Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg liker å forholde meg til norsk lov, takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Da har du ikke vært mye ute på veiene.

Skrevet

Når en ligger oppi rumpen på en lenge er det gjerne på grunn av at det ikke er mulighet for å kjøre forbi og er et tydelig tegn på at her må man speede litt opp! Hvis du ikke liker det kjør til siden.

Skrevet

Så kjør i et skikkelig tempo. Problem solved.

Det skal jeg si at jeg har prøvd ja. Det var jo den gangen da jeg var maktens lei, og tok fatt i styret og råkjørte forbi, og da smalt dama bort i bilen min. Og da fikk jo dama fart på seg.

Men uansett hjelper ikke å kjøre så fort når du ikke kommer forbi på noen andre muligheten enn å bare vente, + smale veier. Vil jo ikke akkurat punge ut med fem og tredve tusen til å reparere skader heller.

Skrevet

Var ikke deg jeg siktet til.

Oja, sorry :wee: Mye bedre å se hvem du skriver til om du bruker "svar knappen" man kan aldri vite ;-)

Skrevet

Umulig å more seg noe lengre.

Så sant. Etter eksamene skal jeg virkelig gå all inn for å ha det moro.

Irriterer meg forøvrig at jeg har sittet inne med matematikk idag mens det har vært 18 grader ute...

Skrevet

Tror jeg bare dropper øvelseskjøring og hopper rett på kjøretimer.

Det eneste jeg er motivert til om dagene er det ingen som gidder å gjøre med meg.

Når jeg så har kjørt opp stikker jeg til helvete vekk fra alle som finnes.

Skrevet

Du kan spare latterlig mange tusen på å øvelseskjøre. Selv brukte jeg vel 5t utover grunnpakka som man må ha pga. jeg hadde øvelseskjørt endel først. 5t inkluderer da også oppvarming og turen til/fra der jeg kjørte opp (30-45m hver vei). Gjennomsnittet er 10+ tror jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...