Gå til innhold

OneCall, Best tilbud noengang? "Gavepakka" fribruk ut året


Anbefalte innlegg

Blir det konkuranse da? Hvem kan bruke mest data :p / ringe mest / sende flest sms

I å sende sms slår jeg dere uansett. Selv om jeg ikke har Onecall :wee:

 

Men tror det blir overgang til Onecall ut året, ja.

 

Er det noen av telefonselskapene som selger telefoner til lavere pris med abonementer som Gavepakka, Superdeal, Sjakk Matt etc.?

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Er du kunde i djuice eller Telenor, må du for øyeblikket bytte mobilnummer for å få tilbudet"

 

Djuice er tydligvis ikke glad i sine egne kunder :-P

 

Snakket med Telenor kundeservice i dag og skulle bli kontaktet igjen angående akkurat dette for de visste ikke noe om det enda. Ble lansert i går tydeligvis. Vi som er kunder hos Telenor/Djuice må jo få bytte til dette abonnementet vi også. Når jeg prøvde å kjøre gjennom bestillingen fikk jeg ikke beskjed om å bytte nummer heller. Fikk bare beskjed om at jeg måtte ut av FriFamilie og andre tilleggstjenester som jeg har.

Lenke til kommentar

"Er du kunde i djuice eller Telenor, må du for øyeblikket bytte mobilnummer for å få tilbudet"

...

 

... Når jeg prøvde å kjøre gjennom bestillingen fikk jeg ikke beskjed om å bytte nummer heller. Fikk bare beskjed om at jeg måtte ut av FriFamilie og andre tilleggstjenester som jeg har.

 

Så du fikk ikke byttet, eller gjennomførte du det ikke siden du mistet tilleggstjenestene? Regner med at Telenor/djuice fikser en løsning snart. Tviler på at så mange nye kunder kommer strømmende til uansett (da både OneCall, Tele2 og Chess har billigere/bedre tilbud med mer inkludert), så de burde vel holde på de kundene de allerede har!

Lenke til kommentar

Har nå endret mitt abb i OneCall fra Faktura minste fradrag til Gavepakka, men når burde jeg endre tilbake til mitt tidligere abonnement for å unngå å gå over til Folkepakka 1. Januar 2011?

 

På nettsiden står det at abonnementet videreføres om du ikke gir beskjed om noe annet (som du antagelig har lest). Ut fra det skulle man tro at du bør gi beskjed pr. e-post om at du ønsker å føres tilbake til Faktura fra og med januar 2011. Får du beskjed om noe annet, er neppe noen skade skjedd, bare å passe på at man er klar og tydelig.

(Alternativet er vel å melde skift til Faktura litt uti desember, ettersom overføring skjer ved månedsskiftet.)

Lenke til kommentar

"Er du kunde i djuice eller Telenor, må du for øyeblikket bytte mobilnummer for å få tilbudet"

...

 

... Når jeg prøvde å kjøre gjennom bestillingen fikk jeg ikke beskjed om å bytte nummer heller. Fikk bare beskjed om at jeg måtte ut av FriFamilie og andre tilleggstjenester som jeg har.

 

Så du fikk ikke byttet, eller gjennomførte du det ikke siden du mistet tilleggstjenestene? Regner med at Telenor/djuice fikser en løsning snart. Tviler på at så mange nye kunder kommer strømmende til uansett (da både OneCall, Tele2 og Chess har billigere/bedre tilbud med mer inkludert), så de burde vel holde på de kundene de allerede har!

 

Jeg fullførte ikke da jeg ville høre hva kundeservice sa. Ble ikke ringt opp igjen i går, men skal prøve å få ringe i løpet av dagen.

 

EDIT: Nå star det følgende på djuice.no: "Er du kunde i djuice eller Telenor i dag, må du ringe 09000 for å få tilbudet. Er du kunde hos en annen operatør , bestiller du via bestillingsknappen ovenfor."

Endret av yhagger
Lenke til kommentar

Hva skjer om en vil ha to telefoner med onecall, er det klin umulig eller vil en bare måtte ha et annet abonnoment for den telefonen inntil videre?

 

Det skal gå greit å få tvilling-sim med onecall, om det var det du mente...

De prøvde seg først med at det ikke fungerte for nye kunder, men ga etter da de fikk vite at Chess tillot dette.

Lenke til kommentar

Etter 12 sammenhengende år som Telenor-kunde (!), bestemte jeg meg for å slå til på Gavepakka. Og som mange her påpeker, er det faktum at OneCall tilbyr Telenor-nett hovedfaktoren til at jeg valgte OneCall, og ikke f.eks. Chess og Tele2.

 

Mitt nye SIM-kort fra OneCall ble aktivert forrige tirsdag, og bortsett fra litt roaming-kluss mellom Network Norway og Telenor (er mye på bussen og surfer på telefonen), så er jeg fornøyd. Eneste tingen jeg stusser på, er at OneCall ser ut til å ha levert et italiensk SIM-kort til meg. SIM-applikasjonene ser ut til å stamme fra den italienske operatøren Telecom Italia Mobile (TIM) - i tillegg var APN-instillingen satt til TIM sin server (og ikke til "Internet").

 

Er det andre her som har fått italienske SIM-kort fra OneCall? Og hvorfor har de valgt en slik løsning? Er litt redd for at jeg skal få en kjemperegning på mobildata, da jeg har lagt merke til at man ikke kan deaktivere dataroaming (har iPhone) uten å miste datatilgangen...

Lenke til kommentar

OneCall (og NwN) roamer på telenor sitt nett. Så du må ha på Roaming. Det igjen krever da at du passer på som en smed å slå det av når du skal til utlandet :-P NetCom tar 30 kroner PER megabyte i utlandet. Tror OneCall er en del billigere dog.

 

Det er nok ikke det han spør om - spørsmålet er om selve simkortet fra Onecall er fra Italia slik jeg leser det.

Jeg kan ikke se noe slikt hos meg, men beste løsningen er jo som mange glemmer å ringe Onecall kundeservice og be de forklare. Fåtallet her inne kan svare på slikt uansett som regel, når det gjelder slike "sære" ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...