010011110100110101000111 Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Kattene mine har dratt inn sandlopper eller hva faen det er for noe og de har bitt meg over halve kroppen... Klør som ville helvete med sur-søt saus på...
Rattlebone Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 (endret) Punkt 1: De klarer ikke spille cheatefri eller bruke noobguns Klarer det helt fint Punkt 2: Tabletgaming er ikke gaming True, det et simpelt tidsfordriv Punkt 3: Støtter kun de "største" Nope, holder meg ofte unna det aller største, eller er skeptisk og finner ut om det er verdt å prøve. Punkt 4: De snakker stygt om ting de ikke har peiling på! Holder meg så objektiv som jeg kan, men et snev av meninger. Punkt 5: De hater gamere som liker Sony Ikke jeg, hvis du er en fanboy har jeg noe i mot det bare pga fanboy, men dette gjelder alt. Punkt 6: De klarer ikke unngå å spille COD online selvom de har flere bedre spill der ute. Idioter. Punkt 7: Gamere som har skremt meg vekk fra en konsoll jeg likte dritgodt, men liker den ikke mer. Har gått over til PC. Konsoll brukes kun til spill som ikke kommer på PC. Punkt 8: 85% er i basen i USA som Apple og MS eier. Snakker dritt om alt og annet. Amerikanere er ikke kjente for å være smarte uansett... Vrøvl. Endret 2. april 2012 av Rattlebone 4
010011110100110101000111 Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Legger til ett punkt på iToMaN sin liste: 70% av de som bruker mic er 12år gamle gutter som ikke har kommet i stemmeskiftet og høres ut som de fortsatt går i 3 klasse. Det er også disse som tror det er VELDIG kult å banne og snakker dritt til alle. Jeg er faktisk enig med Knut på Punkt 1, 2, 3, 4. Punkt 5: Favoritt spillet mitt er laget av Sony, hadde vært driti ut å hate de... Punkt 6: CoD er drittspill laget BARE for penger... Treyarch har dog gjort en ekstremt mye bedre jobb enn Infinity Ward i mine øyne. Punkt 7: Liker ikke konsoll kontrollene til annet enn RPG, hvis RPG spillet er mulig å modde på PC så blir konsollen sett bort fra umiddelbart. Punkt 8 skjønte jeg ikke helt engang så ingen formeninger.
Saft Suse Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Skulle bare prøve ut et nytt spill før jeg la meg. Trodde jeg hadde spilt i et kvarter. Viste seg å være nærmere en time. Faen.
-Léon- Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 RightPriceTiles, måtte hele bedriften gå konkurs slik at jeg slipper å høre på den mest irriterende reklamen ever!!!! Er som jeg blir voldtatt i øret hver gang den reklamen kommer på radioen!! 2
FrankBjarne Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Dagens gamere.... Punkt 1: De klarer ikke spille cheatefri eller bruke noobguns Punkt 2: Tabletgaming er ikke gaming Punkt 3: Støtter kun de "største" Punkt 4: De snakker stygt om ting de ikke har peiling på! Punkt 5: De hater gamere som liker Sony Punkt 6: De klarer ikke unngå å spille COD online selvom de har flere bedre spill der ute. Punkt 7: Gamere som har skremt meg vekk fra en konsoll jeg likte dritgodt, men liker den ikke mer. Punkt 8: 85% er i basen i USA som Apple og MS eier. Snakker dritt om alt og annet. Har vært et topic i mitt hode fryktelig lenge, tråkker vel på noen tær, men bryr meg ikke fordi det er mitt syn på dagens gamere! Gårsdagens gamere er vel ikke like ille eller? Ser ikke helt hvor du vil med denne listen. Hva mener du med dagens gamere og peker du på en spesifikk plattform? Punkt 1: Hva mener du med dette? Dette har vel ikke noe med alder på spilleren å gjøre? Heller ikke hvilken plattform han hører hjemme på. Punkt 2: Igjen, du drar alle under en kam. For et ekstremt usakelig argument/mening Punkt 3: ... Da jeg bare vil oppsummere det samme gjennom alle punktene. Du drar alle under en kam og gulper opp den ene usaklige meningen etter den andre. Skal jeg si at alle som er født før 1990 er gamle griser som sitter og svetter med nintendon sin? Dere er ikke "mr. rettferdig" og er minst like mange idioter som går under de samme punktene som du har listet.
Dragen Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Ganske sikker på at huseieren min går gjennom søpla mi. Fant nettopp en kvittering på en gave jeg fikk i januar i fjor på toppen av søpla i søppeldunken. 1
Kaymeerah Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Har ikke hatt noe tull med paypal til nå hvertfall. Burde det pekes ut at Paypal's politiske ståsted som slave for lobbyisme er verdt å sette spørsmåltegn ved?
Kaymeerah Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 VLC suger hard ballesvulst til å spille av små videoklipp. VLC er noe tull uansett. Mplayer2 (Linux) og MPC-HC (Windows) er mye bedre alternativer.
-Léon- Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 (endret) Message in a Bottle (Sending out an SOS) - lyrics (Sting) Just a castaway An island lost at sea Another lonely day With no one here but me More loneliness Than any man could bear Rescue me before I fall into despair I'll send an SOS to the world I'll send an SOS to the world I hope that someone gets my I hope that someone gets my I hope that someone gets my Message in a bottle Message in a bottle A year has passed since I wrote my note But I should have known this right from the start Only hope can keep me together Love can mend your life But love can break your heart I'll send an SOS to the world I'll send an SOS to the world I hope that someone gets my I hope that someone gets my I hope that someone gets my Message in a bottle Message in a bottle Oh, message in a bottle Message in a bottle Walked out this morning Don't believe what I saw A hundred billion bottles Washed up on the shore Seems I'm not alone at being alone A hundred billion casatways Looking for a home I'll send an SOS to the world I'll send an SOS to the world I hope that someone gets my I hope that someone gets my I hope that someone gets my Message in a bottle Message in a bottle Message in a bottle Message in a bottle Sending out an SOS(24x) Seriøst? Jeg trodde det var hakk i plata når jeg hørte den samme setningen om og om og om og om og om og om og om og om og om og om og om og om og om igjen. Endret 2. april 2012 av -Léon-
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 (endret) Punkt 1: De klarer ikke spille cheatefri eller bruke noobguns Regner først og fremst du mener "ikke bruke noobguns", så går ut fra det videre. Jeg mener at "if it's in the game, it's okay to use it". Så får det være opp til utvikler å nerfe/buffe ubalanserte våpen. Edit: Jeg bruker sjelden ting som er way overpowered, og det gir en desto større glede om man dreper folk med noob-guns med noe som regnes som underpowered/ubrukelig. Endret 2. april 2012 av Leo_Khenir
djgudleif Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Noen kvinner kler bare ikke rød leppestift. Får dem til å se ut som skumle trollkjerringer. 2
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Nada / dårlig brøyting av veier og generelt det at det begynte å sne igjen. >< Vi er i andre vårmåned og det ligger 30-40 cm med sne utenfor døra. ><
Takkformeg Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Fortsatt bedre med sne enn med de som skriver sny.. 1
010011110100110101000111 Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Hvordan folk kan klare å skrive sny er ett mirakel... 1
Hyperio Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Noen kvinner kler bare ikke rød leppestift. Får dem til å se ut som skumle trollkjerringer. I know, og spesielt morsomt er det når de har klart å søle på tennene uten at de vet det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå