Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får man seg venner/kjæreste?


Anbefalte innlegg

Men hvordan kan jeg få kontakt med hun, da?

 

PS. I dag spilte jeg fotballkamp for mitt lag mot ett annet lag som består av neste bare elever fra min skole, jeg reddet gang, på gang, på gang og til og med straffespark. Selv motstanderne (skolekameratene) jublet når jeg reddet og etter kampen kom alle løpende mot meg. Det ble tross alt tap, men resultatet blir usynlig der. Så det viser seg at jeg er godt likt. Noe som er positivt. Men han andre keepern følte nok at folk respekterte meg høyere enn han, som er på laget deres, det er bl.a. han samme som jeg var i buss-situasjonen med. Men utifra det, så vet jeg hvem jeg skal begynne å sosialisere med å hvem jeg ikke skal sosialisere med.

 

Men hovedpunktet nå må nok være hvordan jeg for kontakt med denne jenta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har inntrykk av at enten så tar en person alle disse tingene intuitivt og på strak arm, eller så er man det som kan kalles sosialt handicappet med det som finnes av gråsoner mellom. Jeg har sett personer med slike sosiale handicap bli flinke sosialt over flere år, men da på en slags intellektuell måte, fortsatt med en viss naivitet i forhold til andre folk sine motiver og intensjoner. Andre igjen "kan ha hatt det inne hele tiden", men hatt dårlig selvtillit. Jeg har ikke lest boka, så det er farlig å anbefale deg den, men jeg tror boka som kalles "the game", kan være til hjelp.

 

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2899780

 

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5042642&rom=MP

Endret av festen
Lenke til kommentar

Men hvordan kan jeg få kontakt med hun, da?

 

PS. I dag spilte jeg fotballkamp for mitt lag mot ett annet lag som består av neste bare elever fra min skole, jeg reddet gang, på gang, på gang og til og med straffespark. Selv motstanderne (skolekameratene) jublet når jeg reddet og etter kampen kom alle løpende mot meg. Det ble tross alt tap, men resultatet blir usynlig der. Så det viser seg at jeg er godt likt. Noe som er positivt. Men han andre keepern følte nok at folk respekterte meg høyere enn han, som er på laget deres, det er bl.a. han samme som jeg var i buss-situasjonen med. Men utifra det, så vet jeg hvem jeg skal begynne å sosialisere med å hvem jeg ikke skal sosialisere med.

 

Men hovedpunktet nå må nok være hvordan jeg for kontakt med denne jenta.

 

Jeg er godt likt, alt er egentlig perfekt. Men denne jenta lurer jeg litt på.

 

Det er takket være deres hjelp at jeg kommer så langt jeg har kommet. Jeg leser svarene selvom jeg ikke svarer direkte til dem.

Lenke til kommentar

Hadde håpet på ett svar som jeg kunne brukt i dag siste skoledag først Høstferien :-(

 

Jeg vil virkelig bli venn/sammen med denne jenta.

 

Hvordan få seg venner = Ceck

Hvordan få seg kjæreste = Fortsatt venter på svar...

 

Ikke gjør svarene så problematiske med å skrive mange forskjellige ting om benstilling og måte du går på osv.

Lenke til kommentar

Attraksjon er ikke et valg. Enten så liker hun deg, eller så gjør hun det ikke. Det er ikke så mye du kan gjøre for å endre det inntrykket hun har av deg.

 

Vil anbefale at du leser en bok om kroppsspråk i forbindelse med å få kontakt hos det motsatte kjønn.

 

Du må være gjennomført og få frem beste i DEG SELV.

 

Du kan spørre på om hun vil være med å finne på noe. Start enklt og gå videre dersom det går så bra at det gir mersmak for begge.

 

Det å finne kjæreste er ikke å prøve seg på én jente helt til det går, men å prøve på mange arenaer helt til man møter den jenta har gjensidig attraksjon og ønske om samvær.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Det med å sjekke går veldig mye på karisma, utseende, kropp også ordene dine betyr ikke så mye. Jeg er både stygg og litt overvektig, men det fungerer å sette på sjarmen. Ser du feite, skallede 40 åringer som greier å dra unge og fine damer ute på byen er det sjarm det dreier seg om.

 

Greier du å ha sjarm nok vil hun intuitivt tenke at kanskje du har andre damer, det er egentlig noe som burde virke negativt, men det virker veldig positivt. Har du en attraktiv dame med deg ute på byen, vil det gjøre deg mer attraktiv for andre damer, men karisma har den samme effekten.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Tenk hvilken mulighet jeg har nå! Det er èn ukes ferie til å forberede seg på. Det er ennå ikke så mye stress grunnet eksamen er til sommeren. Tenk all den hjelpen jeg kan få som inneholder både + og -. Er det mere info dere vil vite om jenta?

 

HOHO så INTERESSANT! TENK den muligheten du har nå!!!!

Jeg vil gjerne vite:

Navnet hennes, høyde, alder, hårfarge, øyefarge og størrelsen av nesa hennes målt i cm3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wendelinho! koffor kan du ikkje ta å aktivere den skadde hjerna di å høre på råda folk har prøvd å gi deg istede for å spørre så dumt i heile forumet og ikkje kom med det pisspreiket at du sliter med å finne ut når du må ha kart for å bruke hjernen jeg har hatt problemer selv og adferdsvansker og måtte lære meg å takle det takket være jeg va tålmodig å kunne ta imot gode råd men du bryr deg faen ikkje anna om syte om problemene dine og heller ta imot mange av dei rådene du har fått og gi faen i å diskutere i den tråden her. og visst det irritera dere folkens koffor gidder dere virklig å skrive til den oppmerksomhetsyke lille valpen???

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wendelinho! koffor kan du ikkje ta å aktivere den skadde hjerna di å høre på råda folk har prøvd å gi deg istede for å spørre så dumt i heile forumet og ikkje kom med det pisspreiket at du sliter med å finne ut når du må ha kart for å bruke hjernen jeg har hatt problemer selv og adferdsvansker og måtte lære meg å takle det takket være jeg va tålmodig å kunne ta imot gode råd men du bryr deg faen ikkje anna om syte om problemene dine og heller ta imot mange av dei rådene du har fått og gi faen i å diskutere i den tråden her. og visst det irritera dere folkens koffor gidder dere virklig å skrive til den oppmerksomhetsyke lille valpen???

 

Enig, men hadde likt å sett den posten med et par punktum og komma.. Samt avsnitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Wendelinho

Nå har det seg slik at jeg har lest igjennom svarene og er nå høyt respektert på skolen.

 

Kanskje jeg ikke sier at jeg har fulgt rådene. Men skal jeg fortelle dere hver meter jeg går og hvert ord jeg sier?

 

Nå vil jeg kapre denne jenta.

Lenke til kommentar

Fint arbeid folkens.

For to uker siden var trådstarter (i følge ham selv) et stygt og usosialt null som alle mobbet. Nå er han høyt respektert og likt i klassen!! (!!!!!!!)

DET må sies å være "extrrrrrreme makover".

 

Jeg slutter nå å bry meg om denne tråden.

Jeg vil ikke delta i diskusjonen lenger, og håper flere enn meg gjør det samme som meg.

Jeg vil fortsette å rapportere tråden/trådstarter hver eneste gang han bumper tråden med mindre enn 24 timers mellomrom, ettersom dette er et brudd på retningslinjene. (Jeg har allerede rapportert dette 4 ganger.)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...