Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

http://mobilen.no/wip4/test-hvilken-mobil-filmer-best/d.epl?id=48496

 

For de som vil bruke kamera på mobilen til filming burde ta en titt på denne kamera testen . Ikke spesielt imponerende, og føler nå jeg gjorde det rette da jeg ofret kameraet for og slippe lcd skjerm å få super amoled i galaxy s :p

 

Det er jo ikke akkurat som om Galaxy S herjer vilt i denne testen heller :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor godt lys får man fra LED lysene? Er det en app tilgjengelig nå som gjør at man kan bruke LED lysene som lommelykt?

 

Noen som har fått sporingsnr fra Netcom enda? Venter.. de lovte å sende ut igår/idag. Gir beskjed med en gang jeg vet noe :)

 

Fikk vite av en kundekonsulent hos Netcom, i dag, at han hadde fått beskjed om at Desire HD hadde kommet inn, men han hadde enda ikke fått en ordentlig bekreftelse på dette. Kunne derfor ikke bekrefte noe leveringsdato, men regnte med at jeg burde få den tidlig neste uke.

 

Får jo inntrykk av at systemene til Netcom/Moobi ikke fungerer, eventuelt at de villeder kundene med vilje for å unngå at folk kansellerer ordrene sine.

 

PS. Bestilte 01.10.2010

Lenke til kommentar

Hvor godt lys får man fra LED lysene? Er det en app tilgjengelig nå som gjør at man kan bruke LED lysene som lommelykt?

 

Noen som har fått sporingsnr fra Netcom enda? Venter.. de lovte å sende ut igår/idag. Gir beskjed med en gang jeg vet noe :)

 

Fikk vite av en kundekonsulent hos Netcom, i dag, at han hadde fått beskjed om at Desire HD hadde kommet inn, men han hadde enda ikke fått en ordentlig bekreftelse på dette. Kunne derfor ikke bekrefte noe leveringsdato, men regnte med at jeg burde få den tidlig neste uke.

 

Får jo inntrykk av at systemene til Netcom/Moobi ikke fungerer, eventuelt at de villeder kundene med vilje for å unngå at folk kansellerer ordrene sine.

 

PS. Bestilte 01.10.2010

 

Da ringte jeg og. Jeg er RIMELIG forbanna nå! Ba hun jeg snakket med om å ta det opp med noen høyere opp i systemet siden jeg hadde blitt løyet til 2 ganger nå! Det samme gjelder flere andre.

 

Hun sa at hun hadde tatt det opp med noen sjefer tidligere på dagen.

 

Enten har de telefonen, ellers har de den ikke, er da faen ikke noe komplisert det! :no:

Lenke til kommentar

Hvor godt lys får man fra LED lysene? Er det en app tilgjengelig nå som gjør at man kan bruke LED lysene som lommelykt?

 

Noen som har fått sporingsnr fra Netcom enda? Venter.. de lovte å sende ut igår/idag. Gir beskjed med en gang jeg vet noe :)

 

Fikk vite av en kundekonsulent hos Netcom, i dag, at han hadde fått beskjed om at Desire HD hadde kommet inn, men han hadde enda ikke fått en ordentlig bekreftelse på dette. Kunne derfor ikke bekrefte noe leveringsdato, men regnte med at jeg burde få den tidlig neste uke.

 

Får jo inntrykk av at systemene til Netcom/Moobi ikke fungerer, eventuelt at de villeder kundene med vilje for å unngå at folk kansellerer ordrene sine.

 

PS. Bestilte 01.10.2010

 

Da ringte jeg og. Jeg er RIMELIG forbanna nå! Ba hun jeg snakket med om å ta det opp med noen høyere opp i systemet siden jeg hadde blitt løyet til 2 ganger nå! Det samme gjelder flere andre.

 

Hun sa at hun hadde tatt det opp med noen sjefer tidligere på dagen.

 

Enten har de telefonen, ellers har de den ikke, er da faen ikke noe komplisert det! :no:

 

Jeg opplever det samme.

 

Jeg har riktignok kommunisert på mail med Moobi. Første svar: "Vi har nå fått denne modellen på lager og den sendes fortløpende ut til deg".

Andre svar: "Dessverre er det utsatt levering, men vi forventer å få sendt den til deg i løpet av uken."

 

Frustrerende!

Lenke til kommentar

Gratulerer med ny telefon, men her diskuterer vi Desire HD ikke HD2 ;)

 

Edit: Hadde visst hatt dette vinduet åpent litt lenge. Innlegget var ment til:

 

Bestilte HTC HD2 på Network Norway sine nettsider i går uten binding.Betalte 5500,- med porto og så på sporingen i fra posten at den er på vei så jeg har den i morra :thumbup:

 

Har Desire fra før og gleder meg til ny telefon :)

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar

Bestilte HTC HD2 på Network Norway sine nettsider i går uten binding.Betalte 5500,- med porto og så på sporingen i fra posten at den er på vei så jeg har den i morra :thumbup:

 

Har Desire fra før og gleder meg til ny telefon :)

 

Du vil heller ha en HTC HD2 enn en Desire HD?

 

Jeg mente selvfølgelig Desire HD...

Lenke til kommentar

Bestilte HTC HD2 på Network Norway sine nettsider i går uten binding.Betalte 5500,- med porto og så på sporingen i fra posten at den er på vei så jeg har den i morra thumbup.gif

 

Har Desire fra før og gleder meg til ny telefon smile.gif

 

Du vil heller ha en HTC HD2 enn en Desire HD?

 

Jeg mente selvfølgelig Desire HD...

Sikker på at du ikke har bestilt en HTC HD2 nåblush.gif

Lenke til kommentar

Da kom min DHD fram i går ettermiddag, og jeg har gjort meg kjent med den helt siden da! To dagers levering fra Komplett og Tollpost får være godkjent :p

 

Ble en ekstrem overgang siden jeg aldri har hatt Android før. Hadde en Siemens M65 helt fram til forrige jul da jeg kjøpte en Nokia N86, men solgte den igjen for ca en mnd sida da jeg bestemte meg for å ta et skritt videre og kjøpe DHD. Har da brukt den gamle Siemensen igjen den siste måneden, så overgangen fra den til DHD kan sies å være ekstrem! :D

 

Må si jeg er svært fornøyd med både telefonen og Android! Den er lynrask og systemet er lett og lære og er helt sykt brukervennlig. Eneste jeg stusset over er batteritiden, men den blir vel bedre etterhvert.

Lenke til kommentar

Bestilte HTC HD2 på Network Norway sine nettsider i går uten binding.Betalte 5500,- med porto og så på sporingen i fra posten at den er på vei så jeg har den i morra :thumbup:

 

Har Desire fra før og gleder meg til ny telefon :)

 

Noen som vet når DHD er å få kjøpt i Telenor sin nettbutikk? Er unødig mye strev som kreves for å ringe Telenor.....

Endret av haukur
Lenke til kommentar

http://mobilen.no/wip4/test-hvilken-mobil-filmer-best/d.epl?id=48496

 

For de som vil bruke kamera på mobilen til filming burde ta en titt på denne kamera testen . Ikke spesielt imponerende, og føler nå jeg gjorde det rette da jeg ofret kameraet for og slippe lcd skjerm å få super amoled i galaxy s :p

 

Det er jo ikke akkurat som om Galaxy S herjer vilt i denne testen heller :)

 

Hahaha, bra sagt ^^ Ja det er helt sant =) Blir nok å savne lommelykten fra min 5800. Som er det eneste "blitsen" ble brukt til.

Men har sett en del andmeldelser av galaxy s og ingen sier noe om treghet som noen nevner her i forumet ?

Lokter litt idioti bruk av cpu spør du meg 0.o

Endret av Vuzer
Lenke til kommentar

Leste testen på Amobil. Synes testen legger alt for liten vekt på det som virkelig gjør dette til en smart-mobil. Det er akkurat som om referansen innen smart-mobiler er iPhone, så da testes alle telefoner etter den. Foto, video, apps og spill, men svært lite som går på brukervennlighet og faktisk smarte løsninger i en mobil. Hvor man på iPhone ikke en gang kan sende kontakter til SIM eller FM radio; så har jo iPhone et hav av mangler når det kommer til smarte brukervenlige ting. På iPhone er man bare låst til å trykke-åpne-lukke programmer.

 

Jeg har hatt iPhone i over ett år før DHD, og jeg syntes iPhone var konge. Men det var helt til jeg oppdaget HTC og Sense. Det blir bare for dumt og useriøst, mener jeg, å gi DHD "anbefalt" mens iPhone får terningkast 6.

 

Dessuten skjønte jeg ikke helt det negative rundt kartverket Locations.

 

EDIT:

"Upresis skjerm", står under negativt. Jeg opplever denne skjermen som langt mer presis enn iPhone. Mistenker en defekt eller mandags-modell til test??

 

Edit igjen:

Mente iPhone fikk terningkast 6. Har de trekt den i ettertid?

 

Uansett en telefon som burde hatt en klar 6`er, spør du meg.

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...