Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke ORD for hvor inni svarte helvete FRUSTRERT jeg blir når folk anklager meg for ting jeg faen ikke har gjort!

 

Og da mener jeg typ "HVORFOR I HELVETE GJORDE DU DET?!". Altså hoppe rett til en slik konklusjon uten å SPØR først. Uten å tenke på at det faktisk kan ha vært en misforståelse, og DU KJEFTER PÅ FEIL PERSON.

 

Jævla idioter.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Anmeldere som helt åpenbart ikke er i målgruppen til produktet de anmelder. JEG liker dumme filmer som driter i dype karakterer (man får jo ikke det frem på 90 minutter uansett) med phete biler og hjernedød vold. Grunnen til at anmelderyrket dør ut er ikke pga konseptet er utdatert men at kvasi-intellektuelle damer på 40 anmelder actionfilmer mens tenåringsgutter med ADD anmelder romantiske komedier (går jeg ut ifra, jeg leser ikke de anmeldelsene). Ughh. Gi meg relevante anmeldelser for faen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Glemmer å trykke på stopp knappen når jeg sitter på bussen så jeg må gå av på neste stopp. I det jeg kommer ut døra fra bussen tenker jeg "Jaja, faen da nå kan det ikke bli verre" også begynner det å regne...

 

Følte jeg var i en dårlig klisje fylt komedie, fml...

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Glemmer å trykke på stopp knappen når jeg sitter på bussen så jeg må gå av på neste stopp. I det jeg kommer ut døra fra bussen tenker jeg "Jaja, faen da nå kan det ikke bli verre" også begynner det å regne...

 

Følte jeg var i en dårlig klisje fylt komedie, fml...

 

fyl

xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...