Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Hei

 

Takk for at du kontaktet Moobi.

 

Denne modellen har akkurat ankommet vårt lager og sendes fortløpende ut. Din ordre vil bli med på første forsendelse.

 

Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

*************

Tull, jeg ringte for 20 min siden. De hadde ikke fått inn enda. Hvem leverer pakker kl. 17.00 ? Alt sånn vil jeg tror skjer før kl.13.00

Det jeg lurer på er om jeg skal avbestille mens jeg ringer til netcom. Bare i protest. Vil også ha svar på hvorfor Tele2 får sine telefoner gjennom moobi før netcom. Dette skal informeres kunden om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Takk for at du kontaktet Moobi.

 

Denne modellen har akkurat ankommet vårt lager og sendes fortløpende ut. Din ordre vil bli med på første forsendelse.

 

Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

*************

 

 

Dette har vi hørt før :p

 

Om de har bestillt inn Desire istedet for Desire HD kan det jo ta en evighet, da blir vel 1 batch levert når 2 batch skulle bli levert og 2 batch når 3 skulle blitt levert and so on.

 

 

De våger vel ikke å si til oss kunder at de har gjort en megablunder å bestillt feil telefon.

Lenke til kommentar

Jeg tok å bestilte hos komplett.no istad...siden det står at de venter inn noen den 16.11, og jeg får penger den 15, så det passer jo greit. Samtidig legger jeg merke til at antall telefoner de "får" inn den 16 minsker og minsker.

 

Vil det faktisk si at de får inn et faktisk antall denne datoen, og at det minsker pr bestilling? Det vil også med andre ord si at komplett ikke får telefoner ifra Moobi at all? :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Ok folkens. Da har jeg snakket med Netcom kundeservice. Jeg spurte etter status på telefonen, og fikk til svar 10/12 (ja. 10.desember). Jeg bestilte telefonen ca kl 16.00 15.september, så ja jeg er på første batch. Jeg spurte så hvorfor netcom er nedprioritert hos Moobi med tanke på at flere tele2 kunder allerede har fått telefonen utsendt. Det kunne han ikke gi noe godt svar på. Han syntes det var veldig rart. Så nevnte jeg at Moobi sa for en halvtime siden at de ikke hadde mottatt telefonen, men det håpet på at den kom i løpet av uke (ubekreftet). Dette syntes han også var rart, men her heller ingenting.

 

Latterlig?

 

 

Synes synd på dem som er på 2. og 3. batch hos netcom. Er de heldig får de telefonen fører 2012, men da har jo verden gått under.

 

 

Hvor er det sikrest å bestille telefonen?

 

Lefdal, amentio eller komplett.

 

Jeg bestiller en til plass. Får jeg ikke telefonen fra Moobi innen uken så har Netcom+Moobi mistet en kunde for resten av livet.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Jaja, da er Desire HD-slakten i gang..

http://mobilen.no/wip4/resultater/d.epl?id=48513

 

Havner på jumboplass i forhold til andre mobiler..

 

 

Pga kamra ja... Hvem her er det som har kjøpt desire hd og forventer ett HD kamra som kan erstatte ett kompakt kamra ?

Skjønner ikke hvorfor folk henger seg opp i det, jeg ser på et kamra på en mobil som ett "+" ikke noe jeg bruker ofte men noe jeg kan bruke hvis det nå er noe som skjer.

Lenke til kommentar

Jaja, da er Desire HD-slakten i gang..

http://mobilen.no/wip4/resultater/d.epl?id=48513

 

Havner på jumboplass i forhold til andre mobiler..

 

 

Pga kamra ja... Hvem her er det som har kjøpt desire hd og forventer ett HD kamra som kan erstatte ett kompakt kamra ?

Skjønner ikke hvorfor folk henger seg opp i det, jeg ser på et kamra på en mobil som ett "+" ikke noe jeg bruker ofte men noe jeg kan bruke hvis det nå er noe som skjer.

 

Helt enig, ikke skjønner jeg helt logikken i å teste en helt fersk telefon med andre som har vært på markedet en stund, de fleste telefoner har jo en del barnesykdommer som kan lukes bort med oppdateringer i programvaren.

Lenke til kommentar

Jaja, da er Desire HD-slakten i gang..

http://mobilen.no/wip4/resultater/d.epl?id=48513

 

Havner på jumboplass i forhold til andre mobiler..

 

 

Pga kamra ja... Hvem her er det som har kjøpt desire hd og forventer ett HD kamra som kan erstatte ett kompakt kamra ?

Skjønner ikke hvorfor folk henger seg opp i det, jeg ser på et kamra på en mobil som ett "+" ikke noe jeg bruker ofte men noe jeg kan bruke hvis det nå er noe som skjer.

 

Helt enig, ikke skjønner jeg helt logikken i å teste en helt fersk telefon med andre som har vært på markedet en stund, de fleste telefoner har jo en del barnesykdommer som kan lukes bort med oppdateringer i programvaren.

 

Poenget mitt er ikke å henge ut Desire HD, eller andre telefoner for den saks skyld. Men bare påpeke at det kommer alltid noe som er galt med enhver telefon. Selv om kameraet må se seg slått av samtlige, så er det jo brukbart likevel..

Lenke til kommentar

Bestilte telefonen hos lefdal nå. De skal visstnok komme inn på tirsdag. Da blir den sendt ut et par dager etterpå. Så da har jeg gjerne telefonen 15/11.

Det er takken for å være htc fanboi :p fjerde htc telefonen på rad for meg nå.. ER det trygt å oppgi all Visakort informasjon over telefonbestilling? Synes det er litt skummelt. Oppgi alt nødvendig for å kunne bestille.

Lenke til kommentar

Har også vært i kontakt med Netcom, bestilte 6 Oktober og er på første batch. Har som flere andre prøvd å få et klart svar ut av Moobi di siste dagene. Fikk til og med presset de til å gi meg en skriftlig bekreftelse at de skulle levere telefonen min i dag, noe de selvfølgelig ikke klarte da de måtte innrømme at de ikke hadde den på lager allikevel. Moobi opererer med forskjellige lager for forskjellige mobil operatører.

 

Han på netcom kundeserice jeg snakket med nå hadde 10. Desember som leveringsdato, det er noe veldig galt i den saken her, har en mistanke om at Netcom eller Moobi har bestilt opp feil og fått inn et parti vanlig Desire i stedet.

Endret av pklethag
Lenke til kommentar

Syns dette er litt rart, je ringer inn til moobi igår og det sa til meg at det på listene de hadde var jeg oppført til å få DHD i desember, men idag fikk jeg melding av chess at de sendte telefonen idag , sjekket sporingsnummeret og såg at pakken allerede ligger på den lokale postkontoret mitt

Lenke til kommentar

Har også vært i kontakt med Netcom, bestilte 6 Oktober og er på første batch. Har som flere andre prøvd å få et klart svar ut av Moobi di siste dagene. Fikk til og med presset de til å gi meg en skriftlig bekreftelse at de skulle levere telefonen min i dag, noe de selvfølgelig ikke klarte da de måtte innrømme at de ikke hadde den på lager allikevel. Moobi opererer med forskjellige lager for forskjellige mobil operatører.

 

Han på netcom kundeserice jeg snakket med nå hadde 10. Desember som leveringsdato, det er noe veldig galt i den saken her, har en mistanke om at Netcom eller Moobi har bestilt opp feil og fått inn et parti vanlig Desire i stedet.

Det er mye mulig. Noe er hvertfall muffens. Jeg spurte 3 ganger i løpet av min samtale hvorfor Netcom var prioritert sist hos Moobi. Det sa han stemte ikke, men sa ikke noe mer fornuftig enn det. Tenkte egentlig å presse ham ved å avbestille og si at jeg går over til Chess, men jeg lot vær da det ikke ville hjulpet meg likevel. Jeg lar bestillingen hos Netcom/Moobi stå så får den som er først av Lefdal og Netcom få mine kroner. Er Lefdal først så bytter jeg over til Chess.

 

Nvnte også dette med at kommunikasjonen mellom kunde og leverandør(Netcom) har vært elendig. Vi har ikke fått noe form for informasjon under denne prosessen i det hele tatt. Det beklaget han, og det skulle han ta med videre.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Ok folkens. Da har jeg snakket med Netcom kundeservice. Jeg spurte etter status på telefonen, og fikk til svar 10/12 (ja. 10.desember). Jeg bestilte telefonen ca kl 16.00 15.september, så ja jeg er på første batch. Jeg spurte så hvorfor netcom er nedprioritert hos Moobi med tanke på at flere tele2 kunder allerede har fått telefonen utsendt. Det kunne han ikke gi noe godt svar på. Han syntes det var veldig rart. Så nevnte jeg at Moobi sa for en halvtime siden at de ikke hadde mottatt telefonen, men det håpet på at den kom i løpet av uke (ubekreftet). Dette syntes han også var rart, men her heller ingenting.

 

Latterlig?

 

 

Synes synd på dem som er på 2. og 3. batch hos netcom. Er de heldig får de telefonen fører 2012, men da har jo verden gått under.

 

 

Hvor er det sikrest å bestille telefonen?

 

Lefdal, amentio eller komplett.

 

Jeg bestiller en til plass. Får jeg ikke telefonen fra Moobi innen uken så har Netcom+Moobi mistet en kunde for resten av livet.

 

 

Komplett, helt klart. Amentio kan du ihvertfall ikke forvente noe av. Snakker av en del tidligere erfaringer.

Lenke til kommentar

 

Han på netcom kundeserice jeg snakket med nå hadde 10. Desember som leveringsdato, det er noe veldig galt i den saken her, har en mistanke om at Netcom eller Moobi har bestilt opp feil og fått inn et parti vanlig Desire i stedet.

 

Dette bekrefter Netcom selv på facebook siden sin:

Få Mest Mulig ut av NetCom Hei, ********!

Det er ingen som har forsøkt å lyve til deg.

Her har vi svart etter informasjon vi har fått. I dag fant jeg og ******** ut at det har skjedd en misforståelse. Vi har hele tiden spurt etter HTC Desire HD, men nå viser det seg at det var HTC Desire som kom inn, ikke HD.

Det er meget beklagelig, og jeg er lei for at du har fått uriktig informasjon. Fremdeles venter vi på tilbakemelding angående HD.

Mvh ****

Endret av QwertyC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...