Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Et par sider tilbake var det to stykker som fikk bekreftet(som vi har fått flere ganger før...) at telefonen kom inn i dag og at de som hadde bestilt skulle få sporingsnummeret senest i morgen. Bestilte med en gang den ble lagt ut og har ikke hørt noe i dag, venter til lønninga kommer, om telefonen ikke er her da, så avbestiller jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Gå inn på innstillinger - Lyd og fjern haken for vibrasjonsfeedback :thumbup:

 

 

Det har jeg allerede gjort, men det gjorde ingen forskjell på vibrering ved tekstskriving

Det fikk av vibreringen som kom hver gang jeg trykte på en av de 4 knappene nederst på skjermen dog

 

 

 

Forøvrig ganske artig å se så mange oppføre seg som laushunder på prærien i afrika og hoppe på posten min men kun få til å sile ut at jeg visstnok ikke er smart nok for android, til tross for at hovedgrunnen til at jeg ikke liker DHD så godt er den fysiske størrelsen.

 

Er det denne typen begrensede mennesker som er med på de iphone vs android diskusjonene ?

Da skjønner jeg hvorfor slike diskusjoner oppstår.

 

Så la meg gjenta: Telefonen var langt større i praktisk bruk enn jeg hadde forestilt meg. Jo, min gamle telefon er jo heller liten i forhold til denne generasjonens telefoner, så det har jo en liten innvirkning på inntrykket mitt

Jeg ser for meg at denne telefonen kommer til å gå i bakken før eller siden, på grunn av størrelsen

Endret av Okeblol
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan det fungerer å gå fra et Tele2 abonnement til et nytt? Jeg har kjøpt desire hd med en bindingstid på et champions abonnement, kommer Tele2 da til å fikse overgangen når jeg mottar telefonen? Jeg er jo for eksempel ganske avhengig av datapakken som jeg har på det nye abonnementet.

 

 

Jeg hadde Tele2 Sheriff og den ble gjort om til Champion ca 24 timer etter at jeg bestilte (dvs ca 30 dager siden)...har allerede fått første faktura på det.

 

Jeg kommer til å betale hele beløpet på forskudd og gå tilbake til Sheriff så fort jeg får telefonen imorgen. Tror ikke det blir så mye surfing på telefonen og det er Wi-Fi de fleste stedene jeg drar.

 

Telefonen koster meg: 1699 + (12 * 190) + 80 = 4059kr

Champion med medium surf (235kr/mnd) er 190kr som er nedbetaling for telefonen og 45kr for medium surf pakka.

 

Takker for svar :)

 

Det er champion 239 ink. mobilsurf medium jeg har bestilt med mobilen. Men jeg har ikke fått noen som helst faktura eller lignende, satser på at det kommer sammen med mobilen da. Så det er ikke noe slik som en måneds oppsigelse så lenge man bare bytter til et annet Tele2 abonnement? :)

 

 

Jeg fikk inne noe beskjed om at det var en måneds oppsigelse tid, bare at jeg måtte betale hele avdraget på telefonen i en betaling for å bryte kontrakten og tegne en ny eller bytte operatør hvis jeg ønsket det.

Lenke til kommentar

Settings -> Language and keyboard -> touch input -> Text input -> vibrate when typing.

 

Utrolig vanskelig... Om du trodde skjermen kom til å bli for stor, hvorfor gikk du ikke i butikken og testet en HD2? Er akkurat samme skjerm.. Men men, om du ikke etter en time klarer å skru av vibreringen så er det kanskje lettre å kjøpe en ny telefon.

Lenke til kommentar

 

Gå inn på innstillinger - Lyd og fjern haken for vibrasjonsfeedback :thumbup:

 

 

Det har jeg allerede gjort, men det gjorde ingen forskjell på vibrering ved tekstskriving

Det fikk av vibreringen som kom hver gang jeg trykte på en av de 4 knappene nederst på skjermen dog

På min HD2 med engelsk DHD build:

Settings - language & keyboard - touch input - text input - vibrate when typing.

 

Dette fant jeg ut med en gang jeg kikket litt ;)

 

Derunder finner man forresten calibration tool også, for de som synes skjermen er litt upresis for ens fingre (så at amobil klaget på dette)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan det fungerer å gå fra et Tele2 abonnement til et nytt? Jeg har kjøpt desire hd med en bindingstid på et champions abonnement, kommer Tele2 da til å fikse overgangen når jeg mottar telefonen? Jeg er jo for eksempel ganske avhengig av datapakken som jeg har på det nye abonnementet.

 

 

Jeg hadde Tele2 Sheriff og den ble gjort om til Champion ca 24 timer etter at jeg bestilte (dvs ca 30 dager siden)...har allerede fått første faktura på det.

 

Jeg kommer til å betale hele beløpet på forskudd og gå tilbake til Sheriff så fort jeg får telefonen imorgen. Tror ikke det blir så mye surfing på telefonen og det er Wi-Fi de fleste stedene jeg drar.

 

Telefonen koster meg: 1699 + (12 * 190) + 80 = 4059kr

Champion med medium surf (235kr/mnd) er 190kr som er nedbetaling for telefonen og 45kr for medium surf pakka.

 

Takker for svar :)

 

Det er champion 239 ink. mobilsurf medium jeg har bestilt med mobilen. Men jeg har ikke fått noen som helst faktura eller lignende, satser på at det kommer sammen med mobilen da. Så det er ikke noe slik som en måneds oppsigelse så lenge man bare bytter til et annet Tele2 abonnement? :)

 

 

Jeg fikk inne noe beskjed om at det var en måneds oppsigelse tid, bare at jeg måtte betale hele avdraget på telefonen i en betaling for å bryte kontrakten og tegne en ny eller bytte operatør hvis jeg ønsket det.

 

 

Jeg har hatt mitt nåværende abonnement i over et år, så det skal ikke være noe problem :) Jeg får bare ringe Tele2 i morgen etter at jeg har hentet vidunderet mitt :love: Blir en herlig overgang fra Nokia 5800 :p

Lenke til kommentar
Jeg har hatt mitt nåværende abonnement i over et år, så det skal ikke være noe problem :) Jeg får bare ringe Tele2 i morgen etter at jeg har hentet vidunderet mitt :love: Blir en herlig overgang fra Nokia 5800 :p

 

 

Hehe jeg går fra en SonyEricsson W850i til denne super telefonen, tviler på at jeg blir skuffet :)

Lenke til kommentar

 

Gå inn på innstillinger - Lyd og fjern haken for vibrasjonsfeedback :thumbup:

 

 

Det har jeg allerede gjort, men det gjorde ingen forskjell på vibrering ved tekstskriving

Det fikk av vibreringen som kom hver gang jeg trykte på en av de 4 knappene nederst på skjermen dog

 

 

 

Forøvrig ganske artig å se så mange oppføre seg som laushunder på prærien i afrika og hoppe på posten min men kun få til å sile ut at jeg visstnok ikke er smart nok for android, til tross for at hovedgrunnen til at jeg ikke liker DHD så godt er den fysiske størrelsen.

 

Er det denne typen begrensede mennesker som er med på de iphone vs android diskusjonene ?

Da skjønner jeg hvorfor slike diskusjoner oppstår.

 

Så la meg gjenta: Telefonen var langt større i praktisk bruk enn jeg hadde forestilt meg. Jo, min gamle telefon er jo heller liten i forhold til denne generasjonens telefoner, så det har jo en liten innvirkning på inntrykket mitt

Jeg ser for meg at denne telefonen kommer til å gå i bakken før eller siden, på grunn av størrelsen

 

Du la vel like så mye vekt på at det var et krøkkete system som at den muligens var noen milimeter for stor etter en times bruk. Var litt vanskelig å la være å kommentere det!

Lenke til kommentar

Hmm, nå har min ucan2 / moobi status plutselig endret seg til "Godk lev", betyr det at den blir sendt ut snart eller hva ? Er det egentlig en eneste her som har fått fra moobi enda ?

Hvor står status?

 

Logg inn > mine bestillinger

Er jeg blind. Finner ingen logg inn knapp på moobi. På netcom er det bare minside, og der står der ingenting.

Lenke til kommentar

Det er ingenting på Moobi. Du får ikke sjekket ordrestatus der eller slette bestillinger manuelt. Du må ringe inn eller sende epost :) Jeg syns det er ganske teit at det ikke er en 'kundevennlig' side på netcom eller moobi sine nettsider.

Nederst på denne siden er gjerne grunnen til at de heller vi ha oss til å ringe. Dette er fra Tele2.no, men Netcom kjører sikkert samme stil. De har nok tjent grovt de siste dagene på alle som har sittet i kø i 5-10 min for å høre om dere kjære Desire HD er på vei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...