Gå til innhold

Modding / Jailbreaking av PS3


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Liker homebrew.. fikk gratis bekreftet at Black Ops suger. Det værste er at jeg som suger, uten problemer klarte å drepe mange. med å sikte og spamme.

 

Også litt rart, på X360 måtte jeg gi fra meg boksen i lengre tid for at en skulle modde for meg. Med PS3, som tok 3 år å hacke, trengte jeg bare en minnepenn..

 

Du måtte gi fra deg boksen fordi firmwaren på dvdrommen måtte endres. Helt å starten måtte man fysisk åpne xboxen, ta ut dvdrommen, og koble den til en datamaskin for å få dette til.

 

Neon som vet hvor langt de har kommet med et fungerende media center? Har prøvd google, men vanskelig å finne forum/sider der det står om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikkje noko fungerande mediasenter endå. Trur ikkje AsbestOS er klart for folk flest endå, og det manglar ein Linux-drivar for RSX. XBMC-miljøet er lite interessert i å portere XBMC til GameOS, men med litt framgang på AsbestOS- og drivarfronten er nok ikkje XBMC så veldig langt unna, sidan det allereie er tilgjengeleg for Linux på ppc64.

Lenke til kommentar

Skulle ønske modsa hadde baller.

 

Noe ala dette hadde vært bra:

 

As always, advocacy of piracy, linking to pirated materials, providing advice for or guides on committing piracy, or otherwise engaging in inappropriate behavior with regard to piracy will result in moderator action.

 

Engaging in complaining about this thread being allowed to exist, accusing posters in this thread of piracy, attempting to start debates about piracy or the ethics of homebrew, or otherwise trying to grind an axe for one's personal beliefs regarding homebrew legitimacy will also result in moderator action.

Lenke til kommentar

Hei,

Har planlagt å installere CFW en stund, og har bestemt meg for å gjøre det nå. :D Er det noen som vet om jeg kan patche en amerikansk 3.55 med kweam CFW, eller må jeg bruke versjonen jeg har lastet ned fra den norske playstation.no?

 

Og, forresten. Har ikke lest så mye på PSX sidene i det siste, så lurer på om noen vet om en brukbar MKV-avspiller er ute.

 

Thanks in advance ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Leser rundtom at sony nå har lagt inn rootkit i sin nyeste oppdatering. Dette for å kjøre autoupdate uten brukers samtykke, automatisk sjekke etter cfw og installerte programmer.

 

Dette kan umulig være lovlig, og synes det er rart at ikke noen har tatt tak i dette dersom det faktisk er tilfellet.

 

Strengt tatt så er det med brukerens samtykke, da du må godta vilkårene når du installerer 3.56 (som du kan se her, her og her).

 

Det er vel forøvrig også samme metoden Microsoft bruker for å banne Xbox360 brukere, men vi har ikke hørt noe hylekor derfra enda ?

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

 

Strengt tatt så er det med brukerens samtykke, da du må godta vilkårene når du installerer 3.56 (som du kan se her, her og her).

 

Det er vel forøvrig også samme metoden Microsoft bruker for å banne Xbox360 brukere, men vi har ikke hørt noe hylekor derfra enda ?

 

Jo, det er sant. Men hva skjer når nye spill kommer nå som krever nyere firmware? Da blir du tvunget til å installere den for å kunne spille

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...