Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hei, Jeg heter I_SteamPunk_I.

Jeg har spilt minecraft i snart 1 år, og jeg har stor erfaring med å bygge store flotte villahus :)

Jeg har hørt om denne serveren fra en venn av meg, bra den er norsk :thumbup:

Jeg vil spille på denne serveren fordi jeg liker at det er en norsk server, og jeg vil bygge :D

Jeg er postiviv i chat, og som sagt, jeg like rå bygge ting ;)

jeg HAR satt meg inn i brukergiuden og jeg HAR lest reglen :)

 

MVH I_SteamPunk_I

ps. I navnet mitt er det stor i foran og bak ;)

 

Ser bra ut den, anbefale du regristere deg på forumet:

 

Hardwork

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei mitt brukernavn på minecraft er livingangel

jeg har spilt minecraft i sånn ca 3måneder nå

og min erfaring innen minecraft er å bygge hus og hoteller

og jeg fant denne serveren via slekt og venner/rykter

å jeg vil spille på denne serveren fordig det er den beste serveren evver!!!

å min beste styrke er at jeg er veldig possitiv i chat og jeg bygger ganske store bygg

og jeg har selvfølgelig lest og godtatt reglene å håper på å få bli med

 

med vennlig hilsen: livingangel

 

jeg har lest og godtatt brukerguiden

Endret av livingangle
Lenke til kommentar

hei mitt brukernavn på minecraft er livingangel

jeg har spilt minecraft i sånn ca 3måneder nå

og min erfaring innen minecraft er å bygge hus og hoteller

og jeg fant denne serveren via slekt og venner/rykter

å jeg vil spille på denne serveren fordig det er den beste serveren evver!!!

å min beste styrke er at jeg er veldig possitiv i chat og jeg bygger ganske store bygg

og jeg har selvfølgelig lest og godtatt reglene å håper på å få bli med

 

med vennlig hilsen: livingangel

 

Vennligst les brukerguiden og bekreft att du har lest den.

Lenke til kommentar

hei mitt brukernavn på minecraft er livingangel

jeg har spilt minecraft i sånn ca 3måneder nå

og min erfaring innen minecraft er å bygge hus og hoteller

og jeg fant denne serveren via slekt og venner/rykter

å jeg vil spille på denne serveren fordig det er den beste serveren evver!!!

å min beste styrke er at jeg er veldig possitiv i chat og jeg bygger ganske store bygg

og jeg har selvfølgelig lest og godtatt reglene å håper på å få bli med

 

med vennlig hilsen: livingangel

 

jeg har lest og godtatt brukerguiden

 

Godkjent.

Lenke til kommentar

Når det gjelder diskusjon om ban/unban (for eksempel for griefing), hadde det ikke vært mulig å bruke lengre utestengelse/gjesteperiode i flere saker? Da mener jeg i noen tilfeller der permban kan virke litt strengt. Men alt etter skjønn såklart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Søknad

 

Eide85

 

Har spillt minecraft siden starten av februar hvor jeg bare spillte classic. Fikk meg konto i midten av november.

 

Har stort sett ikke spillt online bortsett fra en del classic, men har flerfoldige timer bak meg i singelplayer. Har vanligvis ikke tolmodighet til å bygge ferdig de største, mest ambisiøse prosjektene, men liker å starte på dem i det minste :) Til tross for relativt kort erfaring med Minecraft har jeg 17 år bak meg med særdeles mye lego.

 

Jeg fant serveren gjennom en venn (sindrezuko)

 

Grunnen til at jeg vil spille på denne serveren er at jeg hørte det var en av de beste norske build-serverene og jeg har lyst til å LANe minecraft med kompisen min.

 

Litt usikker på min beste styrke, men kan i hvert fall si at jeg er veldig glad i (å prøve) å være kreativ, jeg prøver å gjøre noe nytt hver gang jeg spiller og har ganske gode og morsomme planer til å begynne med. Kan desverre ikke si at jeg er nevneverdig aktiv i chat, men det kan man sikkert endre på.

 

Har lest reglene :)

Lenke til kommentar

Søknad

 

Eide85

 

Har spillt minecraft siden starten av februar hvor jeg bare spillte classic. Fikk meg konto i midten av november.

 

Har stort sett ikke spillt online bortsett fra en del classic, men har flerfoldige timer bak meg i singelplayer. Har vanligvis ikke tolmodighet til å bygge ferdig de største, mest ambisiøse prosjektene, men liker å starte på dem i det minste :) Til tross for relativt kort erfaring med Minecraft har jeg 17 år bak meg med særdeles mye lego.

 

Jeg fant serveren gjennom en venn (sindrezuko)

 

Grunnen til at jeg vil spille på denne serveren er at jeg hørte det var en av de beste norske build-serverene og jeg har lyst til å LANe minecraft med kompisen min.

 

Litt usikker på min beste styrke, men kan i hvert fall si at jeg er veldig glad i (å prøve) å være kreativ, jeg prøver å gjøre noe nytt hver gang jeg spiller og har ganske gode og morsomme planer til å begynne med. Kan desverre ikke si at jeg er nevneverdig aktiv i chat, men det kan man sikkert endre på.

 

Har lest reglene :)

Mangler ett punkt:

* Har satt deg inn i brukerguiden.

Lenke til kommentar

Når det gjelder diskusjon om ban/unban (for eksempel for griefing), hadde det ikke vært mulig å bruke lengre utestengelse/gjesteperiode i flere saker? Da mener jeg i noen tilfeller der permban kan virke litt strengt. Men alt etter skjønn såklart.

 

 

Vi praktiserer dette.

 

 

1. Mildt overtramp: advarsel, 3 advarsler=ukeban.

2. Overtramp: 3 dager-2 ukers ban.

3. Grovt overtramp: permanent ban.

 

 

 

Når det gjelder permanente bans, så er det bestemt at søknad om benådning og diskusjon rundt dette, ikke skal tas her på forumet. Jeg vil derfor anmode alle om å kun gi dette svaret, dersom noen henvender seg her i tråden med denslags. Ikke si nei, si feil forum. I tillegg vil jeg be om at når en person har svart, så er dette nok. Hele poenget med å få dette vekk fra denne tråden, er at det tar altfor mye plass. Dersom hver person som spør her i tråden får 20 svar, så hjelper det ikke om personen skriver resten på et annet forum. Takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Informasjon fra Hardwork

 

Angående diskusjon og spørsmål rundt ban/unban

 

Vi har nettopp hatt et møte med stab og vakter, og har en liten annonsering å komme med.

 

All framtidig diskusjon eller spørsmål om ban eller unban skal nå utelukkende foregå på forumet på http://hardwork.no eller eventuelt til på en privat melding til en i staben der.

 

Vi ber også om at brukere ikke blander seg eller svarer på spørsmål om ban som måtte komme her i tråden, men lar vakter og stab moderere dette.

 

Det kan også opplyses at vi har ban systemet under revurdering, og det vil komme mer informasjon om det senere. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan jeg poste søknaden for Settoz? Han sendte meg på steam.

 

* Brukernavn (Dette må skrives riktig og må ha store og små bokstaver der det skal være).

Settoz

* Hvor lenge du har spilt Minecraft.

1-2 måneder

* Din erfaring innen Minecraft.

Spilt på Nff serveren men ga opp den pga. mye lagg og resets.

* Hvordan du fant serveren.

Google.com -> Norsk minecraft server -> Click, Click + at Skateward anbefalte den:)

* Hvorfor du vil spille på serveren.

Prøve den og se om den passer for meg.

* Hva er din største styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Jeg er Positiv, Hjelper gjerne, Bygge enkle byggninger, osv..

* Har satt deg inn i brukerguiden.

Ja.

* Har lest reglene og vil følge dem.

Japp.

 

 

Dette er altså Settoz sin søknad.

Endret av skateward
Lenke til kommentar

Vi ber også om at brukere ikke blander seg eller svarer på spørsmål om ban som måtte komme her i tråden, men lar vakter og stab moderere dette.

 

ENDELIG!

 

Det kan også opplyses at vi har ban systemet under revurdering, og det vil komme mer informasjon om det senere. :)

 

Håper dere aldri letter på null-toleransen når det gjelder griefing...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jeg poste søknaden for Settoz? Han sendte meg på steam.

 

* Brukernavn (Dette må skrives riktig og må ha store og små bokstaver der det skal være).

Settoz

* Hvor lenge du har spilt Minecraft.

1-2 måneder

* Din erfaring innen Minecraft.

Spilt på Nff serveren men ga opp den pga. mye lagg og resets.

* Hvordan du fant serveren.

Google.com -> Norsk minecraft server -> Click, Click + at Skateward anbefalte den:)

* Hvorfor du vil spille på serveren.

Prøve den og se om den passer for meg.

* Hva er din største styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Jeg er Positiv, Hjelper gjerne, Bygge enkle byggninger, osv..

* Har satt deg inn i brukerguiden.

Ja.

* Har lest reglene og vil følge dem.

Japp.

 

 

Dette er altså Settoz sin søknad.

 

Godkjent. :) Velkommen til hardwork!

Lenke til kommentar

1. Visst tankegangen din går ut på at "ingen merker at han er borte" så får det være deg, men jeg mener at det bare er medmenneskelig og gi folk en ny sjanse.

 

Jepp.. Det er meg!

Medmenneskelig ?? Vi snakker om Minecraft.. Et online-spill..

Verdens simpleste regler. Når du ikke klarer å følge de, "får det være deg", som du så fint formulerer det...

 

2. Jeg visste om reglene og som jeg har sagt så mange ganger før så mistet jeg hode i noen sekunder og gjorde en feil. Jeg var lei av minecraft den gangen og angrer nå i ettertid da jeg har innsett at Hardwork er den beste serveren for meg.

 

Hva er garantien for at du ikke "mister hodet" igjen ?

En som "mister hodet" bør man vel strengt talt ikke stole på...

 

3. Her handler det om at jeg ødela deler av et hus og deler av en vei. Ikke at jeg kjørte over ungen din. Det er en selfølge at det ikke holder å si unnskyld for å kjøre over ungen til noen, man får ikke tilbake ungen. Men her er det snakk om at jeg har ødelagt noe, det er fullt mulig og ordne opp i etterpå. Jeg har sagt at jeg godtar straff for å gjøre opp for meg og jeg har allerede beklaget.

 

Dette var litt flåsete sagt av meg for å understreke den tidligere sammenlikningen av "real life"-situasjoner...

 

 

edit: multiquote fail...

Endret av amunds
  • Liker 2
Lenke til kommentar

snip

 

Les innlegget til Avien/Nudel.

 

Jeg har lest...

Det jeg skriver i siste innlegget har vel strengt talt ingenting med det å gjøre..

Er bare en diskusjon (vi er vel fortsatt på diskusjon.no??) mellom meg og "griefern"...

 

At det egentlig ikke har noe i tråden å gjøre - det er jeg enig i, men litt spesielt at man helt plutselig skal begynne å bry seg om off-topic-innlegg nå, når denne tråden har vært nedspammet av det siden HC begynte.

Lenke til kommentar

snip

Angående møter i staben, er det fritt for oss å komme med våre synspunkter angående serveren (og praksis), eller er enkelte temaer ikke-diskuterbart for oss vanlige brukere?

Dette er kun et spørsmål :)

 

Alle temaer er selvfølgelig åpne for å diskutere, det er bare ved tilbakemeldinger at hardwork kan forbedre seg, så konstruktive tilbakemeldinger er absolutt veldig velkommen! :)

Men vennligst legg slike tilbakemeldinger til forumet på http://hardwork.no så vi kan organisere oss bedre enn en enkelt tråd som her på diskusjon.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...