Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! Søker om tillatelse til å joine og bygge på serveren deres.

 

 

Mitt nick er: sRe96. (stor R).

 

Har spilt en god del Minecraft Classic siden januar, og er nå gira på å komme meg online for å begynne å spille sammen med andre. Liker godt å samarbeide, og det å kunne være med på å skape noe stort og kreativt.

Har letet etter en god norsk server en stund, og ble tilslutt anbefalt denne serveren av aandre86 og BenTus_XL, og ut ifra det jeg har hørt fra dem, virker det som denne serveren passer godt for meg siden jeg liker å bygge og å være kreativ.

Har også fått meg leilighet hos aandre86 og BenTus_XL.

 

Har lest og forstått reglene, og er klar for bygging! :)

 

Mangler noen punkt

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! :thumbup:

 

 

 

Hei! ^^

 

Har god erfaring med minecraft, har spilt en del singelplayer, men også spilt på kameraten min sin server. Jeg er en ambasiøs spiller og bygger gjerne en by eller andre store bygninger. Jeg er også ganske aktiv i chatten visst det er ønsket. :)

 

Ingame nick: Noj95

 

Jeg har lest og kan reglene, og er klar for å reise noen bygninger!

 

Mangler noen punkt og for kort.

 

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! :thumbup:

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har bare gravd litt rundt på serveren og hjulpet til det jeg kunne. Har ikke et sted og legge sakene mine og trenger et sted hvor jeg har workbench og ting som det. Jeg har lyst på tomt fordi jeg trenger det og jeg bygger kreativt. jeg har fått varsel om nedsatt ett år, men det var fordi læreren tvang oss til å løpe rundt skolen så jeg klatra inn et vindu. Har ikke noe bildet av det, men har bygd emirates stadium i orginal størelse (1:1). Spør mariopi :D

Lenke til kommentar

Brukernavn (Dette må skrives riktig) : Valentino93

Lenge han/hun har spilt Minecraft : Har spilt siden 23 desember i fjor. Etpar av vennene mine hadde spilt det etpar måneder før jeg og ble hektet av spillet.

Din erfaring innen Minecraft : Flink til og konstruere fine, og ikke minst solide byggninger. Jeg kan lage dem forskjellige tingene. Om jeg er usikker, så bruker jeg Minecraft Wiki (søker på google)

Hvordan han/hun fant serveren : En kompis av meg foreslo denne. Med tanken på at det bare var norske her, så ville jeg og prøve meg. Ville vært hyggelig om jeg fikk være med han og fortsette byggingen av det store huset som han har skrytt av

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Samarbeide med RL vennen min, og bygge det beste huset ;) Være med og skape et flott samfunn, og ha det gøy, noe som er det viktigste.

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) : Positiv i chatten, og er en flink bygger. Liker og ha flere og spille med, vil være en svært hjelpsom nabo! Kan være selvstendig, men helst og jobbe sammens med venner. Det som er gø-y

Har lest Reglene: Ja, fikk full instruksjon av en venn som spiller det. Respekterer dem.

 

Legger til; En av hovedgrunnene til at jeg vil inn her, er for og spille med Kristure (Kenn93x). Vi skal bygge et bra og fint hus^^. Håper det er langt nok, og inneholder nok informasjon. Om du/dere syns det mangler noe, så si ifra ;).

Endret av Hakkespetten
Lenke til kommentar

Brukernavn (Dette må skrives riktig) : Valentino93

Lenge han/hun har spilt Minecraft : Har spilt siden 23 desember i fjor

Din erfaring innen Minecraft : Flink til og konstruere fine, og ikke minst solide byggninger.

Hvordan han/hun fant serveren : En kompis av meg foreslo denne

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Samarbeide med RL vennen min, og bygge det beste huset ;)

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) : Positiv i chatten, og er en flink bygger. Liker og ha flere og spille med, vil være en svært hjelpsom nabo!

Har lest Reglene: Ja, fikk full instruksjon av en venn

 

Legger til; En av hovedgrunnene til at jeg vil inn her, er for og spille med Kristure (Kenn93x). Vi skal bygge et bra og fint hus^^

 

Godkjent, be om promote ingame.

Lenke til kommentar

Søknad fr min kompis:

 

Hei!

 

Mitt brukernavn er: superbjorn. Jeg har spilt Minecraft siden august. Liker å spille med flere spillere og samarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fikk denne tråden av en ITGDI, og har veldig lyst til å spille med han.

Jeg vil tro denne serveren passer midt i blinken, da jeg er flink til å samarbeide med andre. Er flink til å hjelpe andre med å bygge ting, og er ganske oppfinnsom selv.

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

Lenke til kommentar

Søknad fr min kompis:

 

Hei!

 

Mitt brukernavn er: superbjorn. Jeg har spilt Minecraft siden august. Liker å spille med flere spillere og samarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fikk denne tråden av en ITGDI, og har veldig lyst til å spille med han.

Jeg vil tro denne serveren passer midt i blinken, da jeg er flink til å samarbeide med andre. Er flink til å hjelpe andre med å bygge ting, og er ganske oppfinnsom selv.

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Brukernavn: Noj95

Har spilt minecraft i et halvt år nå

Jeg har god erfaring innen minecraft, siden jeg har spilt mye singelplayer og multiplayer på en kompis sin server. Har laget mye forskjellig og har god byggekunnskap innen de fleste områder.

Jeg fant serveren via noen kompiser for en liten tid tilbake. De tipset meg om serveren og sa at den var utrolig bra.

Har lyst til å spille på en populær server, mange online og et godt miljø etter hva jeg har forstått.

Min styrke er vel egentlig at jeg er en allrounder, jeg kan bygge det meste og når jeg snakker i chatten er jeg positiv.

Jeg har lest og godtatt reglene.

Lenke til kommentar

Brukernavn: Noj95

Har spilt minecraft i et halvt år nå

Jeg har god erfaring innen minecraft, siden jeg har spilt mye singelplayer og multiplayer på en kompis sin server. Har laget mye forskjellig og har god byggekunnskap innen de fleste områder.

Jeg fant serveren via noen kompiser for en liten tid tilbake. De tipset meg om serveren og sa at den var utrolig bra.

Har lyst til å spille på en populær server, mange online og et godt miljø etter hva jeg har forstått.

Min styrke er vel egentlig at jeg er en allrounder, jeg kan bygge det meste og når jeg snakker i chatten er jeg positiv.

Jeg har lest og godtatt reglene.

 

Godkjent den! En vakt ordne deg ingame siden jeg har problem med Minecraft.net her.

 

Edit:

 

Burde kanskje tatt meg litt kaffi før jeg begynte på dette.... Er du bannet, er du bannet og kjem ikke inn uansett om søknad er bra eller ikke.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Brukernavn: Noj95

Har spilt minecraft i et halvt år nå

Jeg har god erfaring innen minecraft, siden jeg har spilt mye singelplayer og multiplayer på en kompis sin server. Har laget mye forskjellig og har god byggekunnskap innen de fleste områder.

Jeg fant serveren via noen kompiser for en liten tid tilbake. De tipset meg om serveren og sa at den var utrolig bra.

Har lyst til å spille på en populær server, mange online og et godt miljø etter hva jeg har forstått.

Min styrke er vel egentlig at jeg er en allrounder, jeg kan bygge det meste og når jeg snakker i chatten er jeg positiv.

Jeg har lest og godtatt reglene.

 

Godkjent den! En vakt ordne deg ingame siden jeg har problem med Minecraft.net her.

 

Ikke godkjent!

Du er allerede bannet fra serveren, for griefing...

Lenke til kommentar

Brukernavn: Thiudimir

 

Hvor lenge du har spilt Minecraft? Jeg har spilt Minecraft i cirka seks måneder.

 

Din erfaring innenfor Minecraft: Har spilt survival for det meste, men har erfaring fra en internasjonal server og en venns egen server.

 

Hvordan fant du serveren? Omtale fra en venn.

 

Hvorfor vil du spille på denne serveren: Ble inspirert til å bygge store konstruksjoner og bruk av kreativitet. Jeg ønsker også å supporte min venns kreasjoner.

 

Hva er din beste styrke? Hyggelig å omgås med, respekt for andre spillere og deres kreasjoner.

 

Jeg har lest og akseptert reglene.

 

MvH. Thiudimir.

Lenke til kommentar

Brukernavn: Thiudimir

 

Hvor lenge du har spilt Minecraft? Jeg har spilt Minecraft i cirka seks måneder.

 

Din erfaring innenfor Minecraft: Har spilt survival for det meste, men har erfaring fra en internasjonal server og en venns egen server.

 

Hvordan fant du serveren? Omtale fra en venn.

 

Hvorfor vil du spille på denne serveren: Ble inspirert til å bygge store konstruksjoner og bruk av kreativitet. Jeg ønsker også å supporte min venns kreasjoner.

 

Hva er din beste styrke? Hyggelig å omgås med, respekt for andre spillere og deres kreasjoner.

 

Jeg har lest og akseptert reglene.

 

MvH. Thiudimir.

 

Godkjent, be om promote ingame.

Lenke til kommentar

Brukernavn: Gabbo98

Jeg har spillt mc i 3-4 måneder nå!

Din erfaring innen Minecraft: Min erfaring innen mc er å bygge flotte hus. Jeg er også en person til å holde folk rolige når de går helt rage i chatten! :p

Hvordan han/hun fant serveren: 2 venner av meg spiller her (wener1998 og Hjalmar)

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Fordi jeg så wener1998 spille her og det virket veldig kult. Jeg har spilt på veldig bra servere før men jeg føler for å spille med nordmenn siden det er lettere for meg å skrive da!

Hva er din beste styrke?: Bygge fine hus! :p I tilleg, hvis du har hunger mod på så er jeg en veldig god farmer!

Ja, jeg har lest reglene på denne serveren!

PS: digger de bottene av notch og alle de!

Endret av Gabbo98
Lenke til kommentar

Brukernavn: Gabbo98

Jeg har spillt mc i 3-4 måneder nå!

Din erfaring innen Minecraft: Min erfaring innen mc er å bygge flotte hus. Jeg er også en person til å holde folk rolige når de går helt rage i chatten! :p

Hvordan han/hun fant serveren: 2 venner av meg spiller her (wener1998 og Hjalmar)

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Fordi jeg så wener1998 spille her og det virket veldig kult. Jeg har spilt på veldig bra servere før men jeg føler for å spille med nordmenn siden det er lettere for meg å skrive da!

Hva er din beste styrke?: Bygge fine hus! :p I tilleg, hvis du har hunger mod på så er jeg en veldig god farmer!

Ja, jeg har lest reglene på denne serveren!

PS: digger de bottene av notch og alle de!

Godkjent! Velkommen til hardwork :) Les gjerne http://hardwork.no/wiki/index.php/Brukerguide og be om promotering ingame.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Musikkquiz på radioen no.

Kun ukjende songar :(

 

Neida!

 

Stor musikkquiz atm!

Premien er: 20 lime-fargede ull-blocks (funker som booster-blocks) og et eksemplar av Portal 1 over Steam! (Sponset av meg :D )

 

Ps: det kan lønne seg å ha Steam :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...