Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er umulig for meg å være mett i mer enn en time av gangen. Nå har jeg spist 2 fulle middager på 3 timer, og jeg er drit sulten -.-

Er du feit?

Ett seriöst spörsmål, ikke tull

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er umulig for meg å være mett i mer enn en time av gangen. Nå har jeg spist 2 fulle middager på 3 timer, og jeg er drit sulten -.-

Er du feit?

Har det slik selv, og nei, jeg er langt ifra feit.

Skrevet

Er du feit?

Har det slik selv, og nei, jeg er langt ifra feit.

Bendelorm :ph34r:

Skrevet

That right there.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Irriterer meg at jeg ikke får sett jenta mi idag. Men hey...da blir tirsdagen enda bedre.

you's guna sex hur

EDIT: Bare for å ikke være offtopic.

samme her, NothinDoin... Jeg spiser alltid grandis, potetmos, makaroni&ost etc en times tid etter middag, og jeg spiser faen meg hele tida.

Jævlig irriterende når det da ikke er no mat i huset :thumbdown:

Endret av Ch : )
  • Liker 1
Skrevet

Jeg blir heller aldri mett. Jeg spiser meg mett, venter en snau halvtime, er sulten igjen.

Akkurat nå døgner jeg for å snu døgnet nogenlunde tilbake på riktig plass, og jeg kjenner jeg er steintrøtt nå. Fatter det ikke.

Skrevet

Enorme smerter i halsen og bakerst i munnen. Skal ikkje leike doktor her, men skulle nesten tru at eg har fått mononukleose (kyssesyke). Litt rart med tanke på at eg aldri har kyssa :dontgetit:

Skrevet

Du kan bli smittet av det med å drikke av samme flaske osv. men hvis det er en spøk.. Hehe.

Nå gjør det vondt i hjerteområdet når jeg hoster, jeg må virkelig komme meg til legen..

Skrevet

Du kan få kyssesyke av blant annet å drikke fra en annens drikkeflaske på trening da / bli hostet på . Kyssesyke er en dråpesmitte, altså blir man smittet gjennom slik og spyttkontakt

Skrevet

Nå gjør det vondt i hjerteområdet når jeg hoster, jeg må virkelig komme meg til legen..

Eg må ut på badet og spytte kvart 5. minutt fordi det er grenselaust smertefullt å svelge.

Har vel fått svekka immunsystemet av forkjøling, og blitt smitta frå å ta feil glas med brus. Oh yes, vi er badass i vennegjengen. Brus>alkohol. :yes:

Skrevet

Hadde det for noen dager siden, jeg klarte ikke å drikke engang. Pøste på med 2 liter cola og da svidde det ikke så jævlig når jeg svelgte. Den tok vel bakteriene med seg ned, magen føltes også bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...