Lolliken Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Har du aldri hørt om Treskopus? Nei, blir ubetydelig i den store sammenheng
Pubé Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Er nok bare karma fordi du klagde på Cowboy Bob sin avatar, selv om jeg ikke tror på noe slikt som karma.
cowboy bob Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Sånne dustete bilder man skal like og dele på Facebook!!! 1
Vertical^ Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Dette, og hvor jævlig leit det er! Rein flaks at ikke gressklipperen tok begge fingertuppene da, men fortsatt.
Dragen Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 (endret) Når jeg leser innleggene til Gypsy, ser jeg dette: Edit: Og dette: Endret 15. august 2012 av Dragen 2
Gavekort Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Dette, og hvor jævlig leit det er! Rein flaks at ikke gressklipperen tok begge fingertuppene da, men fortsatt. Har du ikke negleklipper? 4
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Bouncer du mellom jobber eller noe? Jeg har ikke peiling på hvilken situasjon du er i, men hvorfor finner du deg ikke en jobb du liker og prøver å bygge en karriere? Så lenge du har helsen i orden så skal du kunne få deg en grei jobb, kjøpe deg en fin bolig og leve med relativt grei standard. Enklere sakt enn gjort da, men er jo det er planen. Har forøvrig tenkt og flytte til en kommune som skriker etter arbeidskraft, og det som hindrer meg blir at jeg ikke finner ett sted og bo. Jobb får jeg garantert. Når jeg leser innleggene til Gypsy, ser jeg dette: Edit: Og dette: He he he.
Diskutant Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 At det skal være så vanskelig å finne seg bolig, spesielt hvis man ikke er i jobb. Det er diskriminering. ahahahAHAHAHAHA! Jeg digger deg, Gypsy. 2
Vertical^ Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Dette, og hvor jævlig leit det er! Rein flaks at ikke gressklipperen tok begge fingertuppene da, men fortsatt. Har du ikke negleklipper? Joda, men følte for å prøve noe annet. Som du ser, så var det ikke så vellykket
TMB Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Dette, og hvor jævlig leit det er! Rein flaks at ikke gressklipperen tok begge fingertuppene da, men fortsatt. Har du ikke negleklipper? Hva skal man med neglklipper når man har tenner?
Diskutant Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Hva skal man med neglklipper når man har tenner? vs 2
Kaymeerah Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 At det skal være så vanskelig å finne seg bolig, spesielt hvis man ikke er i jobb. Det er diskriminering. Hahahahaha oh wow. 2
dysfunctional Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Hva skal man med neglklipper når man har tenner?Det er veldig uhygenisk.
010011110100110101000111 Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Ser ut som Skyrim kræsjer i en stor eksplosjon hver jævla gang spillet bestemmer seg for å knaske litt mer enn 1.9GB ram...
Skosåle Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 (endret) Art Garfunkel og Pål Simon (Simon and Garfunkel) fyller 71 i år! Irriterer meg at de er så gamle.. Jeg vil at de skal leve i minst 71 år til! Er nesten trist å se hvor gammle de har blitt, hvertfall Art Endret 15. august 2012 av Kjetil_90
FrankBjarne Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Hva skal man med neglklipper når man har tenner? snip vs snupp Som om alle som bruker neglesaks har så fine negler. Selv biter jeg bare negler når de er lange og har alltid gjort det. Har langt i fra slike negler som øverste bildet. Verste jeg veit er å se folk med 0.5 centimeter lange negler som stikker frem fordi de hverken klipper eller biter de ofte nok. DET er ekkelt det. Hva skal man med neglklipper når man har tenner?Det er veldig uhygenisk. Jeg har enda ikke daua av det. Vasker jo som regel henda ganske ofte, noe muligens negleklipper gjengen ikke gjør...
svelemoe Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Jeg har enda ikke daua av det. Vasker jo som regel henda ganske ofte, noe muligens negleklipper gjengen ikke gjør... Haha what. Kva har skikkelig neglepleie å gjere med å vaske hendene?
Quote Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 At det skal være så vanskelig å finne seg bolig, spesielt hvis man ikke er i jobb. Det er diskriminering. Neste utleier jeg snakker med må jeg rett og slett lyve til. Og når man skal flytte til en helt ny plass, så må man ha bolig først.kan ikke ha jobb hvis man ikke har plass og bo. Man kan skaffe seg en jobb hvor du begynner fra f. eks. 15. september 2012. Vips, du har fått deg jobb - og leilighet ordner du etterpå. Vanskeligere er det ikke.
FrankBjarne Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Det var snakk om uhygienisk å bite negler. Så lenge du ikke går rundt og peller deg i rumpa tror jeg ikke man anskaffer noen spesielt farlige bakterier ved å gjøre det.
Takkformeg Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Det var snakk om uhygienisk å bite negler. Så lenge du ikke går rundt og peller deg i rumpa tror jeg ikke man anskaffer noen spesielt farlige bakterier ved å gjøre det. Jeg har ikke dødd av det iallefall, jævla irriterende å bite negler, men jeg er rastløs, så må ha noe å gjøre hele tiden Prøver dog å slutte ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå