Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Referat fra jernbanemøte (venligst les dette)

Nå etter dette "jernbane møtet" har vi bestemt oss for følgende:

Hvor?

Oldtown rett ved Borbra's rådhus (warp ny)

Planlegging

Avien lager noe snacks i photoshop(han lager enget inlegg)

er ett bilde av hvordan det ser ut her

Hva trenger vi ?

Gravere er altid greit snakk til en av eierne i Grave gruppene

Det er en stor plass her som skal fjernes så trenger folk (ett fjell)

Grupper:

Stasjonsgruppa:De som bygger og skaffer materialer:Eier Avien

Saft(:Gravere:Eier Crazyrobert

Togbane2:Gravere:Eier Zaoc96

Spør disse for og bli addet til gruppene og hva du skal gjøre

Det var vell alt sprøsmål spørres ingame eller på pm til meg Tjnome eller Avien eller gruppeledere

EDIT: Donasjoner legges i donasjons boks ved warp ny ( trennger kull og glass / sand)

 

 

Hva blei det til med boostere/maksfart? Hørte fra avien at tj/xstasy hadde gjort noe og at det hadde blitt en del forskjellige typer blokker som gjorde ting. Hadde vært flott med en beskrivelse av dette nye systemet.

Lenke til kommentar

Jeg satser på å bygge rammeverket på stasjonen i morgen, da jeg har fri. Når det er gjort, så er det bare å fylle alle veggene. Fredag-Søndag blir jeg bortreist og ikke on-line på

Minecraft, men antakelig noe online på forumene og på mumble.

 

 

 

Noen bilder fra Berlin Hauptbahnhof, som planen er å gjenskape i liten skala, i Old Town:

 

 

 

berliner_hauptbahnhof.jpgBerlin-Hauptbahnhof01.jpg

 

 

Berlin_Hauptbahnhof_180_panorama_top_level.jpg

 

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Referat fra jernbanemøte (venligst les dette)

Nå etter dette "jernbane møtet" har vi bestemt oss for følgende:

Hvor?

Oldtown rett ved Borbra's rådhus (warp ny)

Planlegging

Avien lager noe snacks i photoshop(han lager enget inlegg)

er ett bilde av hvordan det ser ut her

Hva trenger vi ?

Gravere er altid greit snakk til en av eierne i Grave gruppene

Det er en stor plass her som skal fjernes så trenger folk (ett fjell)

Grupper:

Stasjonsgruppa:De som bygger og skaffer materialer:Eier Avien

Saft(:Gravere:Eier Crazyrobert

Togbane2:Gravere:Eier Zaoc96

Spør disse for og bli addet til gruppene og hva du skal gjøre

Det var vell alt sprøsmål spørres ingame eller på pm til meg Tjnome eller Avien eller gruppeledere

EDIT: Donasjoner legges i donasjons boks ved warp ny ( trennger kull og glass / sand)

 

Trenger dere hjelp med redstone, boosters o.l? (om det skal være en fungerende togstasjon :p )

Lenke til kommentar

Heisann!

 

21 år gammel student fra Oslo her.

Jeg har spilt minecraft siden rundt november, og har spilt en god del multiplayer, men mest singleplayer da jeg liker å bruke

laaang tid på episke og detaljerte bygg. Jeg elsker å bygge t-banesystemer og huler, men er mest glad i storslåtte bygninger.

Brukernavnet mitt er Zepplindur, og jeg håper dere lar meg bli med på moroa :)

Fant serveren gjennom en diskusjon på Itavisen.no, og har lenge lett etter en server som er norsk og uten griefere...

 

Gleder meg til å få bygget litt sammen med andre!

Lenke til kommentar

Heisann!

 

21 år gammel student fra Oslo her.

Jeg har spilt minecraft siden rundt november, og har spilt en god del multiplayer, men mest singleplayer da jeg liker å bruke

laaang tid på episke og detaljerte bygg. Jeg elsker å bygge t-banesystemer og huler, men er mest glad i storslåtte bygninger.

Brukernavnet mitt er Zepplindur, og jeg håper dere lar meg bli med på moroa :)

Fant serveren gjennom en diskusjon på Itavisen.no, og har lenge lett etter en server som er norsk og uten griefere...

 

Gleder meg til å få bygget litt sammen med andre!

 

Mangler noen punkt, les innholdet i spolier-tagen under:

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! :thumbup:

 

 

Lenke til kommentar

Heisann!

 

21 år gammel student fra Oslo her.

Jeg har spilt minecraft siden rundt november, og har spilt en god del multiplayer, men mest singleplayer da jeg liker å bruke

laaang tid på episke og detaljerte bygg. Jeg elsker å bygge t-banesystemer og huler, men er mest glad i storslåtte bygninger. Min beste styrke er kanskje detaljarbeidet eller å delta generellt i andres arbeider.

Brukernavnet mitt er Zepplindur, og jeg håper dere lar meg bli med på moroa :)

Fant serveren gjennom en diskusjon på Itavisen.no, og har lenge lett etter en server som er norsk og uten griefere...

 

edit: Jeg har selvfølgelig lest reglene og godkjenner å forholde meg til dem!

 

Grunnen til at jeg ønsker å delta er som sagt fordi jeg aldri har funnet en norsk server som jeg liker før, pluss at jeg har spilt singleplayer så lenge at det blir en artig forandring å spille sammen med flere. Styrkene mine ligger i å bygge detaljerte bygg, prøve meg på replikaer, eller følge instrukser for å hjelpe andre.

 

 

Gleder meg til å få bygget litt sammen med andre!

 

Mangler noen punkt, les innholdet i spolier-tagen under:

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! :thumbup:

 

 

Endret av Zepplindur
Lenke til kommentar

Heisann!

 

21 år gammel student fra Oslo her.

Jeg har spilt minecraft siden rundt november, og har spilt en god del multiplayer, men mest singleplayer da jeg liker å bruke

laaang tid på episke og detaljerte bygg. Jeg elsker å bygge t-banesystemer og huler, men er mest glad i storslåtte bygninger. Min beste styrke er kanskje detaljarbeidet eller å delta generellt i andres arbeider.

Brukernavnet mitt er Zepplindur, og jeg håper dere lar meg bli med på moroa :)

Fant serveren gjennom en diskusjon på Itavisen.no, og har lenge lett etter en server som er norsk og uten griefere...

 

edit: Jeg har selvfølgelig lest reglene og godkjenner å forholde meg til dem!

 

Grunnen til at jeg ønsker å delta er som sagt fordi jeg aldri har funnet en norsk server som jeg liker før, pluss at jeg har spilt singleplayer så lenge at det blir en artig forandring å spille sammen med flere. Styrkene mine ligger i å bygge detaljerte bygg, prøve meg på replikaer, eller følge instrukser for å hjelpe andre.

 

 

Gleder meg til å få bygget litt sammen med andre!

Godkjent :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei! mitt brukernavn er: mkjellum

 

Har spilt Minecraft siden August '10 og er veldig glad i å eksperimentere og utforske med smarte løsninger i spillet (som transport-løsninger o.lign.). Kom borti denne tråden da Zepplindur(en annen bruker) anbefalte meg denne serveren.

 

Erfaringsmessig har jeg spilt veldig mye Singleplayer før MP ble tilsyneslatende bug-fri. Jeg er OP på HIOF(høyskolen i østfold) sin private MC server og har brukt de siste månedene til å bygge der :p Er som sagt glad i å lage morsomme løsninger og kule bygninger!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

Lenke til kommentar

Hei! mitt brukernavn er: mkjellum

 

Har spilt Minecraft siden August '10 og er veldig glad i å eksperimentere og utforske med smarte løsninger i spillet (som transport-løsninger o.lign.). Kom borti denne tråden da Zepplindur(en annen bruker) anbefalte meg denne serveren.

 

Erfaringsmessig har jeg spilt veldig mye Singleplayer før MP ble tilsyneslatende bug-fri. Jeg er OP på HIOF(høyskolen i østfold) sin private MC server og har brukt de siste månedene til å bygge der :p Er som sagt glad i å lage morsomme løsninger og kule bygninger!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

 

Godkjent! Les gjerne vår http://hardwork.no/wiki/index.php/Brukerguide og be deretter om promotering ingame. Velkommen til hardwork :)

Lenke til kommentar

Siden Cernos2k ikke har mulighet for å poste på forumet av en eller annen årsak så lager jeg en post for han.

 

Filen som er vedlagt er en Bysøknad og .docx fil

Lenke til kommentar

Søknad om utvidelse av Naxos

 

Vi i Naxos ønsker å utvide byen vår. Dette er fordi de vanlige tomtene begynner å bli utsolgt.

Byen har nesten stått stille den siste tiden, pga. fravær fra de to andre vaktene. Dvs. at jeg har hatt ansvaret for å styre byen alene, og det er ikke lett når man har 30-40 innbyggere å passe på :p

Men (!), nå har vi fått inn 3 nye byvakter+pluss at de to andre er hjemme fra ferier.

Vi ønsker utvidelse pga. det området vi har til nå er snart oppbrukt. Vi ønsker å tilby flere folk på hardwork et hyggelig og positivt sted å være :)

 

Vaktene i Naxos:

Minoren

Dyrseth95

Snuzpus

Sigdal (NY)

Sebbeshs (NY)

vetle1998 (NY)(Han er ikke 98-modell, han har bare fått kontoen av broren sin, bare så dere vet det ;) )

 

Ja, ihvertfall har vi fått inn friskt blod, og motivasjonen er på topp :D

Området vi ønsker å utvide til ser du her:

Rød: Naxos idag

Gul: Der vi ønsker å utvide

 

16l08io.png

Huset på området vi ønsker å ta eies allerede av oss.

 

Dette er alt gjort:

Vi har flata ut et ganske stort område til nå.

Laget noen veier

Dette skal bli gjort:

Flate resten

Lage togbane til sentrum

Merke opp tomter

Lage veier

 

I tilleg har vi dette:

 

Noen fasiliteter i den nye bydelen:

Strandpromonade Tomter ved vannet. Her skal det bygges strandhus og badeplasser.

 

Flyge-distrikt Tomter på en flygende øy. Eventuelle byggestiler vil vi i ledelsen ta opp siden.

 

Undergrunds-distrikt Tomter ved bedrock-nivå. Ingen spesielle stiler er tatt opp her heller.

 

Kunst-dirstikt Her vil det være tomter der man kun har lov til å bygge skulpturer og kunst generelt.

 

Nybegynner-strøk Et strøk der nybegynnere vil få en gratis tomt, der det vil finnes en kiste med basisverktøy og lit byggemateriale, slik at folk lettere kan etablere seg på serveren :)

 

I tillegg har vi laget et undervanns-distrikt(tomter under vann, med glass rundt, såklart.) som vi snart vil åpne for offentligheten.

 

MvH

Minoren og Co :)

Lenke til kommentar

Heisann!

 

minecraft nick: kundekoret

alder: 25

 

xp: siden begynnelsen av desember.

 

grunn for å joine: har spilt alt for mye singleplayer og har lyst til å ta steget over til multiplayer. har sjekka litt rundt, og hardwork virker jo som den største norske servern, med et godt samfunn. håper jeg kan bidra :)

 

 

- kundekoret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...