Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri vært sånn før. Dette er hytta, og den er jo avslått i ukevis av gangen.

 

Må samtidig skryte litt av supporten til Riks-TV.

Chat rett i nettleseren, uten registrering og betaling. Akkurat som NetCom.

 

Når skal Telenor lære sånn kundebehandling?

De er kompetente, men du må ringe et dyrt telefonnummer for å få kontakt med dem, eller sende mail og vente i dagevis.

Chat i nettleseren er genialt.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Last ned TVGuiden fra Play/Apple store. Den er mye mer praktisk enn programguiden på TVen.

Det kommer da an på hva slags programguide man har på TVen. På min (samsung) er den veldig praktisk, men jeg har også sett mange dårlige (grundig dekoder).

 

Dessuten kan programguiden på TVen bytte kanal automatisk til det programmet man på forhånd har valgt å se på. Dette er utrolig praktisk for å forhindre "katastrofe" når man skal "bare" se "litt" på et annet program mens man venter. Det er få ting som irriterer mer enn å ikke få med seg de første 30 sekundene, der hele backstoryen fortelles.

 

Må samtidig skryte litt av supporten til Riks-TV.

Chat rett i nettleseren, uten registrering og betaling. Akkurat som NetCom.

Det er ofte at chatten ikke funker, og kontaktskjemaet likeså. Så dette er ikke noe å skryte av, synes jeg. En bedrift med flere hundre tusen kunder må klare å lage et kontaktskjema som ikke gir "server error". Og de har ingen epost heller, "fordi vi har et kontaktskjema". y89pnasdf afsd uasdf +23 5918p234134%!"#¤%"#¤%. Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Mulig de har forbedringspotensiale, men det funket i dag.

Tok noen minutter å laste med mobil EDGE-forbindelse, men ingen server error.

Jeg liker når support kan kontaktes skriftlig uten å vente 4 virkedager på svar, og uten at det koster 18 kroner i minuttet.

 

Under strømbruddet ringte jeg strømselskapet på et kortnummer, og det kostet penger.

Det er moralsk forkastelig at det koster penger å melde feil!

Lenke til kommentar

Fikk svar fra Telenor på diktet jeg sendte inn.

Var bare et standardsvar som ikke besvarer spørsmålet:

 

Hei Sensur, og takk for henvendelsen.


Dette vil vi informere om.

Vi ønsker naturligvis at du kan bruke både tale- og datatjenestene våre, og vi beklager derfor at vi ikke kan gi deg en god opplevelse der du er.

Mobilsignalene blir påvirket av vegetasjon, vær, bygninger samt hvor mange som bruker mobilnettet samtidig i området du befinner deg i. Alle disse tingene spiller inn og kan da gi redusert mobildekning. Vi gjør oppmerksom på at dekningen alltid vil være bedre ute enn inne, dette skyldes at veggene på hus/ bygninger demper signalene betraktelig.

Telenor jobber kontinuerlig med å kunne tilby god dekning der kundene våre oppholder seg, og vi tar innspillet ditt med i dette arbeidet.

Her kan du se oversikt over Telenors mobildekning i Norge: http://www.telenor.no/privat/dekning/

Ved å besvare to spørsmål kan du hjelpe oss å bli bedre! Samtidig får du muligheten til å bli en av fem som får kr 500,- i ringesaldo eller som fratrekk på faktura!
https://response.questback.com/telenorkundeserviceprivat/ch5wtfyuu5/

Ha en fin dag!


Med vennlig hilsen
Sensurert
Kundeansvarlig
Telenor Norge

 

 

Jeg hadde håpet at de ville skrive noe selv, selv om svaret er at de ikke vet datoen ennå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At folk maser sånn om at selfies er det nye, store i 2013, når det virkelige ikke er det. Jeg tok selfies med mitt første fotografiapparat som jeg siden fikk min far til å scanne inn når vi fikk Win 95 slik at jeg kunne leke med meg selv i Kay's Power Goo. Og da jeg fikk mitt første webcam og vi hadde brukbart kjapt nett for 14 år siden, hadde jeg allerede begynt jobben med å fylle opp verdensveven med bilder av meg selv.

 

Og jeg synes folk spamma bilder av seg selv like mye via kameramobil og Internett i fjor og årene før, så hvorfor har (vestlig) media hausa det sånn opp som et fenomen fra i år? Gah! Jeg får spader!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...