Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pro-tip: Kroppen og hjernen hviler selv om du bare ligger og våker i senga, så lenge du ikke bruker hjernen nevneverdig. Det er dritkjedelig, ja, men det hjelper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg klar over. Men det går ei grense for kjedsomhet. Har sovet såpass mye de siste dagene at 3-4 timer søvn nå om litt, om jeg sovner, og en kaffe i morgen sikkert får meg gjennom det hele.

Skrevet

Et tips er å holde pusten, og spenn alle musklene du klarer i kroppen så lenge du klarer, til du ikke har mer pust igjen, slipp, pust rolig og merk du blir utrolig mye mer avslappet.

Skrevet

Logikken til kroppen min....

Ååå, det er en halvtime til timen starter og du må drite??? Vel jeg vil ikke slippe ut en dritt nå.

Åjsann, halveis ut i timen og læreren underviser. Tror du skal drite nå jeg kompis..

• Liker 7
Skrevet

Det er jeg klar over. Men det går ei grense for kjedsomhet. Har sovet såpass mye de siste dagene at 3-4 timer søvn nå om litt, om jeg sovner, og en kaffe i morgen sikkert får meg gjennom det hele.

Fikk meg gjennom. Jævlig trøtt nå :<

Skrevet

Er det teit av meg å spandere maten hos Meny for en kompis som har bursdag? Vil ikke de andre også komme å si at jeg skal spante på dem når de også har bursdag? Det vil jeg jo ikke

Irriterende at jeg er så jævla usikker!!

Skrevet

Er det teit av meg å spandere maten hos Meny for en kompis som har bursdag? Vil ikke de andre også komme å si at jeg skal spante på dem når de også har bursdag? Det vil jeg jo ikke

Irriterende at jeg er så jævla usikker!!

Nei, det er ikke teit. Du får bare si det som det er, kun bromance med denne ene karen!

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Jobb. Dra til helvete. Jeg hater dere så intenst. Alle sammen.

Ensomhet.

Tosomhet.

Mindreverdighetskompleks.

Depresjon.

Skrevet

Naboen min laster ned så mye at jeg smasha datamusa i gulvet.

Helvete faens fittegreier. (Og nei, internett er inkludert i leia og jeg har ikke råd til eget nett så NEI DET GÅR IKKE)

Skrevet

Når folk sier de forstår hva du mener / deg, når det er så ufattelig åpenbart at de ikke skjønner noe som helst! Gaah.

Nei, for å forklare ting som en vanlig menneske er jævlig vanskelig? Jeg leste "Gaah" og antikk du var kvinne, sjekket profilen din og det stemte vist, du befinner deg ikke akkurat i den halvdelen av mennesker som er mest dekrypterte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...