Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får man seg venner/kjæreste?


Anbefalte innlegg

Nei tror jeg melder meg av denne tråden nå jeg. Syntes ikke OP fortjener noe mer hjelp.

 

For å få hjelp må man være mottagelig for hjelp, og være i stand til, til en viss grad, å stå på egne ben. Denne tråden begynner bare bli latterlig nå, og jeg blir direkte kvalm av måten du snakker om de som faktisk viser deg oppmerksomhet.

 

Denne tråden var din mulighet til å få hjelp fra en rekke personer med både erfaringer og kompetanse; den sjansen mener jeg du har ødelagt nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den jenta som tar kontakt viser seg å ikke ha den høye statusen jeg var ute etter å være venn med. Dette er tragisk. 5 av 5 er nerder.

status er noe folk gir for selv å bli "bedre". de som "gir" status har ofte det vanskelig og vil bil mer populær. sa en kjent mann fra brumunddal.....

kansje hun er grei?

Endret av D02
Lenke til kommentar

Jeg er synes fjortissblogger ''VOE'' er pen. Hvis jeg blir sammen med en som er kjendis med mange tusen fans på FACE, så får jeg vel status, da?

 

vel, du vil jo ikke akkurat greie å bli sammen en kjendis uten å ha noen form for status, som du selv sier du mangler, så tror nok statusen må komme før kjendiskjæresten...noe som i seg selv er ekstremt usannsynlig.

Lenke til kommentar

Jeg er vel som de fleste gutter rundt 16 år, sitter hjemme og spiller, og venter på at kjærestene skal flomme inn, men det skjer ikke. Og jeg orker ikke å gå ut på fester, fordi jeg ikke er av den populæreste akkurat. Ikke det at jeg er så desperat etter kjærester heller, da. :)

 

 

No worries! Det haster slett ikke. :) Mange får kjæreste i studietida f.eks.

Anbefaler dog å ikke sitte og spille hele tiden, men i tillegg bruke livet bra på andre måter.

Lenke til kommentar

Jeg er vel som de fleste gutter rundt 16 år, sitter hjemme og spiller, og venter på at kjærestene skal flomme inn, men det skjer ikke. Og jeg orker ikke å gå ut på fester, fordi jeg ikke er av den populæreste akkurat. Ikke det at jeg er så desperat etter kjærester heller, da. :)

 

Tja jo halvveis enig med deg, men trenger for all del ikke være populær for å dra ut på en fest og bli kjent med noen interessange jenter ^^,

Men er som du sier ikke særlig desperat, og klarer meg fint uten kjæreste, så da får ihvertfall motparten ta initiativ, for jeg gidder ikke xb

Lenke til kommentar

Joa. Jeg vil være den alle forguder fra tid til annen. ^^,

 

såklart, alle vil vel være den personen. men du må innse realiteten, at du ikke er den personen. og det vil du heller aldri bli om du ikke jobber med deg selv, og gjør noen drastiske endringer ved deg selv. utifra den måten du oppfører deg i denne tråden på, skjønner jeg godt at du ikke har noen venner.

 

du vil som regel aldri oppnå noen ting om du ikke jobber for å få det til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...