pytt pytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...