Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Alt mulig.

 

Kan du fortelle litt om dine interesser, hvor du henter inspirasjonen din fra og hva/hvem du liker innenfor interessefeltene dine?

Lenke til kommentar

Kanskje dumt at _jeg_ svarer her, for jeg har ingen interesser. Jeg prøver å få meg interesser, men ingenting interesserer meg. Eller det jo interessante ting da, men ikke i den grad at jeg vil kalle det for interesser. Går lei alt mulig.

 

Kan du fortelle litt om dine interesser, hvor du henter inspirasjonen din fra og hva/hvem du liker innenfor interessefeltene dine?

Lenke til kommentar

Jeg har veldig mange interesser, hovedsaklig innenfor fly, teknologi og vitenskap. Jeg henter inspirasjon/motivasjon fra personer som jeg anser som mine idoler, som blant annet er; Neil Armstrong, Chris Hadfield og Neil DeGrasse Tyson.

 

Hva er din drømmejobb?

Lenke til kommentar

En jobb med masse penger, men ikke for mye sammtidig som jeg har mye fritid med familie :) Vil ha penger nok til å kunne kjøpe litt, men ikke så mye at jeg havner på listene for attentat og trenger livakt osv. Bare 2-3 millioner i året kanskje. Så mye fritid som jeg kan kose meg med familien på. Prøve å hjelpe så mange som mulig. Det hadde vært chill, men tror nok at akuratt nå jobber jeg bare for skipselektriker. Det er ikke helt som beskrevet, men får vel holde. Det hadde ihvertfall gleda meg veldig :)


Hva er det du hadde bestillt og hvor/hva ville du spist på en date med dama de?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg syns de gjør en fabelaktig jobb med å sikre seg å ikke bli valgt i fire nye år. Om ikke annet er det moro å se FrP's totale fall fra opposisjonsparti som er imot alt til å bli et regjeringsparti som ikke får til/vil utføre de tingene de selv var så himla imot når de ikke satt i posisjon selv. Jeg synes forsåvidt ikke det er så himla dust å oppheve forbud mot ståhjulinger eller lakrispiper, men det er mer fordi det var merkelige forbud i utgangspunktet.

 

Hva har du mest lyst til at skal skje de neste ti årene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...