Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Synes det hadde vært en større synd om du hadde stemt bare for å kunne si at du hadde stemt. Media maser, folk maser, alle maser, om de som ikke stemmer. Men når de ikke har peiling eller ikke er interessert så kan det bare være, da vil jeg ikke ha stemmene deres. De kunne dog ha lest seg opp og engasjert seg litt.

 

Er det mulig å vite, uten tvil, hva som er godt og ondt?

Nei. Det er et subjektivt, menneskeskapt fenomen. Personlig legger jeg mer vekt det intensjonsmessige. Om folk gjør noe og tror de gjør det rette, tror de gjør godt, så har det en verdi. Om noen gjør noe vondt, men ikke vet det selv, så er de ikke nødvendigvis onde. Synes altfor mange baserer godt og vondt på symbolikken i handlinger og handlingen sett uavhengig av situasjonen. Som om det er en universell sannhet som overgår alle situasjonelle aspekter. Det er mangel på forsåelse, mangel på empati, som etter min mening ofte har skylden. Mennesker er uansett mangelfulle og feilfulle. Ingen er 100 % gode eller 100 % onde. Og hva som er godt og vondt er ikke ensidig. Det er de som tror å drepe for sitt eget land er det nobleste som er. Enten det er en amerikansk soldat eller en IS-soldat. Men så vet de fleste at godt og vondt handler om hvordan du behandler andre og deg selv, og hvordan dine handlinger i praksis påvirker andre og intensjonene bak disse handlingene. Ofte er problemet at man ikke forstår hvordan andre blir påvirket og hvordan deres situasjon føles.

 

 

Ville du drept for ditt eget land? For Norge? Fordi politikerne ikke kan leke i samme sandkasse? Si at vi kommer i krig med Danmark og vi har ganske så lik sjanse for å vinne begge to, men hvis Danmark vinner så er det ikke mer Norge, på samme måte som at Norge hadde rævkjørt Danmark om vi klarte det. Hva ville du gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

xD

 

I virkeligheten hadde du dødd, og dama du fridde til hadde gått i samtaleterapi i et år. Hun hadde sluttet å snakke med venner, familie, sluttet å gå på jobb. Så hadde hun endt opp på gata, før brøt seg inn i en Camaro kjørte inn i fronten på en lastebil i 192,6 km/t. Så hadde lastebilsjoføren vasset i selvskyld og tatt sitt eget liv ved å kjøre utfor et stup, noe som ødela et trailerlass med medisin. Dette hadde ført til at 790 480 pasienter ikke fikk vaksinen sin, som igjen hadde ført til en epidemi. Dette hadde igjen gjort at økonomien gikk til helvete ettersom et veldig stort antall ikke var i stand til å jobbe (mange døde) og kostnadene epidemien kostet samfunnet var hinsides. Dette hadde så ført til kaos og panikk. På dette tidspunktet hadde det nådd så langt at hele landet var i flammer og viruset hadde spredd andre nasjoner. Det var nå en pandemi og hele verden gikk til helvete. The End.

 

 

Hva frykter du mest i livet?

Helt brutalt ærlig? Mine egne emosjoner. Det å se verden på det mørkeste og være fanget i intense, depressive sinnstilstander. Et depresjonshelvete.

 

 

"Hva vil du bli når du blir stor?" Sett ifra idealet du tegner som liten.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Redigerte fram et spørsmål der oppe. ;) Har tydeligvis ikke helt hodet med meg. :p

 

"Hva er ditt ideelle hjem?"

Hmm. På en stor eiendom, uten naboer (jeg er ikke antisosial, men liker å ha et privat sted). Et sted blant natur som føles avsides, men som alikevel er et steinkast fra sivilisasjon (kjøpesenter, butikker, kino, bilsportbane). God utsikt og takaltan med vegetasjon og koselig møblering. Steinovn. "Stort nok" hus med fjernstyring av lys, varme og alt som er. Kombinert stue, kinorom og nerdehule. Solceller på taket. Geiter og rare dyr som går rundt å tråkker. Et verksted (lab, som Tony Stark har) til å jobbe med wannabe prosjekter, fordi jeg er alt annet enn Tony Stark. Badebaseng? Egen rallybane i "hagen". Stort kjøkken, stort bad. Ikke overdrevent stort hus, men stort nok, og koselig. Tja, noe i den duren. :p Grøsser over hvor materialistisk jeg faktisk er.

 

 

Hva er ditt ideelle hjem?

Endret av AdNauseam
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det begynner å ta av i noen sammenhenger. Det er en jobb, ikke en presidentstilling. Personlig erfaring har vist at selv om man scorer høyt på en personlighetstest så kan det ende med at kandidaten ikke kunne passet dårligere til jobben og må tuppes ut etter kort tid.

 

Hvordan, og når, går verden under? Er det vi eller noe annet som til slutt knerter jorda? Rekker vi å utvikle teknologi til å kolonisere noe annet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...