Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Da har min HTC Desire HD kommet :thumbup: Bestilte igår fra Network Norway og idag fikk jeg den levert på døren ved 11-tiden... Det var en lettelse, da jeg fryktet dette kunne ta fler dager, i og med at jeg ikke fikk noe sporingsnr, kun en ordrebekreftelse 7-8timer etter bestilling.

 

MEN, hva gjør vel det, nå sitter jeg her med telefonen i hånda, gleder meg til å få testet den ut skikkelig :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte HTC HD2 på Network Norway sine nettsider i går uten binding.Betalte 5500,- med porto og så på sporingen i fra posten at den er på vei så jeg har den i morra :thumbup:

 

Har Desire fra før og gleder meg til ny telefon :)

 

Noen som vet når DHD er å få kjøpt i Telenor sin nettbutikk? Er unødig mye strev som kreves for å ringe Telenor.....

 

Sa det i stad. Telenor får inn HTC Desire HD 11.11.2010

Lenke til kommentar

http://mobilen.no/wip4/test-hvilken-mobil-filmer-best/d.epl?id=48496

 

For de som vil bruke kamera på mobilen til filming burde ta en titt på denne kamera testen . Ikke spesielt imponerende, og føler nå jeg gjorde det rette da jeg ofret kameraet for og slippe lcd skjerm å få super amoled i galaxy s :p

 

Det er jo ikke akkurat som om Galaxy S herjer vilt i denne testen heller :)

 

Hahaha, bra sagt ^^ Ja det er helt sant =) Blir nok å savne lommelykten fra min 5800. Som er det eneste "blitsen" ble brukt til.

Men har sett en del andmeldelser av galaxy s og ingen sier noe om treghet som noen nevner her i forumet ?

Lokter litt idioti bruk av cpu spør du meg 0.o

 

Det har blitt lagd en såkalt "laggfix" til galaxy s for å fikse tregheten så det er nok en god del som har det problemet med den.

Lenke til kommentar

Bestilte HTC HD2 på Network Norway sine nettsider i går uten binding.Betalte 5500,- med porto og så på sporingen i fra posten at den er på vei så jeg har den i morra thumbup.gif

 

Har Desire fra før og gleder meg til ny telefon smile.gif

 

Du vil heller ha en HTC HD2 enn en Desire HD?

 

Jeg mente selvfølgelig Desire HD...

Sikker på at du ikke har bestilt en HTC HD2 nåblush.gif

Lenke til kommentar

må innrømme at det frister veldig å ta en tur rundt i Oslo for å se om noen har den inne... Er vel rimelig lite sikkert at Moobi sender ut i dag, for oss som har bestilt gjennom Netcom. Bestilte få minutter etter at den ble lagt ut for salg, og har enda ikke fått noe sporingsnummer.

Lenke til kommentar

Har vore i kontakt med Amentio to gonger i dag:

- 1. gongen (chat): Ubekrefta dato: 16.11

- 2. gongen (svar på e-post eg sendte i går): "Vi venter telefonen inn iløpet av uka/tidlig neste uke (ubekreftet)"

 

Rart...

Endret av OBre
Lenke til kommentar

Nå klikker jeg snart, snakket nettop ned Ucan2/moobi og de visste ikke noe særlig mer enn at de trodde de fikk de inn i dag eller i morgen.

 

Virker som om HTC driter i de eller noe :cry:

 

 

Jeg tror ikke det er HTC som har skyld i dette (selv om jeg tror DHD ble mer populær en det de hadde ventet seg), tror mer på at det er moobi som ikke vet hva de driver med.

 

Du kan ringe 2 ganger med 5 minutters mellom rom og en vil si at de har telefonen inne og den andre vil si at det ikke er sikkert på at de får den inn iløpet av denne måneden.

 

Jeg ringte dem på mandag og da sa de at det var usikkert på at jeg ville få telefonen før Desember, men dagen etterpå så ble den sendt til meg.

Lenke til kommentar

Har vore i kontakt med Amentio to gonger i dag:

- 1. gongen (chat): Ubekrefta dato: 16.11

- 2. gongen (svar på e-post eg sendte i går): "Vi venter telefonen inn iløpet av uka/tidlig neste uke (ubekreftet)"

 

Rart...

 

 

Veldig irriterende. Hvorfor er det så utrolig vanskelig å få tak i en bekreftet leveringsdato når flere butikker allerede har gitt denne mobil ut?

Lenke til kommentar

På Netcom sine facebook sider var det i går flere som fikk bekreftelse på at desire HD var sendt eller skulle sendes i dag. Ettersom jeg ikke selv har hørt noe så tok jeg kontakt og svaret var nedslående kan man vel si:

(kopi av svarmail)

Hei.

 

Dette er dessverre feilinformasjon.

Vi fikk beskjed av Moobi i går, om at telefonene ble sendt.

Men i dag fikk vi beskjed om at de hadde misforstått.

De hadde nemlig fått HTC Desire og ikke HTC Desire HD.

 

Så de som vi svarte i går angående utsending, har dessverre fått feilinformasjon fra Moobi/oss.

Som sagt har Moobi gjort en feil der, ved å gi beskjed i hele går om at telefonen var inne.

For så å fortelle oss i dag at de hadde tatt feil.

 

Telefonene har ikke ankommet Moobi ennå.

Og jeg beklager så masse.

Med vennlig hilsen

XXXXXX XXXXXXXXX

NetCom Kundesenter

Lenke til kommentar

Snakka akkurat med Netcom (moobi?) og fikk beskjed om at ingen visste noe, så han kunne ikke gi meg noe svar. Men at viss de fant ut når telefonen ankom, og det var lenge til, ville vi som venter få en tilbakemelding på det. Woooohoooo!

I forrige uke skulle den sendes på fredag, på fredag skulle den sendes på mandag, på mandag skulle den sendes i dag, men i dag veit de ingenting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...