Gå til innhold

Endelig kjøpe-apps i Android Market


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen programmer folk vil anbefale på Paid markede da ? :)

 

Hyper Jump og Fruit Ninja :) Mine 2 favoriter akkurat nå.

 

 

Woho, da slipper jeg å kjøre market enabler hver gang jeg vil innpå market.

 

Du må kjöre market enabler bare etter hver reboot.

 

Eneste jeg kommer på i farta blir Custom ROM og evt. overklokking, men sånt knot vil jeg nok reservere Heroen min til ;)

Skal prøve å behandle Desire HD-en med litt mer respekt :p

 

Det er disrespect å ikke roote det :p

 

Ingen paid apps enda! Hvordan betaler man forresten? Visa?

 

checkout.google.com

Du legger inn ditt visa, og hver gang du går inn på market så betaler du med det kortet.

 

Det som er bra med android market at med betal apps så har du 24 timers retur rett. Om du avinstallerer appen innom 24 timer så trekkes ingen penger fra kontoen. Dette kan du gjöre bare en gang, om du kjöper appen på nytt, så har du kjöpt det.

Endret av pine
Lenke til kommentar

Sjekket både norsk og svensk (norsk Tele2) SIM-kort med MarketAccess og det fungerer fint med betalapps. Fremdeles greit med MarketAccess hvis det er apps som ikke er tilgjengelig i den norske delen.

 

Sir-Allistair:

 

Du lager en konto med Google Checkout, tar ca. 5 minutter og støtter Visa og sikkert et par ting til.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Jeg finner fortsatt ikke paid apps når jeg søker, regner med det bare er fordi min mobil ikke har fått tilgang enda ...? Eller er det noe spesielt man må gjøre for å få tilgang til paid apps?

 

Gode nyheter dette her gutta :D

 

@Robertaas:

 

Det interne minnet er ikke noe problem lenger, etter at det med Android 2.2 ble mulig å flytte apps til SD-kortet. Jeg har personlig ekstremt mange programmer installert på mobilen (deriblant over 20 spill) og jeg har ingen problemer med intern langringsplass.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg tipper at man må legge til google checkout på google kontoen sin :)

https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=sierra&continue=https://checkout.google.com/?gsessionid%3D_NUD4yR6Dc7ITNflbJyu3w%26upgrade%3Dtrue&hl=en&nui=1&ltmpl=default

Og når tjenesten blir tilgjengelig, så er man klar for moro :)

 

Har checkout (har brukt det med et amerikansk simkort)

Men ikke noe stress, det kommer nok snart.

 

Har forøvrig Onecall.

Lenke til kommentar

Skyt meg om jeg tar feil, men er det ikke slik at betal-apps kommer til Norge

 

ILØPET AV 2 UKER?

 

Ser disse spørsmålene gjentar seg i mange Android-relaterte tråder thumbdown.gif

Ikke vet jeg. Jeg har og mange andre her har jo tilgang nå..

Det eneste jeg kan tenke meg er Android-versjonen hver enkelt har.

Jeg har 2.1.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...