Gå til innhold

Apple får patent på tofingerzoom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kan man lese på hw-nettverket: "Må Microsoft råtne!" når de stjeler en god idé fra f.eks Apple og lanserer den som sin egen? Mitt svar: Aldri. Apple er definert som den store stygge ulven her, straks de leer på en finger for om mulig å tjene penger, lite eller mer, så fordømmes de nord og ned. De andre får gjøre som de vil.

 

Hvis man hadde skrelt bort alle nå-gjør-Apple-ditt og nå-gjør-Apple-datt-sakene på Amobil ville det vel blitt lite igjen å skrive om? Og i hvert fall å diskutere? :innocent:

 

Is Windows a rip-off of Mac OSX? I think not:

Lenke til kommentar

Når kan man lese på hw-nettverket: "Må Microsoft råtne!" når de stjeler en god idé fra f.eks Apple og lanserer den som sin egen? Mitt svar: Aldri. Apple er definert som den store stygge ulven her, straks de leer på en finger for om mulig å tjene penger, lite eller mer, så fordømmes de nord og ned. De andre får gjøre som de vil.

 

Hvis man hadde skrelt bort alle nå-gjør-Apple-ditt og nå-gjør-Apple-datt-sakene på Amobil ville det vel blitt lite igjen å skrive om? Og i hvert fall å diskutere? :innocent:

 

Is Windows a rip-off of Mac OSX? I think not:

 

Ærlig talt, om du ikke har sett kritikk mot MS her på forum, eller mer spesifikt mot MS sine patenter her på forumet, så kan du ikke ha lett særlig godt...

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

De eneste som virkelig er smarte her er den amerikanske advokatbransjen. For hver ny patent som ruller inn blir det mer regler de må betales for å skrive brev til hverandre om.

 

I Norge har staten regler for de meste, i USA har det private patenter på bortimot alt. Så kan man jo diskutere hva som er mest idiotisk.

Lenke til kommentar

Apple vil også stoppe oss fra å skrive hva vi vil i tekstmeldinger: http://www.tv2nyhetene.no/naa-vil-apple-stoppe-dine-slibrige-sexmeldinger-3314938.html

 

Sorry Apple, selv om jeg elsker både iPhonen og Macen min, så begynner det å gå litt vel langt!

 

Hah, du vet at amerikanerene har mer ytringsfrihet enn det VI har? Tror ikke man skal bekymre seg for mye for at de faktisk skal implementere det der.

 

Skjønt tekstmeldinger er én ting, bare vent til Jobs finner ut hva facetime EGENTLIG brukes til.

 

e: pokker, Runar kom meg i forkjøpet.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Apple har nok tenkt som så:

"Hvis ikke vi patenterer det, så er det noen andre som patenterer det og rævkjørerer oss i retten (som jo har skjedd ganske mange ganger de siste årene). Når vi har patentet kan vi ikke bli rævkjørt av andre for dette og kan bruke tiden og kreftene på å utvikle noe nytt."

 

Bortsett fra de som hater Apple uansett, Apple-hatboysene. De synes Apple er bedrident uansett hva de gjør. Unntatt hvis de går konkurs (noe som er lite sannsynlig).

Lenke til kommentar

Apple har nok tenkt som så:

"Hvis ikke vi patenterer det, så er det noen andre som patenterer det og rævkjørerer oss i retten (som jo har skjedd ganske mange ganger de siste årene). Når vi har patentet kan vi ikke bli rævkjørt av andre for dette og kan bruke tiden og kreftene på å utvikle noe nytt."

 

Bortsett fra de som hater Apple uansett, Apple-hatboysene. De synes Apple er bedrident uansett hva de gjør. Unntatt hvis de går konkurs (noe som er lite sannsynlig).

 

Jeg har vanskelig for å tro de kan bli rævkjørt i retten for det, igomed at de kan vise til "prior art". Ellers så har vel apple vist at de gladlig bruker tid og krefter på tullerettsaker mot andre, så jeg vet ikke helt hvorfor vi skal anta at de har så veldig edle hensikter.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...