Gå til innhold

hvilken sang er nr 1 på din 25 mest spillte sanger


Lucho Gonzalez

Anbefalte innlegg

hvilken sang er nr 1 på din 25 mest spillte sanger..

jeg har hatt samme iTunes biblioteket siden et år.. og jeg synes det er gøy å se noen statistiker på Itunes som f.eks 25 mest spilte

 

min var - Ne'oul Eih til Amr Diab med 252 avspillinger,arabisk House.. det veldig fresh morning musikk, jeg starter veldig ofte dagen med den sangen.

 

på nr 2 ligger - Rythem divine til Enrique med 193 avspillinger.. så gammel sang :p men blir aldri lei av musikken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke lenge siden jeg startet opp med Itunes igjen.. etter at jeg fant ut at lydkvaliteten er ca dobbelt så bra som i spotify.

 

Min mest spilte pr. nu er Only The Young av Brandon Flowers.. nye greier i år.. Helt fantastisk råbra rock/pop fra Killers vokalisten.. Vi snakker mestermelodier og herlig feng.

 

Har også skrevet ned fra to perioder for ganske lenge siden, hvilke som var mest avpilt i Itunes altså.

 

En av periodene var det Epitaph av Judas Priest.. en fantastisk, lyrisk og melodisk fin sang! selvom stemmen høres rar ut, er det en såkalt "Hårene reiser seg sang".

 

I den andre perioden har det stokka seg litt, men er nesten sikker på at det er enten Nevermore av Queen eller A Man Ill Never Be av Boston.. begge er uansett over alle andre når det gjelder å være pene, de sangene er to av de peneste i verden, i alle fall i min :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...