Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig åpenbart og enkelt å svare "krig og sånn", så jeg tar heller en mer egoistisk tilnærming til spørsmålet.

1. Ananas

2. Hvitløk

3. Mais

 

 

Verdensøkonomien, strømnettet, elektronikk og kommunikasjon bryter plutselig sammen. Verden er slukket. Ingen vet hvorfor. Ingen vet noe. Det uungåelige skjer (kaos etc.). Hva er din plan, hva gjør du? Mtp. det du har på hånd og de du har rundt deg? Gjerne gjør det til en liten korthistorie om du vil.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Survival of the fittest. I alle vestlige land så fører slikt kaos med seg at folk blir grådige og syke i hodet og prøver å grabbe til seg det som kan grabbes.

Bedre føre var: Jeg er allerede godt trent så jeg hadde i tillegg bevæpna meg for å beskytte meg og mine mot lootere og så hadde jeg kapra en gård nedi her, drept de som bor der, gjerda inn dritten med piggtråd og landminer, kidnappa et par ungjenter fra distriktet så vi kunne avle frem et nytt folk basert på min ideologi og drept alle som var uenige.

 

Hva har du gjort for å glede noen i det siste?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Den var morsom. Jeg er jomfru, så er ikke mye action her! :p

 

Hvis du tenker deg om; hva er den beste opplevelsen du har hatt i ditt liv? (kjempe vanskelig spørsmål, tviler på at jeg hadde klart å svare selv!)

Lenke til kommentar

Genuinitet og etikk. Men spør du meg er ære en "garantert usikker sannhet" - noe midlertidig. Liker eksempelet fra Lord Of The Flies, som sier noe om at alle har en pris. Alle er tilbøyelig til det utilbøyelige om de settes i den rette situasjonen. Og der har du det betingede midlertidige. Det som skiller godt fra vondt er bare tilfeldigheter. For noen er det ære i oppnåelser, prestisje og/eller makt - for meg er det bullshit. Med mindre det er mening med oppnåelsene.

 

 

Red pill or blue pill?

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...