Taik0n3 Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Irriterer meg over at det er mandag i morgen. Tror det er mange som er enige i den du..
Dragen Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Irriterer meg at bursdagen min er snart over og at ikke en eneste en av dere har gitt gratulasjoner.
TMB Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 (endret) Irriterer meg at bursdagen min er snart over og at ikke en eneste en av dere har gitt gratulasjoner. Endret 22. januar 2012 av TMB 3
Gavekort Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Bare 12 år igjen, så er du 40 og deprimert! Gratulerer med dagen! 2
Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Allerede deprimert. Takk. Hvorfor ikke gjøre noe med det? Og ikke synke ned i en grop av hat mot seg selv.
FrankBjarne Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Dere sier dette, men samtidig bruker dere mest sannsynlig Skype og WLM. Alle de 3 programmene er noe som ikke burde vært installert på noen maskiner. Skype stiller med den enkleste tjenesten for VoIP per dags dato. Man har IM og VoIP i samme klient. Mumble/Vent/TS er for voice chat mellom 4+ mennesker. Det er ofte da plagsomme lyder osv kommer inn. Utenom det leverer Skype ekstremt god lydkvalitet og en enkel tjeneste hvor man kan opprette gruppesamtaler på under sekundet. Du kan gjerne komme med et annet program enn skype som levere samme tjenestene med like bra/bedre kvalitet og 99% oppe tid. WLM/IRC/Facebook er bare søppel for slike tjenester.
djgudleif Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Depression is rage turned inward. Tenker alltid på den geografiske betydningen av ordet "depression", rett og slett når det er en "depresjon", eller en nedstigning i bakken. Når man er deptrimert virker det som om man befinner seg i en slags grop i bakken, og det ser ut som at andre udeprimerte mennesker står på høyere grunn. Man ser bare såvidt hodene til disse folka på andre siden av bakketoppen. Man blir gitt en spade, og man kan dermed grave seg en trapp opp, men det hender at folk heller vil grave seg lenger ned for å ikke se de andre menneskene. Endret 23. januar 2012 av ikkespisgress 5
Occi Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Interessant metafor kakemot, kan på mange måter si meg litt enig selv om det selvsagt er en litt forenkling av hvor kompleks en depresjon kan være
djgudleif Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Ja, er veldig forenklet. Men jeg liker enkle ting.
Woltox Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Norge.. Når de skal nekte Anders B. Breivik fra å skrive bok om utøya. Men alle andre kan.. Fakta er dumt
Betenkt Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Norge.. Når de skal nekte Anders B. Breivik fra å skrive bok om utøya. Men alle andre kan.. Fakta er dumt Forstår begge sider. Grunnlaget for den evt. lovendringen er at ikke forlag skal kunne tjene penger på forbrytelsene til innsatte, ikke bare å forby en evt. bok fra Breivik. Som NRK skriver har USA en lov hvor forlagene kan gi ut boka, men staten tar all profitt. For forlaget er som regel pengene viktigere enn å få ut informasjonen, noe som forsåvidt er litt trist. Jævlig irriterende at kaffen i kantina er dyr, og at termosen jeg pleier å ha med har begynt å lekke. Snart må jeg slutte å ta den med, og kjøpe kaffe her. Bah. Endret 23. januar 2012 av Webmaster Esso
Betenkt Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Når dette deles på facebook. Jøss, dette velbegrunnede argumentet satte en støkk i meg. Nå er jeg kristen. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå