Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer sån netting foran alle ruter hvor jeg bor så jeg slipper edderkopper.

Så neeh, liker dem ikke i det hele tatt :p

Bare for å gjøre situasjonen litt bedre: du vet at edderkopper finner andre veier? Som f.eks. gjennom huskonstruksjonen, i klær/sekker og andre vinduer i huset som åpnes? :p Var jeg slem nå?

 

Når jeg var 18 år), det var det du mente?

Tror svampebob håpet på detaljer. :p

 

Den beste daten du har hatt?

Der er det ikke mye å fortelle. Yay me.

 

 

Kanskje noen andre har et bedre svar: din beste date?

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Beste date.. hmm. føler jeg har vært på hundre dates men at jeg ikke kan huske noen av dem. Kanskje det ikke er et bra tegn ^^, Vil si beste date var med en jente jeg hadde truffet noen dager i forveien på et utested, og fått nr til. Vi traff hverandre på en pub litt tidlig på kvelden, jeg kom først, hun var kanskje 10-15 min for sein. Jeg hadde kjøpt to øl da jeg kom. Endte opp med at vi pratet om alt mulig (husker ikke hva, men stemningen var god) i kanskje to timer og drakk en god del øl (dette var helt i starten av studenttiden min), og så dro vi hjem til meg hånd i hånd og koste litt. Kjøpte chips på veien :) 

Mest flaue øyeblikk i offentligheten? 
Edit: leif

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Var på dagsfylla og på vei mellom den ene hotellbaren til den andre og måtte sykt tisse. Var nede ved Rådhusplassen i Oslo tidlig søndag formiddag og ikke et offentlig toalett å finne. Gikk sånn halvveis inn i buskene (skulle ønske det var helveis) og idet jeg drar ut lilleHAM og begynner så kommer det en gjeng med asiatiske turister langs med buskene der jeg står. ALLE går forbi, glaner og noen tar bilder av meg og jeg klarer jo faen ikke å stoppe så jeg står der og tisser og smiler til dem. Flott.

 

Alle har en nemesis på jobben eller skolen eller i vennekretsen. Beskriv din, og hvorfor er denne personen så jævlig irriterende?

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Stakkars menneske. :rofl:

 

Denne gutten kom alltid borti meg med han sitt gangster shit, men snille meg ville ikke risikere fengsel, så jeg gjorde ingenting. Tok igjen ved eksamenstiden og endret svarene i siste liten (3 mannsbesvarelse) og lot han se ut som en sopp foran sensor. :ph34r: I know, smålig, men han gjorde seg virkelig fortjent imo.

 

Hva er din beste opplevelse i studietiden?

Endret av Cipher Panda
Lenke til kommentar

Faktisk noe så banalt som at jeg endelig ble sammen med den meste sexy "drømmedama" på skolen som jeg hadde sikla på et par år før jeg turte å legge inn støtet. Etter to uker dumpa jeg henne fordi hun var helt blåst i skallen. (Men resten var ganske bra, da).

 

Hva skal du endelig bli ferdig med før dette året er omme?

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Jeg var med mine søskenbarn (som er i barneskolealder) på kino nylig og så Inside Out, hele konseptet var veldig kreativt og den rørende historien var godt fortalt, så jeg anbefaler samtlige her inne å se den!

 

Selv om Pixar-filmer som oftest er ment for barn, er denne filmen også godt egnet for voksne mennesker. Den tar opp temaer som man ofte finner i voksenfilmer, og har også fantastisk humor der hvor det passer. Siden deler av filmen var ganske trist, er den kanskje ikke ment for de minste barna, men den anbefales sterkt!

 

Hva er som regel det første du gjør når du kommer hjem fra jobb/skole?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ringt en eiendomsmegler, fortalt at jeg har 100 mill og må bruke alt i løpet av dagen og at han fikk 100 tusen for å hjelpe meg, så kjøpt eiendom for alt. 

Det fins en teori, som enklest mulig er forklart som at dumme mennesker er lykkeligere, og intelligente mennesker blir raskere deprimert. Om du kunne velge en av dem, dum og lykkelig eller intelligent og ulykkelig, hvilken ville det vært?

(Håper personen som svarer skjønner hva spørsmålet innebærer, orker ikke forklare det som det fortjener. Utdyp gjerne).  

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...