cowboy bob Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Du har et forkvaklet menneskesyn, som kaller folk du ikke kjenner for cunt. Jeg velger å kalle deg for idiot. Jeg kaller folk cunt hele tiden. Veldig vanlig i andre land. Det var også vanlig å være nazist i Tyskland på 40tallet, men det betyr ikke at det er greit for det om.
dysfunctional Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Det var også vanlig å være nazist i Tyskland på 40tallet, men det betyr ikke at det er greit for det om. Jo, det var greit å være nazist på 40-tallet. 1
Need44speed Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Irriterer meg når jeg ikke for pluss selv om jeg fortjener det. Og at jeg er "plusshore". 1
Jarmo Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Ting som irriterer så grenseløst v2.0! Ja, irriterer meg grenseløst når denne tråden har blitt en vanlig chattetråd.. ---------------------------------------------------------> se der, ontopic. 1
Diskutant Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Irriterer meg når jeg ikke for pluss selv om jeg fortjener det. Og at jeg er "plusshore". Den var billig. Null pluss.
djgudleif Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Irriterer meg når jeg ikke for pluss selv om jeg fortjener det. Og at jeg er "plusshore". Vil du ha noen eller kjekken?
Gjest Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Irriterer meg når jeg ikke for pluss selv om jeg fortjener det. Og at jeg er "plusshore". Du får nok ikke noe pluss av meg når du skriver "for" i stedet for "får".
djgudleif Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 håper det er pluss du snakker om Ja, jeg har jo dobbelt så mye så, hehehehuuh
Vertical^ Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Hadde tenkt til å gi deg noen plusser for å være hyggelig Tsjuden, men nå ser jeg at jeg ikke har så veldig mange plusser mer en deg totalt, så du får ingen allikevel. On-topic: Mygg.
Slimda Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Det var også vanlig å være nazist i Tyskland på 40tallet, men det betyr ikke at det er greit for det om. http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law 1
Primer4 Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Det irriterer meg når forumpoliti dukker opp og klager når tråder sporer av. 1
Lycantrophe Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 At det skal være så vanskelig å finne seg bolig, spesielt hvis man ikke er i jobb. Det er diskriminering. Neste utleier jeg snakker med må jeg rett og slett lyve til. Og når man skal flytte til en helt ny plass, så må man ha bolig først.kan ikke ha jobb hvis man ikke har plass og bo. Hahaha, diskriminering.
Diskutant Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 At det skal være så vanskelig å finne seg bolig, spesielt hvis man ikke er i jobb. Det er diskriminering. Neste utleier jeg snakker med må jeg rett og slett lyve til. Og når man skal flytte til en helt ny plass, så må man ha bolig først.kan ikke ha jobb hvis man ikke har plass og bo. Hahaha, diskriminering. Det er diskriminering. Tenk da, at vi ikke får bil, båt, hus og hytte av staten? Mens de som har jobbet for det kan kjøpe seg det! Norge i et nøtteskall. Heia!
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Du skjønner tydeligvis hva jeg skriver. Og jo, vil kalle det diskriminering. Hadde ikke du syntes det var diskriminerende om du ikke får leie bosted fordi du er kristen?
Slimda Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Kristendom er en personlig tro, og har ingen innvirkning på en persons økonomi eller sosial status. En person uten arbeid er en uviss inntekt. De som leier ut må ha penger også, og de som ikke har jobb, kan plutselig ende opp med å bli flere måneder med minusinntekt, som igjen kan ende opp med konkurs for utleier. Diskriminering? Nei. 1
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 En person uten arbeid har NAV, og tjener mer enn en student f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå