Bordplate Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Var på russedåp i Hønefoss i dag. Er jeg den eneste som syns det bare ser helt for jævlig ut når russen liksom står der og her helt i ekstsase med fløytene sine fordi en liten tjukk dame skal spyle vann på dem og liksom "åpne" russetiden? Er det bare meg eller er det helt for jævlig barnslig? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Russedåp på en torsdag? Må jo ut på byen etterpå! Edit: Eller var du blant de som ikke ville gå ut på en torsdag? Endret 14. april 2011 av ;_; Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Hva er galt med å leke litt, mener du? Sålenge alle er med på det, og ingen blir plaget, selvsagt. (Var ment til Bordplate) Endret 14. april 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Jeg er ikke russ. Var bare der å så på. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Jeg er ikke russ. Var bare der å så på. Vent til den dagen du eventuelt blir russ. Da er det nok gøy. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 IRRITERER MEG OVER AT JEG HAR FOR LITE FERIE. HVA FÆÆÆN?!!? Så mange steder å besøke, så lite fri. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Alltid drittvær når jeg har jobbfri. I dag hadde jeg en sjelden mulighet til å få gjort et viktig arbeid utendørs. Men det krever bedre vær enn det er her i dag. Bortkasta dag. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Irriterer meg over at kondisjonen synker så fort, sluttet å spille fotball for ett år siden. Har vært alltid vært ekstremt aktiv, og jeg er vandt til at kondisjonen er i orden og vel så det. Nå blir jeg skikkelig sliten hvis jeg løper i en bakke eller jogger noen kilometer. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Jeg irriterer meg over at jeg er rastløs. Jeg er rastløs pga. jeg gleder meg så mye til Portal 2. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Rett etter skilsmissa:"Du skal så klart få bestemme sjølv kvar du vil vere, og ingenting av dette er din feil, blablabla generisk bullshit" No:"Durrrr du SKAL dit. Heile HELGA. I PÅSKEFERIA." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Jeg irriterer meg over at jeg er rastløs. Jeg er rastløs pga. jeg gleder meg så mye til Portal 2. Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 (endret) wops dobbelpost Endret 14. april 2011 av Pokey 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 De som hater på den nye filmen om Justin Bieber. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Justin Bieber haters. The Bieb is running the world yo <3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 4chan faggots som går rundt og er teite 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Hva skal den filmen handle om? Biografien om Beber får plass på et VISA-kort. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har lest kjempemye til teoriprøven, men nå, 10 timer før jeg skal ta den? ALT BORTE! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Hva skal den filmen handle om? Biografien om Beber får plass på et VISA-kort. Kan da skje en hel del på 16 år. Og det har de jo gjort i dette tilfellet. Dessuten er det en film, filmer er ikke på VISA-kort. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Er det ikke nå du skal si at ☭ alle fløtepuser er like søte ☭ ? Endret 14. april 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 RARARAHRARGRHARHARGAWRAHRAGR Endelig lastet ned Portal 2, nå må jeg bare vente på release. HELVETE FAEN! JEG HAR LYST PÅ DET NÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå