Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvetes ebayselgere som legger deler og tilbehør i katogerien for en type produkter i stedet for den egne kategorien for tilbehør og deler. Gjør det til en ekstremt frustrerende oppgave å søke etter både klokker, eboklesere/tablets m.m., fordi du får opp flere hundre vesker, ørepropper, usb-ledninger, kroner, urskiver og all mulig annen drit. Og ebay som ikke smekker dem på pungen. Gi meg en masserapporteringsfunksjon o en cent for hver riktige rapport...

• Liker 1
Skrevet

Litt småirriterende at det nesten aldri funker å sette opp kvaliteten på Youtube-videoer lenger. 240 eller 360 er det eneste som funker 80% av tida nå, uavhengig av hvilken maskin og nettleser jeg bruker og hvor jeg er hen.

Skrevet

Litt småirriterende at det nesten aldri funker å sette opp kvaliteten på Youtube-videoer lenger. 240 eller 360 er det eneste som funker 80% av tida nå, uavhengig av hvilken maskin og nettleser jeg bruker og hvor jeg er hen.

Det funker, du må bare vente litt :)
Skrevet

Nope, det gjør ikke det. De som fungerer fungerer etter 1-2 sekunder, de som ikke fungerer (flesteparten) forblir i potetkamerakvalitet i videoenes fulle lengde.

Skrevet (endret)

Når jeg først føler meg bra og ting ser lovende ut får jeg dødsangst på kjøpet.

Sikkert ikke uvanlig da.

Endret av coyotemannen
Skrevet

Nå begynner jeg å bli jævla lei av byggearbeidet som foregår fem meter utenfor vinduet mitt og har pågått de siste 3 måneder.

Bråk fra 7.00 til 1900 hver dag.

Skrevet

Nå begynner jeg å bli jævla lei av byggearbeidet som foregår fem meter utenfor vinduet mitt og har pågått de siste 3 måneder.

Bråk fra 7.00 til 1900 hver dag.

Det var da en uvanlig lang arbeidstid. :S

Skrevet

Ja, begynner å få dårlig tid :wee: , kontrakter for nye innflyttere trer jo snart i kraft.

Skulle tro de lekte seg stor bil og , bråker som F.

Skrevet

Når jeg bommer på nytt innhold, og treffer marer hele forumet som lest isteden... De er rett ved siden av hverandre på mobil, og det er like irriterende hver gang det skjer!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ser for meg at karakterene i The Walking Dead svetter og stinker etter månedsvis ute men så har de sex i telt osv. Jeez, nasty.

Endret av coyotemannen
Skrevet

Har oppe vinduet men ikke faen om det hjelper i det hele tatt. Forsatt drittvarmt.

Ja har man ikke noe å klage over, kan man alltid klage på været.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...