Gå til innhold

Kamptråd: Rosenborg - Vålerenga


Maefteda

  

44 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

  2. 2. Hvem håper du vinner Tippeligaen?



Anbefalte innlegg

Haha. Bra taktikk å gå samme vei som den største idioten i denne saken her. Eggen fortsetter å fyre opp om saken, mens Andresen sier at han er ferdig med det.

 

Dere vant fortjent, både kamp og serie. Men hadde tilfeldighetene gått en annen vei, kunne det blitt mye mer spennende og kanskje endt annerledes. Akkurat nå diskuterer jeg ikke situasjonen, men Rosenborgs holdning til den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rosenborg opptrådte på samme måte med Pelu-saken. Skyldte på noe helt banalt og idiotisk.

 

Noe klubber er sånn at de gjør alt for å vinne, selv om de helt fint kunne greid det uten å drive med tjuvtriks.

 

Forøvrig merkelig at ingen medier har kommet med tittelen: LommemAnnan

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Bra Eggen setter ord på det mange har tenkt lenge.

 

Hele denne saken er preget av sjalusi, misunnelse med en teskje rasisme på toppen. Bra forsøk på å drepe festen i Trøndelag, men den har ikke begynt engang.

 

Apropo Fair Play.

 

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article180139.ece

 

RBK har vært flinkest i klassen 3 år på rad nå.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Alt Eggen sier er tøvete. Typisk å dra fram ting som sjalusi og lignende for å virke store. Glad jeg ikke har Annan med flere på laget hvertfall. Jeg er mer fornøyd med denne sesongen til Vålerenga enn da vi vant gull med Hoseth og Hulsker. Om Vålerenga spiller godt selv om de holder seg fair så kommer resulatene senere også.

Lenke til kommentar

Oppfører dere som om dere er det eneste laget fra Norge. Dere var ikke så høye på pæra før matchen. Men nå som dere viste at dere kan slå oss på hjemmebane med 1 mann mer i en kamp vi måtte vinne så er dere plutselig så suverene igjen.

 

Dere holdt på å rote vekk det som skulle være et klart seriegull, og må ha masse ekstra hjelp for å gjøre det klart.

Lenke til kommentar

Den eneste tvilen jeg hadde var når VIF scoret. Nå kan det gå til helvette tenkte jeg, men vi ville fortsatt hatt to poeng på dere. Neste runde er det Hønefoss for oss og et styrket LSK for dere. Blir dumt å spekulere, men vi ville fortsatt hatt overtaket.

 

Dere var close, men feilet når det gjaldt som mest.

Lenke til kommentar

Godt mulig dere hadde vunnet, men ingen vet det. Da trenger man ikke å være så sykt selvsikre på at det ville gått veien uansett. Tippeligaen er vanskeligere for dere enn det dere selv tror. Dere har jo tross alt gått på noen smeller de siste par årene også.

 

Kampen var helt jevn til Dos Santos ble utvist. Vi var best før scoringen, dere best etter scoringen til Dos Santos ble utvist. Det er bare tilfeldig at Dos Santos fikk sitt første gule og kampen er ikke representativ på nivået mellom Rosenborg og Vålerenga når dere har en fordel i 60 minutter av kampen. 1 kamp har aldri fortalt om et lag er bedre eller ikke, men det gjør tabellen. Likevel kunne også den sett mer jevn ut dersom kampen igår hadde gått en annen vei.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Dere var ikke så høye på pæra før matchen.

Hvem i alle dager som ikke var det?? Seriøst, de fleste var sikker på gullet allerede i Juni. And we were right. Shocker!

 

Tippeligaen er vanskeligere for dere enn det dere selv tror. Dere har jo tross alt gått på noen smeller de siste par årene også.

Ja, RBK har gått på noen smeller, hele 3(!) ganger vant Rosenborg IKKE serien siste 18årene. Huff og huff!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Den holdningen er akkurat det jeg snakker om. Dere setter fortsatt hva dere gjorde på 90-tallet foran dere. De siste 5 årene har dere gått på en smell i 3/5 sesonger før denne. Dere er ikke lenger et imperium som dere var for 10 år siden, dere kan ikke bare spasere dere til seriegull hvert år, og det har dere for svingene ikke gjort heller.

 

Det er vel det samme med Liverpool da? Det at de var gode på 80-tallet gjør at det ikke er noen problemer i klubben nå? Det er naivt og dumt å tro. Og jeg tror ikke du mener det heller. Du skriver bare for å provosere. Hele "Det var et stabilt lag" tråden var jo et tegn på presset dere følte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi begge klubbene er en skygge av det de var for såpass mange år siden. Rosenborg var et lag som fikk rekord i å være i CL flest ganger på rad. Dere vant serien på bestilling og slo storheter ute i Europa.

 

Nå blir dere rundspilt av FCK i Køben, taper 4-0 mot Leverkusen, holder på å miste det som så ut som et bombesikkert seriegull og supportere som lever i en drømmeverden og later som om alt er som før.

 

Ikke bare det, dere går i økonomisk minus, satser på CL uten å kvalifisere, og står i fare for å miste mange av deres beste spillere til neste år. Rosenborg kan like gjerne ende opp som Liverpool selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...