Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg klar med en liten innføring i HSB-blokkene mine!

 

post-142830-0-57764700-1299415651_thumb.png

 

Annonseringsblokken fungerer slik at du plasserer ett skilt under annonseringsblokken.

Teksten som står på skiltet vil bli satt sammen til en linje og printet ut i chatten til spilleren

som kjører over blokken.

 

Eks:

 

Skilt:

Linje 1: "Du forlater nå "

Linje 2: "Røros, neste st"

Linje 3: "asjon er Pjatte"

Linje 4: "stad."

 

Blir:

Med grønn tekst: "Du forlater nå Røros, neste stasjon er Pjattestad".

 

 

Med vennlig hilsen

Xstasy og resten av ledelsen.

 

Annonsering fra forumet:

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil gjerne få lov til å si at Nudel, du gjør en herlig jobb med å tegne striper! Foreslår at stripene blir lagt ut på en egen side på hardwork.no, folk blir kanskje mer oppmerksomme på reglene da? I alle fall, kudos til deg. :thumbup:

Tusen takk. Alle stripene er samlet her: http://hardwork.no/index.php?threads/nudels-doodels.18/

 

Og når vi først er inne på hardwork forumet, her er stripe V.

Edit: Liten staveleif på magen til mgrytbak, beklager.

post-3443-0-30946600-1299417263_thumb.png

Endret av Nudel
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Informasjon fra Hardwork

 

Kravene til søknad om byggetillatelse er nå utvidet med et punkt om å lese og sette seg inn i brukerguiden.

 

Vi har nå stengt for muligheten til å søke om vaktstatus. Du kontakter ikke oss, vi kontakter deg. Vaktstatus er noe man gjøre seg fortjent til, og det gjør man ved å utmerke seg gjennom aktivitet og hjelpsomhet på serveren.

 

 

Vi vil forøvrig oppfordre alle brukere til å lese brukerguiden igjen, både som en oppfrisking og at den blir stadig oppdatert med ting som er kjekt å vite. Kom også gjerne med innspill hvis det er ting dere syntes mangler i brukerguiden.

Endret av Nudel
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi har nå stengt for muligheten til å søke om vaktstatus. Du kontakter ikke oss, vi kontakter deg. Vaktstatus er noe man gjøre seg fortjent til, og det gjør man ved å utmerke seg gjennom aktivitet og hjelpsomhet på serveren.

Når var det mulig å søken om det? Har trodd det alltid var slik at "dere konktakter oss".

Endret av oln
Lenke til kommentar

Brukernavn: Noj95

Har spilt minecraft i et halvt år nå

Jeg har god erfaring innen minecraft, siden jeg har spilt mye singelplayer og multiplayer på en kompis sin server. Har laget mye forskjellig og har god byggekunnskap innen de fleste områder.

Jeg fant serveren via noen kompiser for en liten tid tilbake. De tipset meg om serveren og sa at den var utrolig bra.

Har lyst til å spille på en populær server, mange online og et godt miljø etter hva jeg har forstått.

Min styrke er vel egentlig at jeg er en allrounder, jeg kan bygge det meste og når jeg snakker i chatten er jeg positiv.

Jeg har lest og godtatt reglene.

 

Godkjent den! En vakt ordne deg ingame siden jeg har problem med Minecraft.net her.

 

Ikke godkjent!

Du er allerede bannet fra serveren, for griefing...

Noe jeg kan gjøre for å komme inn igjen? Det var hodeløst av meg og er ikke personen til å gjøre det igjen. Jeg var lut lei av minecraft og noen sekunder med hode på feil plass ødela minecraft for meg. Har gjerne lyst inn på serveren igjen og kan bevise at jeg ikke griefer igjen, er det mulighet for at jeg kan ta en straff også komme inn på serveren igjen? samfunnstraff kan være en idè? Jeg hadde ikke tatt på meg en straff for å komme inn på serveren for å griefe igjen og bli sparket ut igjen. Jeg angrer fælt på at jeg ødela for meg selv den gangen og vil rette opp i det igjen, har ikke lyst til å kjøpe en ny bruker for å kunne spille videre på Hardwork.

Takk for at du tok deg tid til å lese dette og håper dere kan tenke litt seriøst på forslaget mitt.

 

-Jon

Lenke til kommentar

Noe jeg kan gjøre for å komme inn igjen? Det var hodeløst av meg og er ikke personen til å gjøre det igjen. Jeg var lut lei av minecraft og noen sekunder med hode på feil plass ødela minecraft for meg. Har gjerne lyst inn på serveren igjen og kan bevise at jeg ikke griefer igjen, er det mulighet for at jeg kan ta en straff også komme inn på serveren igjen? samfunnstraff kan være en idè? Jeg hadde ikke tatt på meg en straff for å komme inn på serveren for å griefe igjen og bli sparket ut igjen. Jeg angrer fælt på at jeg ødela for meg selv den gangen og vil rette opp i det igjen, har ikke lyst til å kjøpe en ny bruker for å kunne spille videre på Hardwork.

Takk for at du tok deg tid til å lese dette og håper dere kan tenke litt seriøst på forslaget mitt.

 

-Jon

 

mc_ha_stab_neeeei.png

Ban slipper ingen unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe jeg kan gjøre for å komme inn igjen? Det var hodeløst av meg og er ikke personen til å gjøre det igjen. Jeg var lut lei av minecraft og noen sekunder med hode på feil plass ødela minecraft for meg. Har gjerne lyst inn på serveren igjen og kan bevise at jeg ikke griefer igjen, er det mulighet for at jeg kan ta en straff også komme inn på serveren igjen? samfunnstraff kan være en idè? Jeg hadde ikke tatt på meg en straff for å komme inn på serveren for å griefe igjen og bli sparket ut igjen. Jeg angrer fælt på at jeg ødela for meg selv den gangen og vil rette opp i det igjen, har ikke lyst til å kjøpe en ny bruker for å kunne spille videre på Hardwork.

Takk for at du tok deg tid til å lese dette og håper dere kan tenke litt seriøst på forslaget mitt.

 

-Jon

 

mc_ha_stab_neeeei.png

Ban slipper ingen unna.

Så jeg må kjøpe ny bruker? Kan ikke ta noe form for straff for mine få sekunder med dumhet? Andre vakter vær også vennlig å se på innlegget mitt. Takk

Lenke til kommentar

Vi har nå stengt for muligheten til å søke om vaktstatus. Du kontakter ikke oss, vi kontakter deg. Vaktstatus er noe man gjøre seg fortjent til, og det gjør man ved å utmerke seg gjennom aktivitet og hjelpsomhet på serveren.

Når var det mulig å søken om det? Har trodd det alltid var slik at "dere konktakter oss".

Det var tillatt en liten periode, men i etterkant viste det seg at det bare førte med seg mer arbeid for staben.

Lenke til kommentar

Vi har nå stengt for muligheten til å søke om vaktstatus. Du kontakter ikke oss, vi kontakter deg. Vaktstatus er noe man gjøre seg fortjent til, og det gjør man ved å utmerke seg gjennom aktivitet og hjelpsomhet på serveren.

Når var det mulig å søken om det? Har trodd det alltid var slik at "dere konktakter oss".

Det var tillatt en liten periode, men i etterkant viste det seg at det bare førte med seg mer arbeid for staben.

Jeg trenger ikke samfunnstraff, men jeg kan LOVE dere at jeg ikke gjør noe imot reglene igjen, jeg har ikke lyst til å bli bannet igjen. Har prøvd mange forskjellige servere, men Hardwork er noe utenom det vanlige, den er tilogmed norsk. Jeg lover med alt jeg kan at jeg ikke finner på noe tull og gjør jeg det så kan dere rett og slett ip banne meg og gjøre akkurat det dere vil med meg. Dere må bare skjønne at det jeg gjorde da var rett og slett pga noen sekunder med dummhet. Jeg kommer ALDRI til og gjøre noe sånt igjen, tro meg.

 

Edit: Bare gi meg en sjanse, det er alt jeg ber om. En sjanse til. Jeg har ikke behov for å gå på samme smellen som sist gang.

Endret av noj95
Lenke til kommentar

Er det altså ingen som har forståelse for at jeg gjorde noe dumt? Noen som kan støtte meg, jeg angrer og vil gjøre det opp og fortsette som før uten å måtte betale 120kr. Vet at det er nulltoleranse, men jeg regner med at de som har griefet og blitt bannet for det gjorde det med hensikt og aldri komme tilbake. Jeg ber om å komme inn i varmen igjen etter at jeg griefet. Kan vel ikke være store problemet og gi meg en sjanse til. Jeg roter det ikke til denne gangen, det kan jeg love dere.

Lenke til kommentar

Er det altså ingen som har forståelse for at jeg gjorde noe dumt? Noen som kan støtte meg, jeg angrer og vil gjøre det opp og fortsette som før uten å måtte betale 120kr. Vet at det er nulltoleranse, men jeg regner med at de som har griefet og blitt bannet for det gjorde det med hensikt og aldri komme tilbake. Jeg ber om å komme inn i varmen igjen etter at jeg griefet. Kan vel ikke være store problemet og gi meg en sjanse til. Jeg roter det ikke til denne gangen, det kan jeg love dere.

 

Nei.

Lenke til kommentar

Er det altså ingen som har forståelse for at jeg gjorde noe dumt? Noen som kan støtte meg, jeg angrer og vil gjøre det opp og fortsette som før uten å måtte betale 120kr. Vet at det er nulltoleranse, men jeg regner med at de som har griefet og blitt bannet for det gjorde det med hensikt og aldri komme tilbake. Jeg ber om å komme inn i varmen igjen etter at jeg griefet. Kan vel ikke være store problemet og gi meg en sjanse til. Jeg roter det ikke til denne gangen, det kan jeg love dere.

 

Nei.

Ok.

 

Noen andre som kan gi en hjelpende hånd?

Lenke til kommentar

Er det altså ingen som har forståelse for at jeg gjorde noe dumt? Noen som kan støtte meg, jeg angrer og vil gjøre det opp og fortsette som før uten å måtte betale 120kr. Vet at det er nulltoleranse, men jeg regner med at de som har griefet og blitt bannet for det gjorde det med hensikt og aldri komme tilbake. Jeg ber om å komme inn i varmen igjen etter at jeg griefet. Kan vel ikke være store problemet og gi meg en sjanse til. Jeg roter det ikke til denne gangen, det kan jeg love dere.

 

For det første er du på feil forum. For det andre, vi vurderer hver søknad om benådning på Hardwork.no forumet individuelt. Søknader om benådning her på Diskusjon, vil ikke bli vurdert.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...