Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Realistisk? Du vet å stoppe kjeften på folk ihvertfall. Hvilken drømmejobb er realistisk? Når drømmer vi noen gang om noe som KAN skje?! :p Drømmejobben min er å lage/selge sunn, naturlig og awesome økologisk mat som har realistiske superpowers (=supersunt).

 

 

Har du noen gang tenkt på at måten vi mennesker lever på er helt latterlig deprimerende?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Vel, det er noen døde familiemedlemmer og bekjente jeg gjerne skulle ha sett på magisk vis komme til live igjen. Men innenfor realitetens grenser? Tja, en lottogevinst på i hvert fall en million hadde nok vært til stor hjelp for meg under studietiden og hadde gjort de kommende årene mye lettere, økonomisk sett.

 

Det forventes ikke at vår generasjon oppnår udødelighet, men tenk deg at i 2072 så er det vanlig praksis å fryse ned og lagre døde kropper etter dødsfall (i stedet for kremering), med tanke på at det kanskje i løpet av en 100-200 års tid er mulig å gjenopplive den fryste omkomne kroppen, reparere den og kanskje gjøre den udødelig. Ville du ha valgt å gjøre dette, eller ønsker du å dø en naturlig og evig død?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...