Gå til innhold

iPhone 4 eller htc?


nkm879

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener Desire er bedre enn iPhone 4 på utrolig mange områder. Hardware messig så er de nokså like, iPhone har dog bedre skjerm. Jeg mener også Android er bedre enn iOS, og snart kommer jo også en ny update av Android os'et som jeg er ganske sikker på at kommer til å utklasse iOS på en helt annen måte enn Android 2.2. I 2011 kommer er det også rykter om at Android 3.0 blir sluppet. HTC Desire HD kommer også snart med 4.3" skjerm og 8 Mpx. kamera. Jeg ville holdt meg til Android uten tvil. Hvorfor har du ikke lyst på Desire?

Endret av arcticmonkey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg har fire Android-telefoner, og mener at HTC Desire er noe av det fineste man kan holde i hendene for tiden (selv om jeg bruker Hero fordi den ligger bedre i hånda). Ungene har hver sin iPhone og vil ikke ha noe annet. Jeg har ikke gjennomført noen objektiv test av telefonene, men det som for meg fremstår som en enorm mangel hos iPhone er avhengigheten av iTunes for å legge inn og slette filer. Selv om iPhone sikkert er en kjempetelefon, føler jeg at jeg arbeider med begge hendene på ryggen i forhold til filhåndteringen.

Lenke til kommentar

Jeg mener Desire er bedre enn iPhone 4 på utrolig mange områder. Hardware messig så er de nokså like, iPhone har dog bedre skjerm. Jeg mener også Android er bedre enn iOS, og snart kommer jo også en ny update av Android os'et som jeg er ganske sikker på at kommer til å utklasse iOS på en helt annen måte enn Android 2.2. I 2011 kommer er det også rykter om at Android 3.0 blir sluppet. HTC Desire HD kommer også snart med 4.3" skjerm og 8 Mpx. kamera. Jeg ville holdt meg til Android uten tvil. Hvorfor har du ikke lyst på Desire?

Jeg mener det motsatte. Kunne ikke tenkt meg noen HTC telefon sammenlignet med en iPhone 4.

 

Hardwaremessig så er kvalitetsfølelsen en helt annen på iPhone enn en Desire. Etter min mening så føles de fleste HTC telefonene billig plastleketøy sammenlignet med iPhone 4... Skjermen er bedre, batteriet er bedre.

 

Når det gjelder Android 3.0, så er det langt fra sikkert at Desire kommer til å få denne oppdateringen. iOS kommer også til å utvikle seg. Hvis Apple fortsetter slik de har gjort med tidligere modeller så kommer en helt ny versjon av iOS i mai/juni 2011, og iPhone 4 kommer til å få mye av funksjonaliteten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok ganske sikkert at Desire får Anroid 3.0. HTC Desire er så populær at det skal mye til for at den ikke får 3.0 og hardwaremessig så er det ikke noe problem, den støtter de anbefalte spesifikasjonene. Det er usikkert hvordan oppdateringene blir når Android 3.0 kommer ut. Det er ventet en komplett overhaling av UI'et som etter sigende skal eliminere custom UI fra produsenter som HTC, Samsung og Motorola, selvfølgelig er det opp til produsentene av mobilene og bestemme om de fortsatt vil lage custom UI for å skille seg ut fra mengden. Hovedårsaken til at telefonene ikke blir oppdatert er at custom UI må tilpasses til hver telefon og versjon av os'et, men forhåpentligvis forsvinner dette med android 3.0. HTC gjør nok lurt i å oppdatere Desire til 3.0 når den tid kommer, hvis ikke risikerer de å miste en god del kunder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg mener Desire er bedre enn iPhone 4 på utrolig mange områder. Hardware messig så er de nokså like, iPhone har dog bedre skjerm. Jeg mener også Android er bedre enn iOS, og snart kommer jo også en ny update av Android os'et som jeg er ganske sikker på at kommer til å utklasse iOS på en helt annen måte enn Android 2.2. I 2011 kommer er det også rykter om at Android 3.0 blir sluppet. HTC Desire HD kommer også snart med 4.3" skjerm og 8 Mpx. kamera. Jeg ville holdt meg til Android uten tvil. Hvorfor har du ikke lyst på Desire?

Fordi det er så mange som har den, og jeg vill helst ha en NY htc modell

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hovedårsaken til at telefonene ikke blir oppdatert er at custom UI må tilpasses til hver telefon og versjon av os'et, men forhåpentligvis forsvinner dette med android 3.0. HTC gjør nok lurt i å oppdatere Desire til 3.0 når den tid kommer, hvis ikke risikerer de å miste en god del kunder.

Hovedårsaken er nok at HTC ønsker å selge nye telefoner.

Det er litt som det var med oppdateringen av Hero som ble trukket veldig lenge ut. Innen Android 3.0 er tilgjengelig så tipper jeg HTC ønsker å selge Desire HD telefoner, og derfor kommer til å nedprioritere gamle Desire-modeller...

Lenke til kommentar

Desire HD (som antakeligvis blir lansert i morgen) er i grunn Evo, men uten 4G såvidt jeg vet.

 

edit: Og for å svare på trådtittel: Jeg har prøvd både Desire og alle Iphones, inkludert 4. Iphone 4 har DIGG skjerm og er generelt en veldig flott og smooth mobil, men for meg er den for kjedelig. Men det er meg.

Jeg liker å konfigurere og tilpasse mobilen nøyaktig etter mitt behov, gjerne ned på knappenivå. Mulig jeg er sær laugh.gif Android lar deg i alle fall gjøre dette :)

Endret av Khaffner
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Desire HD blir vel noe ala evo?

 

Nææ! Å like å konfigurere og tilpasse mobilen nøyaktig etter behov kan du også gjøre med en Iphone 4. Uansett så hadde jeg kjøpt Samsung Galaxy S den er strålende.

Ta en titt på denne tråden, så ser du hva jeg mener med tilpasning :)

Se også her.

 

Min konfigurasjon nylig. Kan noen her med hånden på hjertet si at en skjerm fylt med ikoner er penere og/eller mer praktisk?

Lenke til kommentar

Jeg skal ha meg ny mobil, og jeg har lust på iPhone 4. Nå har jeg HTC Hero, men bjunner og bli lei av den nå. Har også lyst på en ny og raskere htc men ikke Desire. Er de noen som vet om bra HTC'er som kommer før nyttår som kan ''måle'' seg med iPhone 4?

 

Om du liker å fikle med telefonen så går du for en HTC men om du liker at ting fungerer veldig bra uten mye konfigurasjon går du for iPhone.

 

Desire HD blir vel noe ala evo?

 

Nææ! Å like å konfigurere og tilpasse mobilen nøyaktig etter behov kan du også gjøre med en Iphone 4. Uansett så hadde jeg kjøpt Samsung Galaxy S den er strålende.

Ta en titt på denne tråden, så ser du hva jeg mener med tilpasning :)

Se også her.

 

Min konfigurasjon nylig. Kan noen her med hånden på hjertet si at en skjerm fylt med ikoner er penere og/eller mer praktisk?

 

Du vet da like godt som meg at da er det bare å jailbreake, så kan du fikle til krampa tar deg. Fikling gjør i 90% av alle tilfeller telefonen tregere og krever veldig mye av brukeren.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...