Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0


Anbefalte innlegg

På det bildet i den artikkelen du linker til Herzeleid, ser det ikke ut som om frihetsgudinnen facepalmer? SÅ gale er det som generelt blir skreve på Nyhetsspeilet. Selv om det til tider kan være hysterisk morsomt. Husker da Norsk Freakforum lurte Frank Aune (som er redaktør) til å poste en konspirasjonsteori om at bla. NFF var styrt av Kripos - og det uten noen form for beviser. Sier egentlig nok om hvor mye som skal til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 1 skjulte brukere

"Facebook"

 

FUCK YOU CIA FACEBOOK!

 

Denne var såppas bra at jeg skal ikke si noe mer ;)

 

hehe skål og spark sjefen din, til vanlig bøyer han seg fremover og sier yes please :)

 

 

toppetasjen suger kukk, fengsel er svaret oto.no

Endret av erlendeg
Lenke til kommentar

 

 

heheh.

 

men er vel dokumentert facebook hjalp på cia sitt budsjett, kan sammenlignes med en bedrift som oppgraderer maskinparken til automatisert produksjon. (TFC)

 

http://www.corbettreport.com/meet-in-q-tel-the-cias-venture-capital-firm-preview/

 

The New York Times revealed what they had already known, but kept secret, for a year: the Bush administration had authorized the NSA to secretly spy on Americans' digital communications without warrants or approval from the Foreign Intelligence Surveillance Court, FISC.

 

http://www.dagbladet.no/2010/11/20/nyheter/innenriks/nav/datalagring/14367972/

 

http://www.narus.com/

 

at "government" er medskyldig i 9/11 er en selvfølge, betyr jo kort og greit styre hue til folk, hvem de regjerende er kan vel diskuteres. government er "umulig" uten et form for medium, så mediakartellet har sitt ansvar og de bak sto sikkert for hele operasjonen..

 

http://www.google.no/search?hl=no&q=media+complicit+in+%22promoting+wars%22&oq=media+complicit+in+%22promoting+wars%22&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=11027l13442l0l14216l2l2l0l1l0l0l1385l1385l7-1l1l0

 

denne funket vel ikke helt...

http://www.youtube.com/watch?v=Q8ONUNdQ8-o

måtte finne på noe annet gitt..

Lenke til kommentar

Her var det mange linker og nokså lite innhold Erlendeg.

 

Jeg skal riktignok si meg enig i at det bedrives noe (etter mitt syn uønsket) statlig overvåkning, den moderne digitale verden har mange og store utfordringer ifht personvern, og media benyttes som verktøy for ulike former for propaganda.

 

Men fra det til å trekke de konklusjoner du tilsynelatende gjør er vel et ganske langt stykke. Jeg lurer også på om du kanskje overvurderer din egen, og eventuelt dine meningsfellers, betydning i samfunnet når du snakker om å ikke slippe til på TV, eller insinuerer at CIA bruker tid på denne tråden.

 

Altså, jeg har sett 9-11 truthers bli kastet ut fra upassende steder på lik linje med andre aktivister, enten de er mot hvalfangst, oljeutvinning i nord, eller hva det måtte være, men jeg har aldri sett noe forsøk fra våre myndigheter på å stoppe hverken debatten, eller den endeløse rekken av truther-filmer. Tvert i mot, statskanalen har flere ganger sendt konspirasjons-dokumentarer som Loose Change (og det samme har forøvrig også BBC, som jeg forstår skal være direkte involvert i 9-11). Det gjøres isåfall en utrolig slett jobb med å kneble alternative syn på 9-11, hva som skjedde, og hvem som sto bak. Så her må vi ha konkrete eksempler.

 

Personlig syns jeg det hadde vært storartet å se deg på TV, men jeg tror ikke budskapene hadde blitt særlig mye bedre mottatt enn det blir her på forumet. Det du opplever som opplagte sannheter fremstår for de fleste rundt deg såpass ekstremt avvikende og udokumentert at jeg tviler på du vil få plass i en seriøs debatt. Det er mer i kategorien som feks Norges Herligste, et program med stor takhøyde for fri tenkning og interessante syn, uten samtidig krav til troverdig dokumentasjon.

 

Ditt problem i denne saken er ikke CIA, Mossad, Staten, Arbeiderpartiet, eller Hardware.no/Diskusjon.no. Problemet er troverdighet. De fleste her tror som du vel har merket rett og slett ikke på deg, og lar seg ikke overbevise av argumentasjon og bevisførselen du bedriver. Det er dette problemet du etter mitt syn må løse hvis du skal komme noen vei i denne debatten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"don't shoot the messenger" , tror mange i dag revurderer hvem som er troverdige, a-pressens skribenter er nok ikke målet, lykke til videre diskusjon.no

 

problemet i dag er hypnosen folk er i, som har vokst opp med sine "troverdige" media representanter på tv/avis, for det meste er det en form for papegøyer representativt av høyre eller venstre og noen i midten innenfor konstruert ramme.

 

ellers ser jeg lite kritikk fra vanlige ola normenn(damer) og/eller frittenkende brukere/gjester. ser derimot et tydelig mønster fra "brukere" med tusenvis av inlegg i dette forumet..

 

nai de etablerte har mistet det meste av troverdighet.

 

Lenke til kommentar

"don't shoot the messenger" , tror mange i dag revurderer hvem som er troverdige, a-pressens skribenter er nok ikke målet, lykke til videre diskusjon.no

 

problemet i dag er hypnosen folk er i, som har vokst opp med sine "troverdige" media representanter på tv/avis, for det meste er det en form for papegøyer representativt av høyre eller venstre og noen i midten innenfor konstruert ramme.

 

ellers ser jeg lite kritikk fra vanlige ola normenn(damer) og/eller frittenkende brukere/gjester. ser derimot et tydelig mønster fra "brukere" med tusenvis av inlegg i dette forumet..

 

nai de etablerte har mistet det meste av troverdighet.

 

 

Men fortsatt sier du ingen ting. Det er litt som politikere som er eksperter i å holde lange taler uten å si noe. Du og dine meningsfeller skriver sikkert flere hundre innlegg, helt like det jeg siterer, som kunne vært postet i en hvilken som helst tråd, noe de gjerne også blir. Felles er at de ikke rører selve temaet utover å skylde alt på at folk er ignorante osv. Du kan rope sauer og hjernevask så mange ganger du vil, men så lenge argumentasjonen din rundt temaet er på ett såppas lavt nivå som den har vært hitil kommer vi ingen vei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Etterforskninga ifm 9/11 falskflagg terroraksjoner og relaterte hendelser har kommet langt. Angående forumtrådens tema 'Government bak 9/11 - V 2.0', nei, det var det ikke. Det ble forsøkt statskupp i samme operasjon, men det mislyktes bl.a. fordi Flight 93 som skulle treffe the capitol, det hvite hus, ble så mye forsinktet at det ble sprengt i luften, og flyrester ble spredd over mange kilometer ved Shangsville, Pennsylvania

 

9/11 and related:

Intelligence reports http://abeldanger.net/

Technical documentation http://abeldanger.net/

Lenke til kommentar

Flight 93 som skulle treffe the capitol, det hvite hus, ble så mye forsinktet at det ble sprengt i luften, og flyrester ble spredd over mange kilometer ved Shangsville, Pennsylvania

Tull. Det var ingen signifikante forskjeller i funn av vrakrester her, sammenlignet med en normal standard ved samme hastighet og vinkel.

Endret av traveldag
Lenke til kommentar

Flight 93 som skulle treffe the capitol, det hvite hus, ble så mye forsinktet at det ble sprengt i luften, og flyrester ble spredd over mange kilometer ved Shangsville, Pennsylvania

Tull. Det var ingen signifikante forskjeller i funn av vrakrester her, sammenlignet med en normal standard ved samme hastighet og vinkel.

 

De etterretningsrapporter jeg referer er utarbeidet i samarbeid mellom private etterforskere, etterretningstjenester, blant andre fraksjoner innen CIA, FBI, Pentagon og US' politiske administrasjon, også tilsvarende entiteter i UK, Japan, Canada og andre land, så det jeg skriver er ikke basert på synsing. Jeg overlater til leseren å studere etterretningrapportene. Hvis du og andre har noe å bidra med, eller kommentarer og spørsmål, ta kontakt med nevnte organisasjoner, se nettsteder. Takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...