Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får man seg venner/kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, han har vel ledd en del. Som flere har sagt på forrige side, så er dette

 

TROLL

 

Og jeg gratulerer trådstarter med å ha ført folk bak lyset så lenge, og håper han har ledd godt nok nå.

 

Om trådstarter virkelig er seriøs, vil jeg si at dette er tragisk, og at han bare får prøve å følge noen av de rådene han har fått eller gå sin egen vei.

Hadde jeg hatt administratorrettigheter hadde jeg bare stengt tråden nå, for det er så sinnsykt usannsynlig at trådstarter er seriøs.

Lenke til kommentar

Wendelinho har nå fått seg en fan, for så bra trolling har jeg aldri sett før :new_woot:

Tja, vil nå si tråden var død fra side 1.

Synes ikke den var noe bra gjennomført heller og hvis det ikke er troll så er fyren veldig veldig patetisk og fortjener ingen venner!

Trolling er forøvrig helt lattelig, finnes bedre ting å gjøre på enn å trolle rundt på forumet.

Lenke til kommentar

Hva nå enn du kommer til å si så har jeg ingen tiltro til deg, har heller ingen sympati for din problem stilling.

Du gjør jo ingen av tingene folkene i tråden allerede har anbefalt deg om å gjøre, og hele holdingen din angående sosial status er forkastelig.

 

Å shait, glemte helt at man aldri skal

 

DontFeedtheTrolls.jpg

 

Endret av -Léon-
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Idag så prøvde jeg en ny personlighet. Jeg prøvde å istedet gå rundt med ett surt fjes, så prøvde jeg å holde det nøytralt. Jeg hadde en avslappet stil hvor som helst, når som helst, og til slutt så var det flere jenter som ville snakke med meg, enn før, da jeg gikk rundt og SÅ sur ut og gikk stresset rundt. Er det noe positivt?

Lenke til kommentar

Idag så prøvde jeg en ny personlighet. Jeg prøvde å istedet gå rundt med ett surt fjes, så prøvde jeg å holde det nøytralt. Jeg hadde en avslappet stil hvor som helst, når som helst, og til slutt så var det flere jenter som ville snakke med meg, enn før, da jeg gikk rundt og SÅ sur ut og gikk stresset rundt. Er det noe positivt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...