Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10027557

 

"I går kveld sendte russerens venner ut en pressemelding hvor de skriver at han er kjent for sitt hat «mot mennesker av ikke-slavisk utseende»"

 

...da blir han i alle fall ikke særlig god venn med norske nazister antar jeg.

Men han skal få creds for å levere inn skytevåpenet helt uoppfordret.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar

Nå var vel Hitler ikke noe glad i slavere heller hvis ikke jeg tar feil. Har et inntrykk av at høyreektremisme i østblokk-land florer, det er ganske skummelt.

 

Yupp. Postet et par videoer her for noen år siden, både dokumentarer og "selvlagde" videoer av og om nynazister i Russland. Det er ganske skremmende hvor sterkt det står der. De nøyer seg ikke med å legge krans på grava til Quisling og holde taler, for å si det sånn.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar

En iraner drper kona og to barn. Kanskje enda et. Hvem vet.

 

Dette er klassisk kulturkonflikt og nok et problem med innvandring.

 

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3823630.ece

Klassisk kulturkonflikt? Dette kunne da like gjerne skjedd i Iran. De alle fleste drap blir begått av personer fra nær familie. Dette er et klassisk eksempel på det mediene kaller en familietragedie, ingenting annet.

 

Av de problemene som kommer med innvandring, anser jeg ikke dette som ett. At en far dreper kone og barn har vi nok av norske eksempler å ta av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Klassisk kulturkonflikt? Dette kunne da like gjerne skjedd i Iran. De alle fleste drap blir begått av personer fra nær familie. Dette er et klassisk eksempel på det mediene kaller en familietragedie, ingenting annet.

 

Av de problemene som kommer med innvandring, anser jeg ikke dette som ett. At en far dreper kone og barn har vi nok av norske eksempler å ta av.

 

Språkforvirringen når stadig nye høyder. Bra noen sier det som det er.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

En iraner drper kona og to barn. Kanskje enda et. Hvem vet.

 

Dette er klassisk kulturkonflikt og nok et problem med innvandring.

 

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3823630.ece

 

Hvor er kulturkonflikten? Spør du meg er det enten noe mer ved denne saken (det var ikke faren som gjorde det, men det ble gjort for å se sånn ut) eller så flippa han og gikk inn i psykose av noe slag.

 

Virket som en helt vanlig familie, frem til dette.

Lenke til kommentar

En iraner drper kona og to barn. Kanskje enda et. Hvem vet.

 

Dette er klassisk kulturkonflikt og nok et problem med innvandring.

 

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3823630.ece

 

Hvor er kulturkonflikten? Spør du meg er det enten noe mer ved denne saken (det var ikke faren som gjorde det, men det ble gjort for å se sånn ut) eller så flippa han og gikk inn i psykose av noe slag.

 

Virket som en helt vanlig familie, frem til dette.

 

 

Det er bare det at i mange av disse sakene så har enten kona blitt for norsk, eller ungene for norske.

 

Så kommer kanskje barnevernet og politi på banen og vi får snart drap.

Lenke til kommentar

[....]HAr du ikke hørt om alle sakene som har vært? Dette er jo allmennkunnskap.

 

Du mener alle de sakene der gode norske HV-soldater, jegere og andre drepte kone, barn og seg selv på begynnelsen av 2000-tallet? En ganske norsk greie disse "familietragediene", eneste avvik fra norsk standard i denne saken må være at likene ble funnet utendørs og ikke i kjellerstua og på soverommet...

Lenke til kommentar

[....]HAr du ikke hørt om alle sakene som har vært? Dette er jo allmennkunnskap.

 

Du mener alle de sakene der gode norske HV-soldater, jegere og andre drepte kone, barn og seg selv på begynnelsen av 2000-tallet? En ganske norsk greie disse "familietragediene", eneste avvik fra norsk standard i denne saken må være at likene ble funnet utendørs og ikke i kjellerstua og på soverommet...

 

 

Innvandrerne er langt færre enn oss norske. Men det er jo mange saker derfra likevel.

 

Å æresdrepe kvinner er helt vanlig i Pakistan og straffefritt i praksis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...