Mannen med ljåen Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 (endret) Overskrifter som denne: HAMAS HAR PÅTATT SEG ANSVARET: (Dagbladet) Ny, stor eksplosjon i nærheten av Tel Aviv Jasså, så Hamas har påtatt seg ansvaret? De har sagt "unnskyld", betalt erstatning til de skadelidende, og går frivillig i fengsel? Det ville vært å ta ansvar. Men det eneste Hamas har gjort er å skryte av ugjerningen. Det er ikke å ta ansvar! Avisene bruker ordet helt feil! Man skal ta ansvar for sine handlinger. Hvis jeg gjør noe kriminellt, skal jeg skryte av det. Da har jeg tatt ansvar uten straff. Endret 16. november 2012 av Mannen med ljåen 1
Slimda Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Jeg har 0 problemer med å finne klær i rett størrelse, jeg gidder ikke engang bruke prøverommet, jeg bare sjekker specsene som står på klærene og vet at det passer. Det er fordi jeg har idealkroppen. Morsomt, utenom det faktum at klær ikke alltid passer størrelsen som står på lappen. Har tre bukser med forskjellig "fit", selv om alle tre har nøyaktig samme størrelse (ifølge lappen). 1
Smaak Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Oh yes, til tider meget vanskelig å finne noe som er langt nok uten at det er plass til en ekstra person inni. USA er enda verre der, til tross for massivt utvalg i enkelte butikker, så har det ikke gått opp for dem at folk kan være høye uten å være brede Får man virkelig ikke kjøpt klær i 'tall' eller 'petite'(sier vel ikke det om men menn vel..) i USA da? Får i alle fall det i dameklær i mange andre land.. har ikke sett det i norge. Det irriterer litt.
Smaak Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Det irriterer også at jeg tydeligvis ikke vet hvordan man bruker forumet
cowboy bob Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 gå vekk....dette er ikke en plass for noob's 1
djgudleif Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Folk som krangler om Israel og Palestina irriterer meg. Hvorfor velge mellom douchebag jøder og primitive muslimgjøker? La dem krige og styre i fred sier nå jeg. Har ingenting til overs for noen av dem, da det fører til sivile tap på begge sider. 2
Cakenommy Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 I helvette, at det skal være så vanskelig å finne nye klær til høytider. Umulig å finne en kjole som er classy, uten å koste flesk. Savner cashflowen min, da kunne jeg kjøpt det jeg ville, omtrent. Ikke faen, om jeg gidder å bruke penger på en kjole som såvidt dekker rumpa. Argh! Synd at vintage skal være så dyrt
Myst Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Når jeg blir skikkelig demotivert til å jobbe. Snart helg heldigvis.
Smaak Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 (endret) I helvette, at det skal være så vanskelig å finne nye klær til høytider. Umulig å finne en kjole som er classy, uten å koste flesk. Savner cashflowen min, da kunne jeg kjøpt det jeg ville, omtrent. Ikke faen, om jeg gidder å bruke penger på en kjole som såvidt dekker rumpa. Argh! Synd at vintage skal være så dyrt Prøv: http://www.polyvore....hop?query=dress Du burde finne noe der. Synes også riverisland.com har noen veldig fine kjoler, men vet ikke hva du liker. Endret 16. november 2012 av Smaak
Chocolate-Monster Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 At man som offtest bare for "ok" som svar på sms. Man trenger jo ikke skrive ok? Kan jo svare ja, hørtes greit ut.. eller nei, tror ikke det passer... elleno. Om man får 7-10 sånne hver dag i ett år blir mann rimelig lei.....
Myst Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Syns det er greit å få bekreftelse tilbake jeg, da vet jeg hvertfall at personen har lest meldingen. Er verre med at kommentarer forblir ubesvarte. Har nok brukt "ok" selv noen ganger, men prøver mest å avslutte med setninger.
Cakenommy Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Prøv: http://www.polyvore....hop?query=dress Du burde finne noe der. Synes også riverisland.com har noen veldig fine kjoler, men vet ikke hva du liker. Fant ikke så mye etter min smak på kjolene. De jeg fant, var jo svindyre. Var mer interessant når det kommer til skjørt, så får jeg mixe og matche litt selv. Noe jeg liker bedre, enn å kjøre safe med en kjole. Tenkte jeg skulle prøve å finne en kjole, siden jeg omtrent aldri bruker det. Blir enten bukse eller skjørt. Liker å legge røft sammen med noe mer forsiktig for eks, slik at det blir en edge på det. For å forklare litt bedre, så er det type stil som Annette Haga. Bare at jeg ikke bruker like mye penger, som hun gjør. Skal ta en titt på riverisland.com
Smaak Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Fant ikke så mye etter min smak på kjolene. De jeg fant, var jo svindyre. Var mer interessant når det kommer til skjørt, så får jeg mixe og matche litt selv. Noe jeg liker bedre, enn å kjøre safe med en kjole. Tenkte jeg skulle prøve å finne en kjole, siden jeg omtrent aldri bruker det. Blir enten bukse eller skjørt. Liker å legge røft sammen med noe mer forsiktig for eks, slik at det blir en edge på det. For å forklare litt bedre, så er det type stil som Annette Haga. Bare at jeg ikke bruker like mye penger, som hun gjør. Skal ta en titt på riverisland.com Skjønner hva du mener. Er kresen selv, så lykke til Synes også romwe.com hadde noen kule, men ganske mange stygge også^^
dysfunctional Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Dritt som dette på Facebook. Jeg har lyst til å knekke nakken på en jævel. 3
Slimda Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Du er ikke alene om den. Når det blir sommer skal jeg ta bilen til hytta i Hessdalen å campe på fjellet en ukes tid. Ligge under åpen himmel med en joint, mens jeg nyter synet av UFO's. ufo m1 (kortord for unidentified flying object)
cowboy bob Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Hehe så for oss i Bergen vil det si solen?? lmao 4
Cakenommy Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Fortell meg noe jeg ikke vet. Slå opp Hessdalsfenomenet
djgudleif Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Plutselig i uka her har jeg ikke følt sult og har spist ett måltid om dagen, og søvnbehovet har blitt helt insane. Det må være mørketida, eller så hadde jeg mistenkt en sykdom. Uansett, har ingen energi selv om jeg sov gjennom over halve uka her, håper jeg kan bruke helga på å refreshe meg.
Cakenommy Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Nå vet du hvordan det føles ut å ha ME eller kronisk b-vitamin mangel. Delvis, ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå