Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dere snakker stygt om hest. :nei: Det er bare barnslig.

Enig. Snakke stygt om noe eller noen som ikke kan forsvare seg selv eller kommentere er barnslig, feigt og idiotisk.

Hester kan da kommentere ting? De snakker jo med prinsesse Märtha Louise daglig!

Mer alvorlig; Er du seriøs? Dette må da være tull...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sigøynere, samer og rumenere.

Sleng på tyrkere, så er vi der. :w00t: :w00t:

Har ikke så mye erfaring med dem dessverre. Eneste kjennskapen jeg har er en kamerat, men han er kun halvt tyrker. Vi kallern tyrkern hvertfall, så han får da høre det litt...

Endret av Vowels
Skrevet

Nå har heisen i blokka vært i ustand mange dager og styret er ræva med annonseringer. Får ikke vite hva som er galt og når den blir reparert.

Skrevet (endret)

Ah, sjokkerende at det tok så lenge før en politisk korrekt fyr kom inn i tråden for å flame oss.

Generalisering er elsk. :love:

Er ikke særlig politisk korrekt, men jeg liker ikke slikt.

http://www.nrk.no/ny...erden/1.7570319

Idiot-EU.

Er på tide av vi slutter å bli så avhengige av olje og bensin. Gir de oss skikkelige el-biler eller hydrogen-biler, så skal jeg stille meg svært positivt til dette.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Skrevet

Nå har heisen i blokka vært i ustand mange dager og styret er ræva med annonseringer. Får ikke vite hva som er galt og når den blir reparert.

Jeg bor i første etasje. Det suger balle. Spesielt i tidsrommet 23:00-04:00 fredag og lørdag kveld.

Skrevet

At Gransiosa har kutta ut den åpningsgreia man trykker ned på pakka for å lettere få den opp i stedet for å rive i stykker hele greia.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Haha så jeg er tydeligvis ikke den eneste altså! :p

Får vel starte Facebook gruppe da...

Endret av CFM
Skrevet

Helvete nå har bøndene begynt gjødslinga igjen. Det er den eneste grunnen til å glede seg til vinteren igjen for nå gir de seg ikke.

Skrevet (endret)

At Gransiosa har kutta ut den åpningsgreia man trykker ned på pakka for å lettere få den opp i stedet for å rive i stykker hele greia.

Big one har også sluttet med den. Merkelig :hmm:

Edit: Ja, det irriterer meg også

Endret av Mr. A
Skrevet (endret)

Sigøynere, samer og rumenere.

Sleng på tyrkere, så er vi der. :w00t: :w00t:

Og Dansker :innocent:

Endret av HeadhunterZ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...